Fisting?

  • 1 / 4
  • Palen Oras
  • 6.10.2012 13:12
Olen vanhimmiten kiinnostunut fistaamisesta. Mutta kaipaisin FF:ää harrastavien kommentteja hyvistä ja huonoista puolista.

Itseäni lähinnä askarruttaa miten FF vaikuttaa persereiän (puhun suomeksi ja toivoisin muidenkin) ulkonäköön? Mitä olen netistä katsonut niin aika levottomuutta herättäviä röörejä olen siellä nähnyt. Tahtoisin siis nautinnon, mutten Näkyviä Vaikutuksia.

Huom! olisi suotavaa että VAIN ne keillä on oikeasti kokemusta fistauksesta ja oikeaa asiaa sanottavanaan, kommentoisivat. Mitään "hyi vittu!!!" tms. kommentteja ei kaivata.
  • 2 / 4
  • homooulu
  • 18.10.2012 13:12
Moi. Kyllä fistaus venyttää persereikää. Reikä kyllä palautuu parissa päivässä "normaaliksi". Nyrkkinainti on tosi kiimasta puuhaa ja saa kunnon orgut.
  • 3 / 4
  • valtsu_Kalliossa
  • 18.10.2012 16:05
Hiljaa hyvää tulee, tässä tapauksessa hitaasti. Aikaa pitää olla runsaasti eikä mitään äkkinäisiä liikkeitä.
  • 4 / 4
  • homooulu
  • 18.10.2012 16:16
Oot oikeessa, hitaasti mut varmasti... Ekaks pienemmällä sauvalla ja sit isontaa dildoja hissukseen. Pitää myöskin muistaa hyvä liukuvoide ja sopiva hanska. Sit se on menoa kun saa nyrkin sisään ja perse tottuu siihen... Toki fistata voi paljaalla kädelläkin. Kynnet ei saa olla terävät ettei tee haavoja limakalvoille. Kunnon kumihanska on hyvä!