Tampereen menopaikat?

  • 1 / 9
  • nipati
  • 11.11.2012 22:05
Onko tampereella muuta paikkaa kun Mixei vai onko se ainut baari joka niinsanotusti on suunnattu bi/lesbo naisille vai onko niitä muitakin?
  • 2 / 9
  • saphica
  • 12.11.2012 19:01
Valitettavasti ei ole enää muita baareja (Pink ja Blueoyster lopetti), mutta (setan yo-talolla järkkäämät) Leimarit on kyllä, seuraavan kerran 08.12. :) ja Leimarit on monesti Mixeitä naisvoittoisempia, joten siellä kannattaa tulla pyörähtämään, jos etsii nimenomaan bi/lesboporukkaa :)
  • 3 / 9
  • nipati
  • 26.11.2012 18:59
siel vois kyllä pyörähtää,ootko ite ennen siel käynyt et millanen meno siel on ja millaista porukkaa siel olis?
  • 4 / 9
  • saphica
  • 27.11.2012 20:53
Oon käynyt, enemmän tai vähemmän aktiivisesti nyt sen muutaman vuoden... vähän olen ehkä sokeutunut sanomaan, millaista porukkaa (hengannut suurimmalti osalta leimareissa, joten en ehkä osaa suhteuttaa muihin paikkoihin), mutta yleisesti sanoisin että todella sekalaista seurakuntaa. Alkuillasta vanhempaakin porukkaa (eka tunti on musiikin puolesta vanhoja hittejä), loppuillasta sanoisin nuoriin aikuisiin painottuvaa. Yliopistolta tuttua porukkaa on paljon, mutta sekaan mahtuu kaikilta aloilta niin opiskelusta työtä tekeviin. :)
Mixeihin verrattuna monesti naisvoittoisempaa (ja muistaakseni 08.12. mixeissä on men's night, mutta sivustot ei tätä vahvistanut, joten saatan puhua läpiä päähäni), ja monesti porukkaa vähän kauempaakin. Eli sekalaista seurakuntaa, ja itse ainakin kokenut, että leimareissa pystyy kyllä tutustumaan uusiinkin ihmisiin, jos rohkeutta ja sisua on (itselle se ainakin oli alussa helpompaa leimareissa kuin mixeissä, en tiedä miksi).
Pukeutumiskoodista sanoisin, että jälleen kerran, todella sekalaista seurakuntaa... :) (itse en ollut edes kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta ensimmäistä kertaa leimareissa käynyt naispuolinen heteroystäväni (joka siis kulkee lähinnä valtavirtapaikoissa) pani asian heti merkille) Eli itse ainakin kokenut, että oma tyyli saa olla.
Itse menen paikan päälle lähes poikkeuksetta heti alkuillasta, mutta porukkaa alkaa olla enemmän yleensä vasta puolen yön aikoihin. On siis makukysymys.
Summa summarun, sanoisin että kannattaa tulla käymään ja olla rohkeasti vähän myöhempäänkin. Jos löytyy kaveri matkaan, hyvä vain, mutta yksinkin paikalle uskaltaa. :) (itse en aikoinani uskaltanut, mutta moni uskaltaa)
...Vakuutinko riittävästi? :D
  • 5 / 9
  • nipati
  • 27.12.2012 18:44
kyllä ihan kiitettävästi vaikutit ja vois siel mennä pyörähtään :D
  • 6 / 9
  • Natalie S.
  • 3.2.2013 22:38
Tampereen Setan Mummonlaaksoryhmä järjestää uudet "Talvikin tanssit".
Tänä vuonna tanssitaan lauantaina 9.2.2013, paikka on sama eli Laterna Puutarhakadulla (A-oikeudet).

Päivällä on ensin Mummogames-tapahtuma. Kokoontuminen päivällä Tampereen keskustorilla Raatihuoneen portailla klo 13.45, josta siirrytään Näsinkallion lumille. Lue lisää Tampereen Mummolaakson FB-sivulla.

Illasta vielä - sama konsepti kuin viime vuonnakin - eli:
Tule ajoissa, ovet avautuvat klo 20 ja ohjelma alkaa jo klo 20.30.
Ohjelmaa on, arpoja ja pinssejäkin myydään ja monenlaisen musiikin tahdissa pääsee tanssimaan.
Tervetuloa mukaan, tehdään illasta hyvä juttu. Ja sorry miehet, nämä tanssit ovat vain naisille.
Tapahtumasta voi käydä tykkäämässä Tampereen Mummolaakson FB-sivulla:
https://www.facebook.com/TampereenMummolaakso
  • 7 / 9
  • saphica
  • 4.2.2013 18:44
Kysymys Talvikin tansseista: onko tansseihin edelleen tulossa Werstaan puolesta joku ottamaan vastaan lahjoituksia sateenkaari-näyttelyä varten? (olin lukevinani jostakin että olisivat paikalla 19.20-20.30, mutten nyt löydä mistään sitä tietoa...)

Ja hienoa, nipati! :D
  • 8 / 9
  • Natalie S.
  • 7.2.2013 18:33
Oikein muisteltu Saphica:

Tuo sateenkaarimuistosi:

Talvikin tansseihin tulijat voivat tehdä kulttuuriteon ja tuoda tullessaan lahjoituksen työväenmuseo Werstaan sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen historiaa tallentavaan keruuseen!

Werstaan edustaja ottaa lahjoituksia vastaan klo 19.30 - 20.30 lauantaina 9.2.2013 Laternassa.

Tarkempia ohjeita löytyy Facebook-sivulta:
https://www.facebook.com/events/356604427741582

ja Werstaan sivulta:
http://www.werstas.fi/?q=node/784

Mää ajattelin muistella Ainaisten bileitä Aaltosen kenkätehtaalla, sillä kaapista löytyi Lassen tekemiä flaiereita.
  • 9 / 9
  • saphica
  • 11.2.2013 0:32
Hee, hienoa että muistin oikein, ikävä kyllä unohdin kaikessa kiireessä potentiaaliset lahjoitukset kotiin... mutta, vielä Werstaalle ehtii. :) ja hienoa että lahjoitettavaa löysit, Natalie S., toivottavasti moni muukin :) (etenkin naisten kamaa kuulemma puuttuu, eli aktivoitukoon ken kynnelle kykenee)

Oli muuten mukavat tanssit lauantaina, porukkaa oli hyvin, ensi vuonna uusiksi! ^^ (pakko mainostaa, kun ensimmäistä kertaa olin ja todella positiivinen kokemus, nuorimmasta päästä olin, mutta oikein hyvin otettiin vastaan ^^)