minkä ikäistä...
minkä ikästä lössiä täällä liikkuu?
Kuten nimimerkistä voi päätellä, mie olen tällä hetkellä 33. Mutta meitä on varmaan monen ikäisiä.
Tässä iässä en halua tulla kaapista.Olen ukkomies.olis tiva joskus jutella samassa tilanteessa olevan kanssa.
Nämä keskustelut yritän katsella joka päivä.
keski - ikä alkoi , kun tuli 40 alkuvuodesta täytettyä .
22v
18v
26 vuotta. Joskus tuntuu enemmältä, joskus vähemmältä.
17
heinäkuussa tulee 32v
Vähän siinä parinkympin paremmalla puolella.
29 tulee mittariin heinäkuussa..
Parin kuukauden perästä 49...
Ensi kuussa tulee mittariin 43.
Jesse kirjoitti "keski - ikä alkoi , kun tuli 40 alkuvuodesta täytettyä". Ai sekö on se raja, että se keski-ikä alkaa juuri sinä päivänä, kun tulee 40 täyteen. Mielenkiintoista...no entäpä sitten "vanhuus", millois se alkaa?. Kerro minulle, että tiedän varautua siihen päivään.
Kieltämättä 40 toimi minullekin keski-ikäisyyden psykologisena rajana. Nyt ei enää voi ajatella olevansa "keski-ikäistyvä" kuten tein ollessani kolkyt ja risat.
no eiköhän ne keski - ikäset ole juuri noita 40 - 50 v. kavereita , luulisin ainakin .
tilastollisesti kai vanhuus alkaa tossa 65v. iässä , kun eläke alkaa juosta .
mutta kaikkihan on niin suhteellista ja itsestä kiinni , miten kukin itse itsenssä tuntee .
joku voi tuntea itsensä vanhaksi ja raihnaiseksi vaikka ei olis paljonkaan ikää , mutta on vaan sattunut elämään niin kuluttavaa elämää että se on vienyt kaikki voimat .
kun taas sitten saattaa olla jopa 100v. pirteitä mummoja ja pappoja , joista ei koskaan ulospäin uskois että ne on niinkin vanhoja kun ovat .
mutta kuten sanoin kaikkihan on niin suhteellista .
jatkuvastihan ihmisen ikä pitenee vuosi vuodelta, jotenka kaippa jossain vaiheessa keski - ikäsiä on 60 - 70 v. ja me 40v. ollaan ihan kakaroita vielä .
itsekkin olen luonteeltani ihan täys kakara , vaikka harmaita hiuksia on tullut kasvatettua jo vuosia .
Täälläkin yksi keski-ikäistynyt, 40v... Ja vasta lepakkolaakson löytänyt, siis netissä... Toki jo pitkään tosi elämässä.
minä 30
ja myöskin ihan uusi hiukka epä varma haahuilija täällä
43-vuotias olen. Reilusti yli keski-ikäinen... eihän sitä voi tietää, mutta en usko että eläisin 80-vuotiaaksi :)
37 v.
Heinäkuussa 17.
30v mittarissa ja olen mielestäni keski-ikäiinen. Nuoruus meni!
29v
Syyskuussa 18...
22, syksyl 23
37 vee
arton år;) viikon päästä!! jeh..:)
26... alkaa pikkuhiljaa olla olo et pitäis ryhtyä aikuiseksi...
Yllätänkö, jos sanon että 20? :D
26 vuotta piakkoin.....
30v kohta... plääh..
42v
32
17 vuotta.
Partakin melkein kasvaa tällä neidolla.
28
15v :)
19 vuotta ja lisää tulossa
onpa nuorta porukkaa.ei me olla kaikki vanhat kuolleet hiviin,eikä aijotakkaan.siis vielä 63 vuotta
57.on aika pian menna veitsen alle,kun alan nayttamaan 40v.
21 tuli mittariin jokunen hetki sit...
30
Ihana ikä ! Olis kiva jutella ?
Kaksi tusinaa
Muutama vuosi nickkiin lisää eli 24.
23, enkä siis oikeasti tajua miten vanhuus iski näin äkkiä.
Viimeiset noin 4 vuotta on kyl menny ihan huomaamatta...
Moi, j'ai 19 ans! Eli oon 19. 18v. sitä huomaa vasta rikkoneensa munankuoren.
40
20 ja 3
30
nyt ollaan jo 23V ja kunto hirvittävän hyvä hihi. halitus..
30 oon ja kohta 31..