Mustaa Magiaa?vai sitä iteensä "Tapolaa"

Moro vaan kaikki homppelikansa joka harrasta omatoimista matkustamista jos jonnekin päin maiilmaan!
Mutta sattusko täällä oleen ketään joka voisi valaista minua hiukan Afrikan osalta,ja siellä Gahana>Accra?
Olis mahtavaa tietää huikan etukäteen onko gay elämää muutakin kuin maksullista?kultuuria,tapaamispaikkoja,ruokaa? muuta mielenkiintoista?minusta omakohtaiset kokemukset on parempia kuin netistä luetut maksullisillasivuilla olevat ilmoitukset ym sellainen informaatio.
Olen kiittollinen kaikesta keskustelusta ja vastauksista!kiitos jo etukäteen ja oikein sateista ja koleaa syksyä kaikille...minä meen Afrikaan....
Useat Afrikan valtiot ovat islamistisia tai muulla tavoin syvästi uskonnollisia. Nekin jotka eivät ole uskonnollisia ovat muuten vain konservatiivisia ja homoja vainotaan laajalti. Eli jäitä hattuun. Esimerkiksi Zimbabwen diktaattori Mugabe on mm. maininnut, että homoseksuaalisuus on valkoisen lännen rappiota ja sitä ei kuulemma esiinny Afrikassa, tai ainakaan Zimbabwessa.

Kannattaa sitten kans pitää sekin mielessä, että monin paikoin Afrikkaa HIV/AIDS -tilanne on räjähtänyt täysin käsiin. Joissakin Afrikan maissa jopa neljännes aikuisista on viruksen kantajia.
Ghana on mainio matkailukohde. Varsinkin jos tykkää keskustella Jeesuksesta ja sielunsa pelastuksesta (raamattu mukaan!). Sinänsä ihan svengaavaa gospel-musiikki pauhaa joka kadunkulmassa. Erittäin ystävällisiä ihmisiä, ihania rantoja, vaikka merivirtauksien takia voi uida vain tietyissä paikoissa.

Accran yöelämässä kaikki on mahdollista, mutta niin kauan kun lehtien etusivuilla "Homosexual rapist" tai "Sodomite shock" -otsikoiden alla löytyy oikeiden ihmisten nimiä ja valokuvia, voi kuvitella, millainen yleinen asenne homoihin on. Olettaisin, että ghanalaisista netti- ja lehtiilmoittajista hyvin pieni vähemmistö on homoja. Muut etsivät helppoa rahaa.

Ranskankieliset maat ovat entisiä brittisiirtomaita maallisempia (koskee sekä kristittyjä että muslimimaita), ja ilmapiiri on jonkun verran vapautuneempi. Esim. Senegalissa cross-dressingillä on pitkät perinteet, mutta länsimaisessa mielessä
homoiksi itsensä mieltäviä ihmisiä et todennäköisesti tule tapaaman. En lähtisi Afrikkaan juuri sitä mustaa magiaa hakemaan (Etelä-Afrikka on tietenkin poikkeus). Mene vaikka Brasiliaan.
  • 5 / 11
  • Public eye
  • 3.10.2005 12:26
Niin, Ghanassa jylläävät edelleen Britti-imperiumin aikaiset lait, eli homoseksuaaliset teot ovat rikos siinä missä raiskaus ja eläimiin sekaantuminenkin. Ja poliisit ovat yhtä hanakoita kuin kaikkialla muuallakin kurittamaan rikollisia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Katso http://www.mask.org.za/SECTIONS/AfricaPerCountry/ABC/ghana/ghana_17.htm

Tuolla eteläafrikkalaisella sivustolla on tietoa muistakin Afrikan maista.
Olisikohan Maurice hieman väärällä osiolla... matkailulla on tuossa toisaalla ihan oma osansa...
argaras,toivottavasti et ole katkera?siltä se kuullostaa..tämä on kuitenkin oma ketjunsa
  • 9 / 11
  • miesmies
  • 3.10.2005 20:51
varo ettei sua sit ryöstetä jos joku lähteekin sun mukaan tms.

sä oot vissiin vähän seko kun eiks sitä mustaa makkaraa saa euroopastakin... sitäpaitsi ei ne afrikkalaiset kundit oo hyviä sängyssä. onks sun mahikset sit menneet täällä mustien homojen keskuudessa-eiks käy flaksi-kun pitää mennä ghanaan asti?

mikset mene pariisiin tai mihin tahansa euroopan kaupunkiin kun siel on varmasti värillisiä joka puolelta maailmaa? en tajuu!
Niin, mihin tahansa Euroopan kaupunkiin... Esimerkiksi Paimioon tai Tornioon! :O
On mukavaa huomata että on se aivan sama mistä keskustellaan
niin aina muutaman kirjoituksen jälkeen se kääntyy "ilkeämieleiseksi",
onko siis homot toisilleen näin katkeria?,
ja jos aloitin väärässä paikassa kyseisen keskustelun luulisin että itse sivujen ylläpitäjä siihen puuttuisi mutta tiedustellasia asiaa niin sieltä vastatiin vain"ei se mailma kaadu" no mene ja tiedä?
Pyydän kuitenkin sydänmestäni anteeksi jos olen loukannut jotakin jollaintavalla?,tiedän kuitenkin että jokainen avaa ITSE kunkin ketjun eikä näin ollen minunkaan ketju ole pakollinen lukea saatika vastata.