Muodokas?

Saako poika enää nykyään olla muodokas?
Olen pari ihanaa tapausta nähnyt, mutta muut ovat sitten niitä laiheliineja joilla ei ole edes persettä.
Onko se nyt joku trendi että pitää olla ihan muodoton ja ruman laiha?
Saako pojalla olla jotain mistä ottaa kiinni? Turvallista ja lämmintä?
hmmm... tytöllä saa kyllä olla, mutta pojalla...njeeh.... vaikka ei "laiheliinisuuskaan" ole erityisen kivaa, minun mielestäni.
Saa miehellä olla hieman ekstraa vyötäröllä, mutta vain jos löytyy myös raamikkuutta ja lihaksia. Mikään ei ole karmeempaa kuin entinen narukäsi-laiheliini-kukkakeppi-tyttöpoika joka on lihonut pöhöttyneeksi lihapullaksi.
  • 4 / 10
  • aidostioikein
  • 7.10.2005 12:10
Jokainen saa olla sellainen kuin on nykyisin. Ei enää ole mitään yhtä ja ainoaa ”oikeaa” mallia ihmiselle nykypäivänä olemassa. Sellaiset jotka väittävät tai pitävät yllä jotain muotiin, trendikkyyteen, uskontoon tms. tukeutuvaa mallintamista itsessään tai muita henkilöitä arvostellessaan, ovat lähinnä vain surullisen suppean sektorin putkinäköisiä huonon itsetunnon ja omanarvostuksen omaamattomia ihmisiä. Periskoopistaan maailmaansa hahmottavien kannattaisi huomata miten suuresti on aivan samanikäiset ja taustaiset ihmiset atomitoistuneet olemaan omia itsenäisiä yksilöitä joilla on oma, jopa hedonistinenkin, persoonansa.
Maailman ja siellä elävät ihmiset ovat niin monipuolinen ja runsaudessaan rikas kokonaisuus että jokainen sinne mahtuu sellaisena kuin on ilman turhia murheita siitä millaisen kehon omaa geneettisen perimänsä ja elämänsä myötä.
Vastaus kysymykseesi lyhyesti on: Saa olla.
  • 5 / 10
  • HOHHOIJAA
  • 7.10.2005 13:08
Boi, aika rankkasti sanottu niille pojille ketkä viimeinkin saanut jotain lihaa ympärilleen ja näyttää nyt ihmisiltä.
Kukaan ei jää pojan vartaloon vaan miehistyy ja homopiireissä se on ihan kamala juttu.
  • 6 / 10
  • miesmies
  • 7.10.2005 17:53
monet homoista ja lesboista ei ikinä kasva aikuisiksi, vaan pysyvät teinareina läpi elämänsä. hyvä esimerkki on se tatuoitu sclizewski, joka on aina vaan yhtä kakara.

voihan sitä olla jollakin tasolla jälkeenjäänyt? kehitysvammainen?
  • 7 / 10
  • liha vs läski
  • 7.10.2005 20:39
boi puhui kyllä siitä kun hoikasta pojasta tulee läski, ei lihasten saamisesta.

Hirveä taistelu tuntuu täällä olevan siitä että pitääkö olla teinipoikamainen vai ylimiehekäs. Voihan siitä aina olla eri mieltä, mutta turha sitä toista puolta on tuomita.

Ja saako olla muodokas? Mun mielestä jos on selkeästi läskiä, niin siitä olisi hyvä pyrkiä eroon. Vaikka hirveetähän itsekuria se vaatii. Itsekunnioitusta tulee sitten kaupan päälle. Ja jos liikkuu ohessa niin kroppa tulee paremmalla tavalla muodokkaaksi.

Ja onhan niitäkin, jotka tykkää lihavista miehistä/pojista, mutta haluaako joku olla pidetty läskiensä takia. Mä voisin vastata vaikka näin että saahan sitä olla muodokas, mutta kyllä varmasti enemmän kysyntää parisuhdemarkkinoilla on jos on vähän vähemmän muodokas ja vähän enemmän lihaksikas.
Kaikki sai selvästi nyt asiasta kuvan että tarkoitetaan läskiä muodokkaalla.
Muodokas voi olla että on pyöreä peppu tai jotain muuta.
Naisilla muodokas on taas pyöreä peppu ja uhkeat rinnat.
Ite oon nuori kaveri, mut aika "isokokoinen" eli pitkä ja lihaksia löytyy kiitettävästi, joskus sekin tuottaa ongelmia, kun samanlaista miestä mäkin vierelle kaipaisin. kaikki vaan tuntuu olevan pitkiä ja laihoja tai lyhyitä ja lihaksikkaita.

eli pitkät miehet, urheilemaan ja heti ;)