Lanteen pienennys?

  • 1 / 21
  • epätietoinen
  • 10.10.2005 13:48
Kroppani on mielestäni muuten täydellinen, mutta lantio on vähän turhan leveä, mikä tuntuu kiusallisen naiselliselta. Kun lantion leveys riippuu suurimalta osin lantioluusta, olen miettinyt voisiko asian korjata leikkauksella. Muistan kuulleeni väitteen, että esimerkiksi Cherin lantiota on kavennettu ottamall vähän ylimääräistä luuta pois, kun häneltä oli ensin poistettu pari kylkiluuta, ja lantio vaikutti sen jälkeen suhteessa liian leveältä.

Tietääkö joku tällaisista leikkauksista? Missä hinnoissa liikkuvat, ja voiko niistä saada komplikaatioita? Jääkö pahoja arpia?
Noh, wikipedian lista yleisistä kauneusleikkauksista ei tunne lantion pienennystä ja rohkenen arvella, että luuston leikkely ei ole niitä helpoimpia, halvimpia ja turvallisimpia leikkauksia. Kait se on viisasta opetella elämään sen ison lantion kanssa.
  • 4 / 21
  • miesmies
  • 10.10.2005 19:37
mene kuntosaliin ja ala treenata yläkroppaasi. vaatii vähän vaivannäköä.

teetä vaatturilla vaatteesi, ja hän korjailee niin ettei se näy.
  • 5 / 21
  • epätietoinen
  • 10.10.2005 20:46
Et tainnut lukea kirjoitustani? Sanoin, että mielestäni kroppani on muuten täydellinen. Olen käynyt salilla jo yli kymmenen vuotta, ja yläkroppani on niin hyvässä kunnossa, että jos vielä treenaan sitä, se ei ole enää hyvännäköinen. Lihaksia on riittävästi, ja rasvaa minimaalisesti. Ainoa mihin en ole kyennyt treenaamalla vaikuttamaan on lanteen leveys.
  • 6 / 21
  • epätietoinen
  • 10.10.2005 20:48
Eikä vaatturista ole apua, kun haluan näyttää täydelliseltä myös uikkareissa.
  • 7 / 21
  • Broke a Hip
  • 10.10.2005 20:57
Kaadu. Pahasti. Kun lantioluusi rikkoutuu ja se joudutaan korjaamaan, niin keskimäärin jokaisen potilaan vyötärön- sekä lantion ympärysmitta on pienentynyt entisestä mitoista. Mun mummolle ja Fortumin toimitusjohta Mikael Liliukselle kävi niin, ei enää pysyneet vanhat pöksyt ylhäällä kun lantionsa rikkoivat ja sen korjasivat kätevät lääkärisedät. Tosin mun mummoni lohenpunaiset nimettömät eivät olisi muutenkaan pysyneet ylhäällä sen verran kuluneet käytössä ne olivat, olivat ihan läpinäkyvät jo melkeinpä. Lisäksi monen kuukauden pakkolepo vuoteessa saa trimmattua (kuihdutettua) muutenkin olemuksesi sopivaksi, sellaiseksi piukeaksi gayikoniksi. Voithan myös hakeutua jonkin B-luokan plastiikkakirurgin juttusille, varmaan esim. Dr. Nick Riviera voisi auttaa kotimaassaan jossa tärkeimmät eettiset arvot ovat mittavissa rahalla jossa jokainen tekee rahasta mitä vain ja saat rahoillesi vastinetta vaikkapa lasten tekolantion myötä. Auttaisikohan kauneudenylipapittaren Tiina Jylhän konsultointi matkalle kauniinpaan maailmaan? Moottoroitua discolannetta kannattaa samalla kerralla harkita asennettavaksi, se saa ainakin perseen pyörimään homoloissa 1000 rmp/min.
  • 9 / 21
  • sportpottomi
  • 10.10.2005 21:41
taas jollain sportpottomilla on ongelma, salilla käyty 100 vuotta pinkit trikoot yllä ja silti lanteet kuin lehmällä. ei kai vain treeni ole jäänyt pelkäksi pyllyn pyöritykseksi?
jotenkin tulee mieleen, kuinka on nähnyt naisten kuntosalikeikkoja, hiehot tulee salille kaakattamaan läskeistään ja kuinka ne pelkää, ettei vaan lihakset kasva liian isoiksi. myöskään hiki ei saa tulla. ämmillä on myös tuo lanneongelma...
terveisin: skidmarks in my undies
Ai taas on joku hauispattiballeriina huomannut, että miehekkyys menee kun ei voi kaikkiin kehon osiin salikäynneillä vaikuttaa. Voi voi - mutta elämä on...
Lopeta heti uiminen, se levitää lantiotasi kaikista urheilumuodoista eniten. Todistetusti. Jossei uimisen lopettaminen jo itseaiheutettuja vahinkoja korjaa niin ainakin se pysäyttää kohdallasi lopullisen vesipääksi muodostumisen. Ajattele vaikka talvea ja pakkasia... miten käy vedelle silloin joka on ruukussa? Tietysti olisi aiheellista poistaa se kusikin päästäsi joskus... se helpottaisi elämää kummasti.
  • 12 / 21
  • epätietoinen
  • 10.10.2005 23:44
Lukekaa nyt hyvät ihmiset omia viestejänne. Minä en ole sanonut teistä pahaa sanaa, ja tuollaisen vastineen saan. Mahdatte olla ylpeitä itsestänne.
epätietoinen kirjoitti: "Kroppani on mielestäni muuten täydellinen, mutta lantio on vähän turhan leveä, mikä tuntuu kiusallisen naiselliselta."

