Onks teillä homotutka?

Eli siis tunnistatteko "meikäläiset baareissa ja muuteski liikenteessä"?
Seuraamalla oppii...
Onko huonoja kokemuksia?
joo on ja mun kännykässä on sellainen hälytin joka piippaa kun homoja tai muita vähemmistöjä tulee lähettyville. uudemmassa mallissa tutka kykynee erottamaan eri suunaukset. aika hieno väline joka kannattaa ehdottomasti olla kännykässä. parempi ku huonot kamerat :D
Ei enää. Tutkani on viritetty uudelleen ja etsii nykyään kiinnostavia ihmisiä (= mm. ystävällisiä). Jos joku heistä osoittautuu homoksi niin hyvä. En siitä pelkästä homoudesta paljoa kostu.
...En kylla omaa tutkaani saa viritettya toisin.
Homotutkani on homotutka, huolimatta kostunko siita mitaan eli en.
On. Sen toiminta ei kylläkään ole tasalaatuista, eikä erityisen luotettavaa.
Lievä likinäköisyys haittaa tutkan toimintaa silloin kun piilarit jää kotiin mutta ei ole erehtymätön piilareidenkaan kanssa.
On. Ja hyvä sellainen :) Kyllä sen näkee katseesta. Ihan joka paikassa. Heteromies ei vastaa katseisiin samalla tavalla..
Enpä voi sanoo että ois. Kyllä niin monta heteroa oon luullu homoksi ja homoa heteroksi, että ei oo tutkaa.
Kyllapa se tutka loytyy, mutta se on maanantai-kappale - joskus se piipittaa aivan vimmatusti, mutta halytys on vaara.

Toisilla tutka sitten toimii uskomattoman hyvin. Esimerkiksi parhaan kaverini anoppi kysyi minulta (suoraan) vain muutaman tapaamiskerran jalkeen miten asian laita on. Hanen tutkansa kun oli kuulemma alkanut ulvomaan minun kohdalla tuhatta & sataa... Ja ihan vaan tiedoksi, etta homous ei tosiaankaan loista minusta paallepain (moni on uskonut/uskoo ihan oikeasti minun olevan hetero).
Esimerkiksi miehen katseesta sen tutkan päälläolon voi tarkistaa, siis se hieman pidempi merkitsevä katse ja tutka värähtää. Toimii maalla, merellä ja ilmassa. Tietysti myös erehdyksiä sattuu suuntaan ja toiseen mutta sellaista elämä on....
virittämistä vaille tuo minun tutka taitaa olla.. kovasti vinkuu, mutta toistaiseksi ollut väärässä :/
On homotutka!

Se osaa bongata vaikka miten suuresta väkijoukosta vähintään 100%:set heterot aivan erehtymättä, ja yrittää saada minut uskomaan heitä vähintään bi-henkisiksi ellei peräti hompsuiksi.

Mistäpä löytäisi Gaydarin valtuuttaman huoltoliikkeen saadakseni tämän korjatuksi, tai vaihdettua uudempaan malliin? Tämä kun on jo 60-luvulta peräisin. :]
Ei niin minkäänlaista tutkaa. Tutustumisen kautta ovat suuntaukset selvinneet, jos ovat. Tosin multa on useamminkin tultu kysymään suoraan että mites asian laita on, vaikka olenkin ihan tavis- enkä vielä ensimmäsiten kyselijöitten aikaan etes mitenkään mihinkään suuntautunu!
ihmetelly miksei multa kukaan koskaan ole tullu kysymään, ei kai musta saa mitään selkoa
:I
Joo, mun tutka toimii vain negatiiviseen suuntaan! Eli jos kaveri on ärsyttävän hinttimäinen kevytkenkä niin tottakai tutka piippaa. Mutta sitten kun näen komeita urheilijajätkiä niin tutka piippaa taas, mutta valitettavasti ihan turhaan :(

Suomipojista on muutenkin vaikea seuloa homoja kun vastaantullessa kaikki katselee vain kengän kärkiään.

Tää on tosi ankeeta.
No jo on kumma.

Kokemuksieni mukaan monilla homoilla on ihan toimiva homotutka.
Ja joillain on ylitoimiva, eli puoli maailmaa "on ainakin hiukan homoja"...

Monilla streiteilla on taas heterotutka. Sen mukaanhan koko maailma on hetero.
Tai oikeastaan se maailma ei ole "hetero" - eihan heteroutta tarvitse heteroudeksi
kutsua, jos maailmankuvasta puuttuu homous.

Ergo, olen hetero aina valilla maailmalla rokkaillessa, ellen itse tule todenneeksi
asiaa toisin.

...Ja homotutkaani en, varmuuden vuoksi, sellaisenaan aina luota.

Rupatteluterv, -R