Miten päästä eroon entisestä bf:stä?

Kertokaa muut miten pääsisi eroon entisestä bf:stä, joka ei tajua pysyä pois sotkemasta elämääni?
  • 3 / 8
  • arkadas
  • 19.9.2005 21:29
Yx - ilmoita hänelle hakevasi lähestymiskieltoa - ja todella!! tarvittaessa hae sitä. Omalla kohdalla riitti pelkkä ilmoitus, että olen tehnyt rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä ja olen jättämässä yhdenkin tekstiviestin tai puhelun jälkeen laajennetun lähetysmiskiellon. Eipä ole sen jälkeen häiriötä ollut. ( Tietysti asiaa auttaa puhelinnumeron salaiseksi muuttaminen, tarvittaessa sähköpostiosoitteen vaihto ja tietystä osoitteesta tulevien sähköpostien "bannaus" eli esto).

Joillekin kun ei mene jakeluun, että jos mokaa, joutuu kantamaan vastuun. Jos pettää, voi joutua etsimään uutta osoitetta itselleen. Turha siinä on yrittää pelastaa "maailmaa". Mihinkä seepra raidoistaan pääsisi...
  • 4 / 8
  • arkadas
  • 19.9.2005 21:38
Schlager - nämä ovat asioita, joista ihmiset eivät välttämättä halua kovin julkisesti ja yksityiskohtaisesti (käsittääkseni) kertoa.
  • 5 / 8
  • Schlager
  • 19.9.2005 23:34
arkadas kirjoitti: "Schlager - nämä ovat asioita, joista ihmiset eivät välttämättä halua kovin julkisesti ja yksityiskohtaisesti (käsittääkseni) kertoa."

Ymmärrän sen, mutta alkuperäinen olisi voinut kirjoittaa esim. teknisiä asioita, kuten pilasoitot kello 3 yöllä. Monta kertaa on niin, että entinen kumppani haluaa vain selvittää asiat ja toinen ei ollenkaan halua muuta kuin ajatella pahaa jättäjästään.
  • 6 / 8
  • Samixxx
  • 20.9.2005 11:03
Niin no jos ei halua asiaa selvittää täällä yhtään tarkemmin, mitä järkeä sitten alkuaankaan kysyä?
Nimimerkille yx- sanoisin pitkälti, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan: Oletko kohdellut eksääsi hyvin vai kuin märkää rättiä? Päättelen ihan nimimerkistäsi että taidat olla aika nuori jannu. Sellainen aikuismainen ja kypsä suhtautuminen parisuhteen loppumiseen ja sitä kautta myös entisiin kumppaneihin on monesti ihan riittävä keino hoitaa asiat päiväjärjestyksestä.
  • 7 / 8
  • miesmies
  • 20.9.2005 19:32
Haloo. On myös ihmisiä, kuten Andy MacCoy, jotka majoittuvat väkisin toisten asuntoihin ja ne saa vaan virkavallan avulla ulos. Niitten kanssa saa olla helisemässä. Mulla on tästäkin kokemuksia. Vaikka lukot vaihtaa, niin väkisin tulevat sisään.