Kirveellä veistetyt miehekkäät gayt ?

  • 1 / 43
  • Aatostavaan
  • 27.9.2005 0:57
Haluaisin tutustua heihin.
MSC on lähinnä mopokerho, ja hame kaapissa nahka tyttöpoikien seura.
Kaljupäiset yleensä ruman näköisiä.
Joko geneettinen ongelma, tai hiv ja lääkitys sivuvaikutuksineen.
Samalla kaikki luonnollinen rasva mm. silmänympyröistä kadonnut jne...
Poikamaisia, pyöreä silmälasipäisiä, ja luurankovartaloisia seta.
Ikävä maa, gaymiehisten kannalta.

Tämä on provo, mutta ei ihan tuulesta temmattuja väiiteitä.

Pisti silmään vaan seta keskustelu, jonka järjestön jäsenet eivät sitten kai näe peilistä omaa kuvaansa, vaan mitä haluavat nähdä.
Kirveellä veistetyt miehekkäät miehet ovat useimmiten viimeistelty lyömällä tylpällä päällä päähän.
Provo.
  • 3 / 43
  • Aatostavaan
  • 27.9.2005 16:27
Okay dream boy.

Sinut on kai hienoviritetty huippu söpöksi, femina ?

Hiottu timantti, säkenöivä nirppanokkainen, terävä-älyinen söpöliini.

Tääki on provo.
  • 4 / 43
  • Rokkihomo
  • 27.9.2005 16:38
Saan yleensa tutustuttua sellaisiin ihmisiin joihin haluan.

Kaiketi koska olen fiksu, mukava, suosittu ja hyvannakoinen.
  • 5 / 43
  • Aatostavaan
  • 27.9.2005 17:10
195 tai 196 cm ja n. 70 kg.

Olen tutustunut tallinnassa, ja suomessa, molemmissa vastaavaan kundiin, seksin merkeissä.
Eestiläinen oli 200/ 75.

Mutta ne ovat olleet vain kokeiluja, ei pala, ainoastaan leimahti pari kertaa.

Tunnustan et haluun leuhkia.

Olen heikko inhimmillisyyden takia.

Ja hiukka katkera, ettei aitoa miehekästä isompaa bodaria tai vastaavaa ole kainalossa.

Täällä ehdokkaat ovat todella vähissä, tietyissä kategorioissa.
  • 6 / 43
  • Aatostavaan
  • 27.9.2005 17:33
Et kai.

Luuletko sä olevasi ainut komeahko kukkakeppi gaymarkkinoilla ? ;=)
  • 8 / 43
  • Aatostavaan
  • 27.9.2005 19:28
Ehkä noin seitsemän seksikkään miehekästä hongan kolistajaa gaymestoissa muistan bonganneeni.

Rumemmmat näkyis olevan aina silloin kun satun käymään mestoissa.

Yhden huippu taistelulajien harrastajan kanssa tekis mieli kyllä tehdä tuttavuutta, mutta mokasin iskurepliikeissä perusteellisesti yhden kerran ruotsin laivalla, enkä ole sen koommin kehdannut lähestyä.

Ehkä luonto rakentaa pitkistä miehistä keskimäärin myös komeempia, kuin niukoista voima varoista.

Ja pituus on kerroin, olkonäölle. Lyhytkasvuiset eivät voi saavuttaa samaa, vaikka kuinka komeet raamit muuten olis.

Mutta kummituksen näköisten huomionarvo on myös suuri.

Tämä nyt ei ole poliittisesti korrektia kirjoittelua, mutta en minäkään teeskentelijä, itseäni suurempaa egoa omaava pelle hintti.

Kyllä minä olen hienohelmaiset, väärin itsestään suurempi luuloiset täys stereotyyppiset homot nähny.

Huvittavaa on, etteivät ne sitä itsessään tunnista.

