minkä ikäistä...

Kuten nimimerkistä voi päätellä, mie olen tällä hetkellä 33. Mutta meitä on varmaan monen ikäisiä.
Tässä iässä en halua tulla kaapista.Olen ukkomies.olis tiva joskus jutella samassa tilanteessa olevan kanssa.
Nämä keskustelut yritän katsella joka päivä.
Jesse kirjoitti "keski - ikä alkoi , kun tuli 40 alkuvuodesta täytettyä". Ai sekö on se raja, että se keski-ikä alkaa juuri sinä päivänä, kun tulee 40 täyteen. Mielenkiintoista...no entäpä sitten "vanhuus", millois se alkaa?. Kerro minulle, että tiedän varautua siihen päivään.
Kieltämättä 40 toimi minullekin keski-ikäisyyden psykologisena rajana. Nyt ei enää voi ajatella olevansa "keski-ikäistyvä" kuten tein ollessani kolkyt ja risat.
no eiköhän ne keski - ikäset ole juuri noita 40 - 50 v. kavereita , luulisin ainakin .

tilastollisesti kai vanhuus alkaa tossa 65v. iässä , kun eläke alkaa juosta .

mutta kaikkihan on niin suhteellista ja itsestä kiinni , miten kukin itse itsenssä tuntee .

joku voi tuntea itsensä vanhaksi ja raihnaiseksi vaikka ei olis paljonkaan ikää , mutta on vaan sattunut elämään niin kuluttavaa elämää että se on vienyt kaikki voimat .

kun taas sitten saattaa olla jopa 100v. pirteitä mummoja ja pappoja , joista ei koskaan ulospäin uskois että ne on niinkin vanhoja kun ovat .

mutta kuten sanoin kaikkihan on niin suhteellista .

jatkuvastihan ihmisen ikä pitenee vuosi vuodelta, jotenka kaippa jossain vaiheessa keski - ikäsiä on 60 - 70 v. ja me 40v. ollaan ihan kakaroita vielä .

itsekkin olen luonteeltani ihan täys kakara , vaikka harmaita hiuksia on tullut kasvatettua jo vuosia .
Täälläkin yksi keski-ikäistynyt, 40v... Ja vasta lepakkolaakson löytänyt, siis netissä... Toki jo pitkään tosi elämässä.
43-vuotias olen. Reilusti yli keski-ikäinen... eihän sitä voi tietää, mutta en usko että eläisin 80-vuotiaaksi :)
onpa nuorta porukkaa.ei me olla kaikki vanhat kuolleet hiviin,eikä aijotakkaan.siis vielä 63 vuotta
23, enkä siis oikeasti tajua miten vanhuus iski näin äkkiä.

Viimeiset noin 4 vuotta on kyl menny ihan huomaamatta...
Moi, j'ai 19 ans! Eli oon 19. 18v. sitä huomaa vasta rikkoneensa munankuoren.