Parahin epätietoinen, tällä forumilla saa sitä mitä tilaa (viitaten tuohon viimeisimpää kommenttiisi). Itselläni kävi sellainenkin ajatus mielessä, että joku toinen olisi tuollaisesta tilanteesta onnellinen (tosin en itseäni tarkoita, sillä olen tyytyväinen hieman pyöreähköön olemukseeni). Eli tasan ei käy onnenlahjat.

Vanha citysanonta sanoo: " Millin vika alapäässä, eikä sitä huomaa kukaan, mutta millin puute korvien välissä näkyy kaikille."
Eli tuskin kukaan muu tuohon lantiosi leveyteen kiinnittää NIIN suurta huomiota, kuin Sinä itse. Tuomalla sen asian ja (turhamaisuutesi = utelut leikkausten hinnasta ja toipumisesta) julki, tunnustat olevasi tyytymätön itseesi.

Kukapa meistä ei haluaisi olla täydellinen, silti jokaisella meillä on (fyysiset) vajavaisuutemme ja niiden näkyminen muille on eniten omista asenteistamme kiinni. Hyväksymällä itsensä "vajavaisuuksineen" voi saada huomattavasti enemmän (positiivista) huomiota, kuin kailottamalla tyytymättömyyttään. Hyväksymisellä en nyt tarkoita alistumista, vaan sopeutumista. Elämässä on muitakin asioita (kuin lantion leveys), joille et voi yhtään mitään, niiden kanssa on vain sopeuduttava elämään...
  • 15 / 21
  • epätietoinen
  • 12.10.2005 0:05
Hyvä Arkadas, en mietnkään kiellä sitä, etten ole täysin tyytyväinen itseeni, kun olen muuten pystynyt muokkaamaan itsestäni haluamani laisen, mutta tuo yksi yksityiskohta on sellainen, johon en pysty itse vaikuttamaan. Itseni muokkaaminen on minulle ehkä samanlainen harrastus kuin jollekin keräily, eikä kokoelmani ole täydellinen ennenkuin saan vielä tuon yhden asian kuntoon.

Mutta en mielestäni ole tilannut haukkuja tai huonoa käytöstä. En haukkunut ketään muuta "sportpottomiksi" tai "hauispattiballeriinaksi" enkä toivonut kenenkään joutuvan onnettomuuteen, enkä ymmärrä miksi minulle saisi niin tehdä. Se, että ilmaisen olevani jollakin tavalla tyytymätön itseeni ei mielestäni ainakaan ole mikään lupa muiden sylkeä kaikin voimin minun päälleni.
  • 16 / 21
  • V-shape guy
  • 12.10.2005 22:22
Tämä threadi on pureutunut erääseen pahimpaan vikaan joka voi vaivata miestä. Leveä lantio on naisen tyypillisin piirre heti rintojen jälkeen. Päärynävartalo miehellä on omasta mielestäni eräs kaikkein suurimpiä turn-offeja miehellä. Se vain on niin naisellista. Samantien voisi vaihtaa oikeaan naiseen.

Valitan, mutta luulen että et pysty itseäsi leikkauksella muuttamaan.
Oikein treenaamalla (ja kunnolla) voi vaikuttaa kaikkialle kroppaan, myös lantioon! Jos väittää ettei ole saanut muutosta, niin se kertoo ainoastaan riittämättömästä treenaamisesta, valitettavasti...
  • 18 / 21
  • epätietoinen
  • 14.10.2005 2:47
Siis en minä päärynänmuotoinen ole, ja tottakai lantio näyttää nyt kapeammalta suhteessa muuhun kroppaan kuin mitä se näyttäisi ilman treenausta. Mutta vaikka se on selvästi kapeampi kuin hartiat ja rintakehä, se ei sittenkään ole aivan siinä suhteessa kuin voisi toivoa. Ehkä useimmat eivät asiaa tule edes huomanneeksi, mutta minä huomaan itse ja se harmittaa.
Ihan suoraan sanoen minusta tuntuu kyllä että ongelma on enemmän korviesi välissä kuin lantiossasi. Jos kerran olet treenannut ja muuten tyytyväinen itseesi niin mikä ongelma tuo on? EI kukaan ole täydellinen, eikä kukaan ole aivan tyytyväinen ulkonäköönsä. Ja jokin raja sentään kirurgiallakin pitäisi olla - ja onkin, ihan lääketieteellisesti, tuskin ainakaan Suomessa kukaan lääkäri on niin hullu, että lähtisi leikkelemään ihan tervettä ihmistä tuollaisen perusteella. Häiiritseekö tuo lantio-ongelma muita kuin itseäsi? Onko joku huomauttanut siitä? Oletko jutellut asiasta kenenkään kanssa?
Älä riko omaa persoonallisuuttasii leikkauksilla, ole oma itsesi ja uskalla myös olla sitä.
Nyt nostan ihan todella hattua! Kiitos Wrox osuvasta kommentista tähän keskusteluun. Lyhyestä virsi kaunis, niinkuin vanha sanonta kuuluu...