Orgasmin ongelmat

  • 1 / 4
  • genesis
  • 14.1.2012 20:07
Olen kuullut sisäisitä orgasmeista en vaan tiedä että onko tuo totta. Eli vaikkei tee mitään niin luonto pitää huolen omistaan ja normaali ihminen saa esim. orgasmin yöllä siittimen ollessa lepotilassa, vaikkei harrastaisi seksiä taikka masturboisi niin luontoo hoitaa tuonkin asian.
Nyt vaan olisi pieni pulma, olen käyttänyt masennukseen(multipersoonallisuuteen) Suprium:a ja lekuri sanoi heti alussa että seksi-elämään tuo tulee(voi tulla) vaikuttamaan, eipä hätää sillä olen ikuinen sinkku ja selibaatissa.
Toisaalta; olisihan se luonnollista välillä purkaa paineita masturbaation kautta, mutta kun siitä ei yksinkertaisesti tule mitään, erektio toimii loistavasti mutta siihen se jääkin, nyt olen muutamana yönä (uskon näin) saanut orgasmin mutta joku elin ei toimi oikein Suprium:n takia sillä sperma jää sisälle, tuntuu selvää painetta eturauhasessa jne..
Olen yrittänyt lopetella pitkään Supriumin käyttöä että seksi-elämä palaisi normaali-uomiin, mutta se on melko hidastempoista touhua ja
toisaalta kun elän omasta tahdossa selibaatissa niin en katso että tuossa on mitään ongelmaa.

Kiinnostaisi vaan tietää noista sisäisistä orgasmeista lisää.

Hyvää viikonalkua kaikille.
  • 2 / 4
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 30.1.2012 23:18
Kysymistäsi sisäisistä orgasmeista en ole kuullut koskaan. Epäilen ettei sellaisia tapahdu terveen miehen fysiologiasta johtuen. Jostakin muusta tuntemuksesta kohdallasi voisi olla kysymys. Jos virtsa kulkee normaalisti, silloin ei eturauhasen liikakasvukaan ole luultavasti taustalla. Jos olet viisikymppinen tai sen yli, lääkärin tekemä eturauhasen tutkiminen voisi olla paikallaan. Ehdotan, että juttelet lääkärisi kanssa koko tästä tilanteestasi ja tuntemuksistasi. Lääkityksen muuttamisesta olisi hyvä myös keskustella niitä määränneen lääkärisi kanssa.

Tietämättä mitään muuta elämästäsi, rohkenen kuitenkin ehdottaa, että miettisit omia aktiviteettejasi. Liikutko säännöllisesti? Onko sinulla kiinnostavia harrastuksia? Voisiko jotakin tällaista lisätä elämääsi?
  • 4 / 4
  • Statisti
  • 31.1.2012 7:43
Ns. "märät unet" on ihan normi ilmiö, jos mies ei pääse purkautumaan. Ymmärtääkseni yöllinen ejakulaatio vaatii kuitenkin yöllisen erektion unen aikana. Ymmärtääkseni kaikki eivät yöllisiä ejakulaatioita kuitenkaan saa. Heidän osaltaan luin jostain, että elimistö alkaa kyllä kierrättää siemennestettä, joten mitään paisumusta ei tarvitse pelätä.

Kannattaa katsoa tilanne läpi lääkärin kanssa.