Etsintäkuulutus!

Kovasti mieltäni askarruttaa, onko Suomessa ensinkään nuoria "nallekarhuhomoja" vai pitääkö niitä lähteä metsästämään ulkomaille? Kyllähän Suomessa hyvännäköisiä miehiä on ja paljon, mutta tuppaavat kaikki vaan olemaan heteroja... Onko täällä siis jotain yhdistystä ym. joka on suunnattu nuorille "nallenpojille" ja heistä pitäville, tai jotain paikkaa, jossa tämmöisiin ihmisiin voisi tutustua? Itse olen parikymppinen miehen alku, eivätkä anorektikkomaiset trendihomot ole pahemmin säväyttäneet (jos joku pahoittaa mielensä kielenkäytöstäni, olen pahoillani, mutta kielikuvalla sain varmaan pointtini selväksi). Vai olenko ylipäätään ainoa nuori, joka on kiinnostunut hieman pulleammista pojista?
  • 2 / 15
  • 3 persoona
  • 30.9.2005 22:31
Ei taida oikein olla.

Suomessa on kukelo poikia, jotka vanhemmiten leviää nallekaurhu norsuiksi, tai kuivuu pystyyn korpuksi.

Lihaksikkaana miehenä voin kertoo kokemuksena tämän.

Myös karvattomuus, ja pienikokoisuus, sekä naisellisuus ovat suomalaisten gaypoikien helmasyntejä.

Hintelä on kova sana trendi meikkimikkojen silmissä
  • 3 / 15
  • Bear&Honey
  • 1.10.2005 0:13
Et toki ole ainoa nuori joka on kiinnostunut hieman kookkaammista pojista ja miehistä. Onhan meitä karhuja toki suomessa niin nuoria kuin vanhempiakin mutta karhumaiseen tapaan ei karhumiehet itsestään liikaa meteliä pidä. Muillemaille siis ei välttämättä tarvitse matkustaa karhunkaatoon.Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, niinpä ihan reilusti vain nauti siitä seurasta estoitta mikä sinusta tuntuu oikealta ja sinun elämääsi sopivalta. Karhuisaan joukkoomme mahtuu vapaammin ajatelevia, henkisesti asiaan vihkiytynetä myös ulkoiset olemuksen merkit täyttäviä karhuja ja niiden poikasia kuin myös tiukasti pelkästään ulkonäköön ja sen yksityiskohtiin keskityneitä ns. "karhuja". Setan yhteydessä toimii jäsenjärjestönä Suomen Karhut - Fin-Bears, josta voi ainakin aloittaa, tutustumisen mutkaisen ja mäkisen tien. Varsinaista nuortenkarhujen kerhoa ei ole mutta perusta sellainen. Jäseniä varmaan tulisi toimintaan mukaan. Helsingissä muutama ravintolapalvelu on huomioinut karhuisat miehet erityisenä asiakasryhmänään.
Olipa mun nikki vekkulistin valittu.. ei liity mitenkään fyysisiin piirteisiini, mutta tykkään karhuista :)
On italiaa, ja karhuilla sitten pitää olla karvainen vartalo.
Muuten sä olet joko norsu, valas, tai mursu, siinä missä irokeesi oikeasti on vietnamista.
Minua tuossa karhukulttuurissa on aina hieman puistauttanut äärimmäinen miehisyyden hakeminen ja sen epätoivoinen korostaminen. Itsekin pidän miehekkäistä miehistä, esim. hieman tukeva mies näyttää usein... juuri hyvältä jne. Mutta sitten, ihan niin kuin nämä "karhut" olisi raapaistu jostain viidakon apinalaumasta. Eikö mies voi tukevasta ruumiinrakenteestaan huolimatta olla huoliteltu ja siisti? Yksinkertaisesti käsittämätöntä, että on pakko vetää överiksi jokaisessa asiassa. Joku tykkää pojasta ja joku pojan isästä, mutta kohtuus kaikessa. Minäkin voisin jopa käydä sellaisessa kahvilassa, jossa kävisi juuri ko. miehiä, muttai sivistyneitä miehiä, jotka välittävät myös omasta hygieniastaan, tietävät mikä on partakone ja kampa, osaavat pestä pyykkinsä, ja tietävät, että on olemassa muitakin vaatteita kuin salihousut ja verkkarit, ruutupaidat ja ylisuuret collegepusakat. Ugh!
  • 8 / 15
  • hommelion
  • 1.10.2005 11:42
Ei sitä aina päällepäin niin karhu tarvii olla. Vuos sitten sileäposki siistipoika tykästytti itteensä imartelemala papparaisen ja teki kerran hyvää. Sitten viileni ja viimeks sano,että sun pitää auttaa mua, ja hyväuskoisena mutta vähän hätkähtäen tein mitä pyysi. entäs sitten puolvuotta eikä mitään kuulu!
Toivoisin vaan, että jonain päivänä vielä tapaisin oman ikäiseni nallemussukan, joka ei piiloutuisi koloonsa tai painuisi täysin talviunillekaan. No, nähtäväksi jää tapahtuuko näin... :)
Voi Timmy...

Itse olen joidenkin mielestä karhutyyppi. Vatsaa on, parransänki rehottaa, pukeudun farkkuihin jne. Toisaalta ajan partaa sen minkä ehdin. Vaan en halua olla karhumainen. Ylipaino haittaa liikkumista, olen väsynyt ja kärttyinen - ja yksinäinen. Mielestäni minussa on jotakin suloista naamataulussani ja moni pitää minua sympaattisena kuitenkin.

Minua ei sinänsä muiden pienehkö vatsakkuus haittaa, mutta oma vatsakkuuteni kyllä harmittaa. Pituuden ja painon erotus voi olla hyvinkin 90, mutta sen jälkeen alkaa olla hiukan hankaluuksia.
Hmm. Kivaa huomata, että Suomessa on muitakin nallepojista/nallekundeista tykkääviä. Itse tykkään sopivan kokoisista ja sopusuhtaisista ihmisistä;)itse en tosin ole mikään nalle ulkomuodoltani;)
Karvojakin saa olla miehellä, en ymmärrä miks miehen pitäs olla lähes karvaton;)tämä ei tarkota että ois epäsiisti tai plösö voi olla ihan tavallinen pikkasen nallemainen poitsu:)
  • 13 / 15
  • 3karhunpoikaa
  • 1.10.2005 19:59
Mies on mies kun hän on karvainen kropasta.
Eurooppalaista rotua kun me ollaa.
Orientaaleilla, eil tarkemmin sanottuna keltaihoisilla on karvaton kroppa luonnostaan.
Ja pojilla, sekä naisilla.
Toivottavasti viesti pikkuhiljaa menee perille.
Työtä tässä riittää, ja on riittänyt.

Hellanduudeli sentään.
Siis hyvännäköset miehet tuppaa olemaan heteroja ... Ei kai nyt sentään.
Mun mielestä kaikki kivat ihmiset tuppaa olemaan naisia ...
  • 15 / 15
  • Täällä kanssa
  • 10.10.2005 11:49
Juu mä olen kanssa nallemaisiin ja karvaisiin miehiin kovasti, suomesta niitä löytyy paljon, mutta kaikki tuntuu olevan heteroita ja ne ketkä ei ole niin ne on varattuja.