Kohtaamis kertomuksia. Ihastumisia, rakastumisia, seurustelua.. Kertokaa ihmiset! :)

  • 1 / 3
  • Aquarius
  • 29.2.2012 23:48
Moi! On aika minunkin alkaa olemaan hieman aktiivisempi täällä foorumilla, joten ajattelin aloittaa tällaisen ketjun.

Elikkäs tarkotus olis kertoilla menneistä ja nykyisistä ihastumisista ja rakastumisista sekä kaikenlaisista mahtavista asioista mitä on sattunu. :)
Olen itse aika kokematon vielä omassa uudessa homomaailmassani johon olen vasta uskaltanut (melkein) avoimesti astua.

Kertokaa ihmiset! :)
  • 2 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 1.3.2012 5:43
Aquarius, millainen on ollut sinun astumisesi omaan uuteen homomaailmaasi? Mikä on sinun kertomuksesi? Se olisi kiinnostavaa lukea.
  • 3 / 3
  • aikansakutakin
  • 4.3.2012 12:27
Vähän liian kauan sitten sattui silmään ratikassa ja dösässä 17 tavan takaa mies, jota pidin aivan saavuttamattomana. Sit kerran yhdessä deittilinjavirityksessä kävi niin, että juuri tuo mies oli ilmaantunut oveni taakse, tietämättä että liikennevälineissä oli nähty. Kyllä siitä sitten hetimiten jatkoa seurasi ja arkeen palattiin vasta seuraavana iltapäivänä. Vaan jonkin ajan kuluttua mies muutti töihin Kaakkois-Suomeen ja minäkin taholleni, mutta jysäys jäi mieleen.

Kyynisesti ajateltuna tämä on tietenkin vain taas yksi osoitus siitä, että kenttä ja tarjolla oleva populaatio on suppea ja siksi jo havaitut tyypit tulevat myös satunnaispoimintaan. Kun ei ole ennen nähty, tilanne on ok. Enemmän tilannesilmä- ja viestintätaitoa vaati vaihtoehto, että "ai se oot sä".