Hämmästyin, kun

En ole koskaan kiinnittänyt huomiota sellaiseen asiaan heteromiesten kohdalla, kuin vasta tänä kesänä, etteivät he välttämättä käy suihkussa, kun ovat olleet kuntosalilla...miten ihmeessä kehtaa vetää omat vaatteet päälleen, jos EI ensin käy pesulla???

Olin hölmistynyt, kun huomasin, että kuntosalilla, missä käyn, on monia miehiä, jotka EIVÄT PESEYDY.

Miksi?
Ehkäpä he ovat liian laiskoja kantamaan vaihtovaatteita, tai ovat joutuneet "irstaitten homomiesten" iskuyritysten kohteiksi kuntosalin saunassa. Syitä on monia, mutta olen valmis uskomaan enemmin tuota kotona suihkussa / saunassa käyntiä...
Itse olen harvoin jos koskaas käynyt suihkussa kuntosalin suihkutiloissa. Mutta tietty heti salilta takaisin tullessani kotona. Siihen on vaikuttanut tosin treenauspaikan ja kodin lyhyt välimatka, mutta vielä enemmän juuri nuo kyttäävät ja huoraavat kaappihomot, ukkomiehet, joiden elämäntehtävänä on hieroa suihkutiloissa itseään ja kytätä keltä sain munaa suuhun. Pysyisivät vain poika.netin huorausfoorumilla ja vonkaisivat siellä kaltaisiaan yhtä onnettomia luusereita.
En minäkään enää käy salilla suihkussa. Syynä lyhyt matka, vain muutama metri - ei viitsi pakata kamoja sen vuoksi. Toisaalta myös tulen ja menen treenikamoissa samasta syystä. Sitä paitsi kotona suihkiminen on miellyttävämpää ja samalla voi hoitaa parranajot ja muut. Joskus talvella käyn salilla saunassa.
Paha jalkasieni jonka olen saannut palkkioksi yleisistä suihkutiloista.
Nyt tällä hetkellä taitaa olla "voiton puolella" joten en käy kun kotona suihkussa.
Pesutilojen "iskijöille" sen verran....älytöntä puuhaa, pesutilat on peseytymistä varten. Jos haluaa vilaista naapurin varustusta, tehkää se huomaamattomasti, pliis.
Minäkin sain ikävän jalkasienen julkisesta suihkusta. Nykyään en astu kosteille lattioille julkisissa tiloissa ilman suihkusandaaleja.
  • 8 / 19
  • Hmmmmmmmm
  • 6.7.2005 22:12
Esko...ei auttanut, olen aina käyttänyt "tossuja" mutta näin vaan kävi.
Oliskohan korstuista tässäkin jutussa apua.....?
Korjatkaa, jos olen väärässä. Ymmärtääkseni jalkasieni tarttuu, jos ihossa on haavaumia, eli terveet jalat eivät ole vaarassa.
"Jalkasienen oireita ovat ihon rikkoutuminen, kutina ja kirvely varpaiden välissä. Ennaltaehkäisyn ja hoidon perusta on huolellisessa jalkahygieniassa. Varpaiden välit täytyy pestä erikseen ja kuivata huolellisesti. Vaihda puhtaat sukat joka päivä. Vältä keinokuituisia sukkia. Vaihda kenkiin säännöllisesti puhtaat pohjalliset sekä tuuleta niitä ja jalkineita usein. Apteekista on myös saatavissa reseptivapaana sienen hoitoon tarkoitettuja voiteita. Käy lääkärissä, jos paraneminen ei ala muutamassa viikossa säännöllisen hoidon aloittamisesta."(Lääket. ja kir. toht. Hannu Penttinen)

Ihan pelkästään puhdas terve iho ei siis ole tae siitä, etteikö jalkasieni voi tarttua. Mikäli nuo itsehoitolääkkeet eivät auta, kannattaa varata mahdollisimman pian aika lääkäriin. Reseptilääkkeillä vaivasta pääsee eroon - joskin pahimmassa tapauksessa se vie kuukausia.
Ei kaikki naisetkaan käy suihkussa salin jälkeen. Syynä on mulla juuri tuo tartuntojen pelko. Olen saanut kerran jalkasienen ja kerta riitti.
Miesmies kirjoitti:
"... miten ihmeessä kehtaa vetää omat vaatteet päälleen, jos EI ensin käy pesulla??? "

Ymmärsin kirjoituksesta, että näillä kavereilla on kuitenkin mukana vaihtovaatteet.

Tietenkin, jos treenatessa ei hiki tule, niin mitäpäs sitä turhaan suihkuun.
En lukenut viestejä, mutta tunnustan että iljettää hikisen miehen haju. Joskus se käy niinkuin kilju....
Jätän joskus käymättä siksi, että vedän kotimatkan kevyttä hölkkää ja pesytyminen oli siksi turhaa. Jos menen käupngille tai duuniin, käyn.

