ihastumista?

  • 1 / 2
  • apua kaipaava
  • 30.1.2012 18:08
En oikein tiedä mistä aloittaisin kertomaan, koska ajatukseni ja etenkin tunteet ovat aivan sekaisin. En nimittäin koskaan olisi uskonut ihastuvani naiseen. Tähän asti siis kuvittelin olevani täysin hetero, mutta tämä ihminen ja tunne tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta elämääni. Olen ollut alunperinkin vaistoavanani että tämä nainen osoittaisi kiinostuksen merkkejä. Haluaisinkin nyt tähän ongelmaani apua ja mielipiteitä, mistä voin tunnistaa hänen käytöksestään onko ihastus molemminpuoleista. Tämä nainen on mielestäni luonut merkittäviä katseita, pitkää tuijotusta silmistä silmiin, ja kerran "käräytin" hänet katselemasta minua ja hän ikäänkuin häkeltyi. Näissä katseissa olen aistivinani sellaisen ihastuneen merkitsevän katseen, sellaisen, jonka olen vain miehillä nähnyt. Käyttäytyykö naisista kiinostuneet naisetkin näin? Vai voiko vaistoni olla pahasti metsässä? Tilannetta ei myöskään helpota se että olemme samassa työpaikassa töissä ja en tiedä enää miten päin olla hänen edessä koska olen aivan hulluna häneen. Miten siis voin varmistua hänen tunteistaan ja ylipäätään edetä asian suhteen?
  • 2 / 2
  • Opaque
  • 12.10.2013 19:48
Vanha ketju mutta aina niin ajankohtainen aihe. Mistä tietää toisen olevan ihastunut? Minullekkin tämä samaan sukupuoleen ihastuminen on uutta joten vastapuolen mielenliikkeitä tuntuu olevan ihan mahdotonta tulkita. Pitäisikö sitä alkaa ihan avoimesti flirttailemaan ja katsoa miten toinen vastaa? Vai onko jotain muita keinoja selvittää asia, jos ei halua paljastaa omia ajatuksia ennen kuin on ihan varma toisen tunteista?