Elämä on mieletöntä, 87% kuuluu sitä paitsi järjestelmään, jonka oli pakko luopua maapallokeskisestä maailmankuvasta, eikä edes siihen romahtanut.
Mikä se on ? Kuuluis yleissivistykseen. Se liittyy mielikuvitukseen, ja siinä on totuuden pyhät kirja tai pari.
  • 9 / 43
  • miesmies
  • 27.9.2005 20:33
Aatostavaan, jos painat 70-75kg ja olet melkein 2 m pitkä, niin sinä olet aika anorektinen.
Minä olen 180cm ja painan em. kilot.
Miten sä voit olla niin laiha!
187/114 en minä mikään riisikeppi ole. XXL hartiat kengän koko 47-48 jne...

Sinulla on vähän toi luetun ymmärtämisen ongelma, mutta yritä keksittyä, ja saat siitä apua.

Rokkihomoseksuaalin mitoista oli kyse.

Lue uudestaan, ja ajatuksella.
Hiottu timantti, säkenöivä nirppanokkainen, terävä-älyinen söpöliini, KYLLÄ!


Pinokkiostakin tuli ihan hyvä...Loppujen lopuksi hän halusi olla Ihan Oikea Poika.
Kirveellä veistetty tuokin tapaus.
Aatostavaan : onhan sulla peili!

Kuulin just yhdestä heteropoliisista joka peilailee itteensä ja mittailee rasvaprosenttejaan ja kehuu itteensä, että kuinka lihakset erottuu hyvin, kun rasvaprosentti on 10.

it suits y!
Provo? Enemmänkin jonkinlainen runon tapainen. Ja sekava sellainen.

Eikä tässä nimim. Aatostavaan tapauksessa auta edes uudelleen lukeminen ajatuksen kanssa. Ehkä lukijoilla olisi hieman paremmat mahdollisuudet ymmärtää viesti, jos sen kirjoittaja olisi kirjoittanut sen ajatuksella. Voihan tietysti joillakin olla ongelmia luetunymmärtämisen kanssa, mutta niin näkyy olevat eräille vaikeaa tuottaa täyspäistä tekstiä.
Moi ren.

Ei tässä ole mikään tarkoitus kirjoittaa virallista asiakirjaa, tai raporttia/ muistiota jollekin organisaatiolle.

Sä olet luultavasti vaan hintelä mitätön pikkumies, joka haluu vittuilla omalla tavallaan.

Yritä kehittää vapaa muotoisen tekstin lukemista. Rosa Liksomin kirjat esim.

Tai lue nietzheä, hyvin arvostettu ajattelija, mutta ei sen teksteissä mitään tollkua ole helppo löytää.
Niin, jokainen väärinymmärrettyhän on väärinymmärretty nero... enkä nyt tarkoita Nietzscheä.
Ehkapa A:n tekstit paatyivat olemaan "missunderestimated",
Bushin lanseeraamaa termia lainatakseni.
Raamattu on uskomattoman sekava ja ristiriitainen kirja, ja silti maailman käännetyin ja arvostetuin juutalaiseen käyttöön alunperin suunniteltu kirja.

Sillä on perusteltu kansojen ja rotujen hävittämiset maailmalla, uudisasukkaiden käsikirjana.
Oikeutettu orjuus myös, ja naissukupuolen nöyryytys.

Ja silti se on voimissaan, 1600 luvulta alkaneen perääntymistaistelusta huolimatta.

Tiedekään ei voi hävittää, ihmisten primitiivistä uskonnollisen hölynpölyn tarvetta enemmistössä.
Naisilla on tietenkin se ongelma, että kaikesta huolimatta suuri osa kuuluu kirkkoon.

Henkistä laiskuutta, tai tietämättömyyttä ?

Jos minä olisin nainen, niin kunnioituksesta itseäni kohtaan marssisin heti ensimmäisenä mahdollisena päivänä maistraattiin, ja panisin eropaperit vetämään.

Mthinker myös.

Ihmiset haluu nöyrtyä, olla nöyryytettävänä, ja naiset eivät ole masopekkaa pahempia.

Kauheita kaikesta ovat lesbonaiset jotka anoo kirkkoa hyväksymään oman elämäntapansa sellaisena kuin se on.

