beba

  • 1 / 2
  • anonyymos
  • 13.6.2011 15:03
Asiastahan puhutaan paljon ja kokemuksia on yhtä monta erilaista kuin ihmistäkin varoittelua ja päinvastoin...toki olen lukenut aiheesta paljon fakctatietoa ja ohjeita.
Anyway pointtini on lähinnä se että eka kertani oli erittäin hyvä kokemus mikä lienee ihme kun keskusteluja aiheesta on lukenut!
Aikaisemmin olen käyttänyt pientä dildoa perusteellisellä liukkarivoitelulla joka on tarkoitettu ko: tarkoitukseen ja muutenkin totutellut rentoutumaan jne: tämän ansiota lienee osittain se että kokemus oli niin miellyttävä;)
Totuus on myöskin se että kundikaverillani ei onneksi ole kovinkaan iso,itseasiassa en olisi edes ollut valmis kokeiluun jonku normi ison kaa en vaan usko että kokemus voisi olla miellyttävä voin olla väärässä mutta olkoon.
Erittäin perusteellisen esileikkien jälkeen päätimme että nyt on molenpien mielestä oikea hetki joten otin liukaria ja laitoin sormella pepuun hyvin runsaasti samalla sormella "alustaen" sitten varovasti pientä dildoilua... kundikaverin tekemänä eihän siinä sitten muuta kuin edeleen liukkaria runsaasti pippelille,pystyin olemaan hyvin rentoutuneena vaikka tokihan aina jännittikin mutaa kiima voitti sen,eihän tuo kuitenkaan helposti käynyt mutta pikkuhiljaa kundikaveri sain työnnyttyä peppuun ja muuten EI SATTUNUT! päinvastoin todella mahtava tunnetila;) silti vain muutama hyvin varovainen liike ja vetäytyminen,että ensikokemus myös jäisi hyväksi.
Olen varma että kokemus ei olisi ollut miellyttävä jos yhtään olisi alkanut enemmän ja voimakaammin touhuamaan,miksi olisi edes pitänyt? suhteemme jatkuu ja koska kokemus oli niin postitiivinen niin varmasti tämä ei jää beban osaltakaan tähän.

Kirjoitin tämän siksi että oikeasti kaikki meni niin hyvin ja niin usein saa lukea kauhukertomuksia, jos vaikka tälläinen hyvä ensikokemus saisi jonkun asiaa harkinneen rohkaistumaan niin hyvä nimittäin minulla odotukset ylittyivät oikein kunnolla!

PS LUKIHÄIRIÖ joten en kaipaa turhaa vittuilua aiheesta!
  • 2 / 2
  • Mahakas
  • 16.6.2011 8:05
Itsellä eka kerta oli järkyttävä mutta nykyinen ukkoni osaa hoitaa homman hienosti. Hyvä että ekasta kerrastasi jäi hyvä fiilis. Itsellä meni pitkään ennenkuin annoin omaani, eka kerran huonon kokemuksen jälkeen, panna :) Ja ei hätää dysfasia on täällä myös :)