G
entäpä jos pukkarissa kyttäisi vähemmän toisten tekemisiä...? vaikuttaa aika neiti-homolta tuo hienhaju-marmatus.....mua kyllä kiihottaa hikinen bodari raskaan treenin jälkeen...
Minä asun kahden talon päässä kuntosalista, jolla käyn. Turha kantaa salille vaihtovaatteita, saippuaa ja shamppoota, puen vain takin päälle (jos on talvi) ja vaihdan ulkotossut, ja menen kotona suihkuun.
Inhoan julkisia suihkuja. Inhosin niitä jo koulussa. Kammoan jalkasientä, joka on helkkarinmoinen saada pois, kammoan katseita, joita ei takuulla saa pois. Maksan kovaa hintaa siitä, että minulla on asunto keskellä kaupunkia, kaikkialta on suihkuun melko lyhyt matka.
Omat yksilölliset fobiansa itsekullakin, siksi miehet välttämättä eivät käy yleisissäsuihkussa, kun ovat olleet kuntosalilla tai missä tahansa tilanteessa jossa jokainen tavalinen mies nyt peseytymässä käy ...ei siinä nyt niin mitään ihmettä ole kehdata vetää omat vaatteet päälleen, jos ON ensiksi fobiootikko ja siksi EI käy pesulla muiden miesten kanssa???

En ole siis hölmistynyt, kun huomasin, että kuntosalilla, missä käyn, on monia miehiä, jotka EIVÄT PESEYDY.

Siksi, koska heillä on jokin vaikkapa noista fobioista ristiään: Ablutofobia kylpemiskammo, akarofobia kutinakammo, allodoksafobia mielipidekammo, androfobia mieskammo, ataksiofobia lihaskontrollin menetyksen pelko, atykifobia epäonnistumisen kammo, aulofobia huilukammo, basillofobia mikrobikammo, dermatofobia ihottumakammo, dishabiliofobia riisuuntumiskammo, dysmorpofobia epämuodostumien kammo, eisoptrofobia peilien tai niihin katsomisenkammo, enosiofobia anteeksiantamattoman teon tekemisen pelko, eremofobia omana itsenä olemisen pelko, erotofobia seksikammo, erytrofobia punastumisen pelko, filofobia rakastumisen pelko, gymnofobia alastomuuskammo,herpetofobia matelijakammo, homofobia homokammo, hydrofobia vesikammo, kakofobia rumuuspelko, karnofobia lihakammo, katagelofobia leikinlaskukammo, kinetofobia liikkeiden tekemisen kammo, klinofobia sänkyyn menemisen kammo, koprofobia ulostekammo, ksantofobia keltaisen värin kammo, kyfofobia kumartamisen kammo, litisafobia oikeuteen haastetuksitulemisen pelko, luifobia kuppaan sairastumisen pelko, malaksofobia esileikkikammo, mastigofobia rangaistusten pelko, merintofobia sidotuksi tulemisen kammo, mikrofobia pikkuasioitten kammo ;-) myksofobia limakammo, neofobia kaiken uuden kammo, ofidiofobia käärmekammo, oftalmofobia tuijotetuksi tulemisen pelko, ostrakofobia äyriäiskammo, pantofobia tautikammo, pediofobia nukkekammo, pekkatofobia synnintekemisen kammo, poinefobia rangaistuksien saamisen pelko, proktofobia peräsuolikammo, pupafobia sätkynukkekammo, rhypofobia ulostekammo, sarmassofobia rakastumisen pelko, serofobia huvikammo, siderodromofobia junien pelko, sinistrofobia vasenkätisyyden pelko, skabiofobia syyhykammo, stenofobia ahtaiden paikkojen kammo, syfilofobia kupan saamisen pelko, symbolofobia symboliikan pelko, tapinofobia tarttuvan taudin saamisen pelko,taurofobia härkien pelko, teatrofobia teatterikammo, virginitifobia raiskatuksi tulemisen pelko, zelofobia kateellisuuden pelko jne. jne. jne...

Onhan noita erilaisia syitä itsekullakin miksi ei voi käydä suihkussa muiden miesten kanssa... kaikki eivät vain osaa hallita fobioitaan tai itseään niinkuin me muut onnelliset jotka senkin yhteis suihkuriemun jaamme muiden miesten kesken noinvain ilman senkummempia murheita. Mitäpä tuota sen kummemmin ihmettelemään, kantakoon fobiansa niinkuin taitavat. Jääkkööt monesta ilosta paitsi, saammepahan enemmän jotka emme pelkää itseämme :-)
Ne jotka viihtyvät kuntosalien saunoissa ja suihkuissa varttikaupalla ovat usein niitä, jotka haisevat eniten. Eivät pese salivaatteitaan tai arkivaatteitaan.

Tuore hiki ei haise. Deodoranttikin on keksitty.