Se on pahin kuvio niissä merkeissä minun mielestäni.
Yllä mainittu ei ainakaan.

Ajatukset, samoin kuin täällä nämä muutaman lauseen viestit voivat johtaa aiheesta toiseen.

Ja yksinkertaisten sekä hitaiden ihmisten voi olla vaikeaa seurata.

Sun pitää tyytyä omaan kykyysi, eikä kuvitella että kaikki ovat samalla tasolla.
  • 21 / 43
  • opisk.poju78
  • 28.9.2005 16:03
Outo tyyppi tämä uusi tulokas Aatostavaan!
Jos ei mielestäsi Suomesta löydy kirveellä veistettyjä miehekkäitä homoja, niin nokka kohti Amerikkoja. Siellähän niitä on laumoittain ja sieltä löytyy ne juuri teille tarkoitetut websivut, etkö ole vielä niitä löytänyt?
Kyllä miehekkäitä homomiehiä Suomestakin löytyy, jos osaa vain etsiä ;)

Aatostavaan, älähän ala hyppimään täällä meidän varpaille ja tallaamaan meitä ylpeällä, ylimielisellä otteellasi. Meitä on täällä monenlaista, joten opi ensin talon tavoille. Onneksi talossa hyvät talonmiehet, jotka poistaa räikeät rimanylitykset.
Aatostavaan kirjoitti: "Mthinker myös."

Tämäpä sattui - enpä olisi arvannut. Tunnetteko toisenne kovinkin hyvin? Kenties ihan vuosia jatkunut seurustelusuhde. Vai käyttekö antoisia keskusteluita saman pääkopan sisällä?

Löytyihän se raamattukin sieltä. Ei raamattua tarvitse hävetä noin paljon. Kyllä tosi mies kehtaa lyödä raamatulla homoja ja naisia heti kättelyssä, eikä vasta turhan suunpieksemisen jälkeen.
Renillä ovat nyt pasmat ihan sekaisin, luulen että ajatukset levisivät kuin jokisen eväät.

Minä olen niinkuin uskovaisia homoja lesboja normikansalaisia, naisia miehiä poikia ja tyttöjä vastaan.

Yritän kehottaa eroamaan, en viljele millään tavoin puppua, tai vihaa kuten mthinker heikosti peiteltyine yrityksineen.

Se on vaan yksinkertaisesti tptaalisen idioottimaista ja pimeetä olla kirkon jäsen, ja samalla vapaa bi tai gay/lesbo.

Ne kärsii siitä, ja minä yritän auttaa heitä.
Aaatostavaan on macho. Se on outoa himpulapimpuloille!

Jokatapauksessa ei jenkki niin helposti viehäty suomalaisesta juntista.

Se on vaan niin, että moni "machoista" tekee machoutensa keinotekoisesti anabooleilla ja tuhoavat maksansa siinä sivussa...onpa se 1 esimerkki lääkeriippuvuudesta ( ja hulluudesta).
Jopahan on taas tekstiä... tuollaista ei kyllä yksikään kirjallisuuden ystävä edes ilkeäisi suustaan päästellä. Ja tuskinpa tässä kannattaa tuohon riidanhaastamiseenkaan paljon puuttua, on se sen verran läpinäkyvää. Terkut vaan sinne avoimelle osastolle, netti on kiva juttu eiköstä juu :)
Homohullunpäiväkirjat

Suomalaisen kirjoittamisen luova tuskanparahdus taas purkautui kuin teinipojan penis tiedostomattomasti aatostavaan kautta lyyrisiä riveinä, riiminä rupisina joita kutittaa niin vietävästi. Kuka kustantaja kiinostuisi ja julkaisisi joulumarkkinoille tuota sanasäilän Oivariinin tasoista käyttöä kokokansan iloksi ja huviksi… kaiketi myös hyödyksi jos sitä joku keksisi.
Tuliko kenellekään muulle mieleen assosiaatio Tony Halmeen tarinointityyliin?

