Seinäjoki hoi!
Hei!
Olen muuttanut Seinäjoelle vuosi sitten vaimoni kanssa. Olen huomannut että kyllä täällä on meikäläisiä, mutta ei mitään tapahtumaa tai illanviettoa. Olisiko kiinnostuneita HLBT-ihmisiä? Taidamme olla liian vanhoja seta:n nuorisoryhmään ;)
Mä olen muuttamassa Seinäjoelle, ja olen myös etsimässä kavereita siltä suunnalta tai jotain tapahtumaa, tapaamispaikkaa - ihan mitä tahansa. En tunne ko.kaupungista ketään, ja taitaa tulla yksinäistä jos bi- tai lesbokavereiden löytäminen on hankalaa, kun ei tunnu heterokavereitakaan ainakaan netin kautta löytyvän.
Vaasan Setan bileet Night Club Fontanassa (Bank Club) 23.9.2011 klo 22.00-03.30. DJ ja Karaoke. Sisäänkäynti Crystal Loungen puolelta, Hovioikeudenpuistikko 15. Vaasa. Tervetuloa!
Joo, no sen tiedän,etten mä lähde Seinäjoelta Vaasaan bileisiin. Mutta olen kuullut, että moni muu käy.
Moi!
Kiva kuulla että tänne on joku muuttamassa ja ylipäätänsä vastaa viestiketjuun ;) Kerro sit kun olet muuttanut niin järkätään jotain tapaamista. Muutkin ovat tervetulleita tapaamiseen. :)
Jeps =)
hei itse olen muuttanut seinäjoelle noin kaks kuukautta sitten. Joten aikalailla sama tilanne mulla.mutta kyllä sitä äkkiä tutustuu:)! Ja voishan sitä vaikka kahvitella ja tutustua??:)
Moi HanskiL ja muut!
Aloitetaan uusi vuosi vaikka kahvittelun merkeissä jossain kivassa kahvilassa. Ehdotuksia otetaan vastaan paikasta ja tavataan ja tutustutaan porukalla. Millos mennään?
Onko täällä saatu jotain tapaamista aikaan? Osallistuisin mielelläni.
Kovin hiljaista on näillä leveysasteilla.. Mielelläni myös tapaamiseen osallistuisin, mikäli sellainen järjestyy :) Asun Vaasassa, mut vietän suht paljon aikaa Seinäjoella.
Minäkin voisin osallistua tapaamiseen, jos sellainen järjestetään. En ole taas pitkään aikaan muistanut käydä täällä, mutta yritän parantaa tapani :)
Onko kukaan menossa Vauhtiajoihin?
Jos järkkäisi tapaamisen sille viikonlopulle?
hei olisin myös kiinnostunut osallistumaan tapaamiseen jos sellainen järjestetään !!! :))
Hoi! Yritettäisiinkö tapaamista taas uudelleen syksyisissä merkeissä?
Haluttais osallistua kihlattuni kanssa tapaamiseen jos sellaisen sais järjestettyä :))
Mietin olisiko mahdollista jos tapaaminen/illan vietto järjestettäis nyt tänä tai ensi viikonloppuna? :)
Ilahduttavaa, että näin nopeasti tuli vastaus :) Tämä viikonloppu tuli kuitenkin vähän liian äkkiä, mutta ensi viikonloppuna olen ainakin itse Seinäjoella.
Ensi viikonloppu kuulostais kyllä hyvältä. Kuinkakohan tätä keskustelua seurataan, huomaakohan ihmiset mitään? :D
Hei!
Jaa..a, eipä täällä ole muita näkynyt, että todennäköisesti eivät seuraa tätä keskustelua enään. Harmi, oisi ollut kiva tavata porukalla.