Seksin pelko

Olen ollut muutaman jätkän kanssa silleen, mutta minua on jäänyt vaivaamaan se, että anaaliseksi tuntui kuin limakalvoja olisi vedetty viilalla. Vähän jäi käsitys, että liukuvoiteiden vaikutus lakkaa muutaman minuutin jälkeen ja en halua peräsuoleeni infektioriskiä. Haluaisin kutenkin olla jätkän kanssa alistuvampana osapuolena.

Suuseksi kuulostaa mukavalta ratkaisulta, jos kaveri tyytyy siihen. Pelkään kuitenkin valtavasti bakteereja, eli kondomi lienee ainoa ratkaisu? Jäänkö ilman jätkäseuraa pelkoni takia?
Yksi vaihtoehtoinen ratkaisu tohon tautipelkoon on, että harrastaa seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntee ja joihin luottaa.

Se juttuhan meni niin, että ei pidä tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä.
  • 3 / 15
  • Mielipide
  • 21.8.2005 13:36
Lopettakaa nyt jo nuo anaalihöpötykset. Jos ei tunnu hyvälle niin mitä helvetin järkeä on tehdä asioita pakosta. Tässä maailmassa on pakko vain syntyä ja kuolla! Itse elän parisuhteessa viidettä vuotta ja seksi on ihanaa ilman anaalia ja paskan hajua ;-)
Mielipide : kanssasi samaa mieltä, mutta lisäisin tuohon pakko-listaan vielä ajattelun... Yritäpäs olla sillein, ettet ajattele mitään =)
Käy seksikaupasta kysymässä liukkaria joka kestää pidempään. Niissä on eroja, ei kanata sen takia nautintojaan pannaan pistää.
Neidit valittaa aina tollasia. Aijai kun sattuu voi voi kun on likasta. tosimiehet ottaa vaikka koko käsivarren sisään ja hyvältä tuntuu. Pitää vain oppia olemaan ottava ja alistuva. Anaaliseksi rulaa!!
"tosimiehet ottaa vaikka koko käsivarren sisään ja hyvältä tuntuu."

Tarkoitit varmaankin "idiootit".
Itse harraastab anaalia - niin että munua naidaan - aika harvoin. Heti kun vähänkin isonpi kyrpeliini, niin se sattuu. Olisiko apu tällaiseen kipuun anaalin suurentaminen, kukat tietää? Mikä olisi hyvä konsti? Olisiko dilodoista apua siten, että suurentaisi vähitellen? Nyt jo 3,5 cm tuntuu vähän tiukalta.
Anaalin suurentaminen??

Lantion kaventamisen, partakarvojen poistamisen ja kastraation perään
vielä tämäkin...
Mitä siellä Suomen homoankkalammella oikein on meneillään??

(Ihmettelen siis toisella homoankkalammella, tarkennus)
:-D Anaalin suurentaminen, ROFL!

Vähän vakavammin, asiaa voi harjoitella dildoilla silloin voi työntää sitä sisään itse sen verran kuin pystyy ottamaan. Nuorempana käyttelin dildoa ennenkuin uskaltauduin oikeaan seksiin miehen kanssa, ja opinkin olemaan jännittämättä anaaliseksiä. Ainoastaan jossain erityistapauksissa, kun ei olisi oikeasti tehnyt mieli, on sattunut kun minua on pantu. Esimerkiksi lähdin kerran tosi kiinnostavan miehen kanssa hänen luokseen yöksi. Illalla hän ei vielä halunnut seksiä, mutta puhui koko ajan jotain likaisia juttuja, se kai kiihotti häntä, mutta minulle rivoudet (samoin kuin myös liika hempeily) on turn-off. Aamulla sama puhe jatkui, ja kun päästiin varsinaiseen seksiin asti, minun ei enää olisi tehnyt yhtään mieli, ja jännitin niin, ettei hän yksinkertaisesti pystynyt työntymään sisääni, vaikka yritin rentoutua.
Perseen suurentaminen?
Mä luulin, että homot haluaa suurentaa vaan penistään?

Rokkihomo darling, en todellakaan tiedä mitä on meneillään!
Mä olen isojen "poikien" puheista ymmärtynyt, että sellaista
kuin liian suuri ei olekaan, ja nyt sitten tämä. Mä olen hämmentynyt.

Vesa ei tajuu ...
Itse asiassa muistan joskus vuosia sitten kuulleeni, että on myös sellaisia pumppuja, joilla voi suurentaa persettä. En ole nähnyt sellaista, mutta kyseessä on jokin ilmapallon tapaan toimiva (joskin paksummasta aineesta valmistettu) systeemi, joka tungetaan perseeseen, ja sitten vain aletaan pumpata sitä täyteen. Harjoituksen myötä sen voi pumpata yhä suuremmaksi.
mitä siitä perseestä on jäljellä, kun sinne sen käden työntää...varmaan limakalvot pursuaa ulos ja on mukavaa istua sen jälkeen...hah!