Sehän on aika mielenkiintoista välillä. Pieninä annoksina siis.
Mulle tuli mieleen kyseinen henkilö. Ei tässä mun mielestä mitään omituista tai outoa, jos ajattelee että "Aatos" edustaa Halme -tyyppiä. Tekstiä ei kannata lukea aivan sanatarkkaan, muuten saa totaalisesti väärän kuvan. Se tekstin idea on haistettava jutun alta. Monesti tällaisessa tekstissä on aimo annos huumoria mukana, mutta sitä on vaikea nähdä, kun ei kuule äänensävyä. Jos joku virkamies latelisi tällaista stooria, niin sitä voisi pitää hullun päiväkirjana, mutta ei tässä tapauksessa.
Et ole liian lihava, kunnon jässikkä hakkaa keimailevat ja itseään täynnä olevat kukkakepit mennen tullen.
Lihavako: Mä olen muutaman sentin sua pitempi, ja pitäisin itselläni noita kiloja jonkinlaisena ihannepainona. Nousiskin paino noille tasoille, niin olis ihan jees. Saliharjoittelun kautta tietty. Naturaalina kun harjoittelee, niin saa tehdä rutkasti töitä kilojensa eteen. Makuja on monia, ja toiset tykkää karjuista, toiset "anorektikoista".
Mitat 179/85 - tuohan on ihannepainojen rajoissa, sikäli kun niistä mitään tiedän.
Jaakko osui aika hyvin oikeaan.
Annos halveksuntaa, joka kumpuaa turhautumista, samalla pilke silmäkulmassa.
Miesten huumori on sellaista, gayt joilla on naisellinen kyvyttömyys nähdä metsää puiden takana, eivät tajuu sitä.

Mies ei vaan siedä homoseksuaaleja, jotka ovat heikkoja, femiinejä tai poikamaisia, se sieltä tulee esille.
Varmaan liikaa nähnyt asiakkaita dtm hombre jne... rumia heikkoja pieniä hinteliä, ja on sitten vittuuntunut pereusteellisesti.

Niin minä ymmärsin. Hän on mies joka rakastaa miehiä, ja homot ei kai sitten suomessa ole niiden mittojen mukaisia, jotka hän katsoo miehekkääksi, oli se sitten henkistä tai fyysistä testosteroidien muokkaamaa miesenergiaa.
Tässäkin keskustelussa minun mielestä tekisi hyvää osallistujille paneskella enemmän ja miettiä vähemmän ;-)
Totta, sunshine. Kommennttini olikin lähinnä muistutus homokulttuuria herkästi dominoiville laihuuden ihannoijille. Huonosti muotoiltu, mutta ei aina jaksa olla korrekti.
Menepäs Juha V, niin kuin vittu ? ;=) sanomaan toi hänelle päin naamaa, ja seuraavana päivänä heräät teho-osastolla, ihmetellen, mikä jyrä ajoi pikku tyttelin yli, heh.
Kysymys: luuletko että nikin vaihtaminen auttaa? Voi vain ihmetellä idols-tuomareiden sanoin: mistä näitä äijiä oikein sikiää? Tietty trollia ei pitäis ruokkia mutta mutta...
Voi sua pientä pulu parkaa.
Mutta 10 pistettä siitä, että tajusit mikä on homman nimi.
Kolmas persoona, eli ilmaisee itseään komannessa persoonassa.
Voi tätä soveltaa tänne tapellessa katkerien tyttömäisten gay olioden kanssa.
Jos joku tosiaan haluaa tutustua pitkiin ja laihoihin kukkakeppeihin, kannattaa muuttaa Hollantiin. Siellä koko väestön miesten keskipituus on 185 cm, ja jos maahanmuuttajia ei laskettaisi, todennäköisesti vielä enemmän. Yli 190-senttisiäkin miehiä on siis runsaasti tarjolla. Lähes kaikki ovat sellaisia kapeaharteisia humalasalkoja. Ja kasvotkin ovat yleensä voimakaspiirteisimpiä kuin suomalaisilla.