Apua - mitä lahjaks synttärivaimolle...

  • 1 / 6
  • Villeniina
  • 11.10.2005 2:27
Nyt on edessä kompastuskivi, nimittäin se ensimmäinen syntymäpäivä... en tahtois ostaa kirjaa, leffaa tai cd:tä, vaan jotain mukavaa henkilökohtasta, jotain muuta kuin mitä kaverit antaa. Onko jollakin jotain ideoita tai ehdotuksia, joista saisin jotain parsittua kasaan. Tyttöseni täyttää 25, joten pitäshän pyöreet vuodet jotenkin huomioida :)

Olen yleensä itse idearikas, mutta nyt on pupu pöksyssä, tahtosin jotain tosi spesiaalia!

Ja jollei suoraan tule ehdotuksia, niin mikä on paras lahja, minkä itse olette saanut?
  • 2 / 6
  • Weikku
  • 11.10.2005 9:56
Itse olin oikein otettu kun kumppanini oli käynyt valitsemassa ja ostamassa minulle ihanan hajuveden.:))
  • 3 / 6
  • mites ois
  • 11.10.2005 10:57
Vaikkapa romanttinen matka, jos ei muualle niin Tukholmaan tai Tallinnaan hotelleineen jne.?
  • 4 / 6
  • ami
  • 11.10.2005 15:24
No-oo,
Osta joku koru, kaula,ranne,jne...henkilökohtainen juttu!
  • 5 / 6
  • Katrinka
  • 11.10.2005 18:09
Yksi mieleenpainuvimpia lahjoja oli kotini olohuoneenpöydälle salakuljetettu yllätys: lempimaljakossani 20 kaunista tulppaania ja sitä vasten keltainen Post-It -lappu, johon oli kirjoitettu jotain sellaista, että tämän lahjakortin haltija on oikeutettu vähintään yhteen unohtumattomaan iltaan, joka sisältää mm. ulkonasyömistä... Arvostin käsinkirjoitettua viestiä senkin takia, että lahjanantajalla on paha lukihäiriö.:( Tämä ei ollut synttärilahja, ennemminkin forgive-me -lahja, ja onhan siitä jo aikaakin yli 15 vuotta. Suhde jatkui tuon jälkeen vielä vuosia:).

Äidilleni ostin kesällä synttärilahjaksi ihanan hopeisen sydänavaimenperän. Sellainen löytyi Töölöstä kultasepänliike Medaljongista, ja siellä myös käsinkaiverretaan tosi kauniisti.

Valmistujaislahjaksi sain kavereilta ihanan monotypian (grafiikan ja maalauksen sekoitus), jonka olin kylläkin pyynnöstä valinnut.

Toivottavasti löydät jotain ihanaa! Lykkyä!
  • 6 / 6
  • tiina
  • 11.10.2005 19:12
Miten olisi vaikka lahjakortti leffaan , kuntosalille , kampaajalle tai johonkin muuhun mikä vaimoasi sattuukin sitten kiinnostamaan .

On ainakin persoonallinenl lahja , kun lahjan saaja voi itse päättää miten kyseisen lahjan käyttää.

Eikä tarvitse ainakaan katua , että lahja ei mielyttäisi saajaa .