Horoskooppisi?

  • 1 / 98
  • Kaino-Vieno
  • 11.1.2005 10:09
Tulimme 'naistenistunnossa' siihen tulokseen, että horoskoopeilla ON jotakin tekemistä seksuaalisuuden kanssa..
tämä oli yhteenveto miettiessä tuntemiemme (lesbo-, homo-, trans- ja bi-seksuaalien) horoskooppeja jotka kallistuivat lähes poikkeuksetta neitsyen ja härän merkkeihin, muutamaa kala- ja jousimiespoikkeusta lukuunottamatta..

Mitäs siis, jos tehtäisiin mielenkiinnosta -gallup- millaisilla horoskoopeilla varustettuja sivujen käyttäjiä keskuudessamme on?
Eli, horo-skooppisi oli..? ;)
Heh. Itse olen vaaka ja pikaotannalla GLBT-ystäväpiiristäni löytyy leijonia, vaakoja, kaksosia, kauriita, skorpioneja ja oinaita.
niin ja tuo ystävä/akveripiiri; leijonia,vaakoja, neitsyt, kalat, oinas...
vaaka. Yleensä en muista muiden ihmisten homoskooppeja, joskus jos on oikein hauskaa, tulee niitä joidenkin kanssa katsottua.
Itse uskallan väittää, että tiettynä vuodenaikana syntyneissä ihmisissä on yhteneväisiä piirteitä. Astrologia on vanha "tiede" ja uskon, ettei se kaikilta osin ole huuhaata! - Tosin kuin viikkolehtien horoskoopeissa, jotka ovat kirjoitettu lähinnä lukijoiden viihdyttämisesksi.

Kaikki tähänastiset miesystäväni ovat jostain syystä olleet vaakoja, niin kuin on nykyinenkin. Itse olen Leijona. Oman kokemukseni mukaan syksyllä syntyneet ihmiset ovat luoviempia ja rennompia. Talvella syntyneet taas surkeita tylsimyksiä ja pilkun nussijoita. ;)

Törmäsin netissä "Maailman masentavin horoskooppi" -sivuun.
http://www.kolumbus.fi/ilpo.kantonen/others/horoskooppi.html

Esim. Vaakasta sanotaan näin: "Jos olet mies, luultavasti sinulla on homoseksuaalisuustaipumuksia. "
  • 9 / 98
  • Schlager
  • 11.1.2005 13:32
Olen aurinkomerkiltäni vaaka, nousevaltani jousimies ja kuultani leijona!
Täällä myös yksi aurinkomerkiltään vaaka, joka jostain syystä toistuvasti ajautuu vesimiesten pauloihin ;)

Vaakaanhan on ainakin populaariastrologiassa liitetty paljon perinteisesti feminiinisiksi katsottuja luonteenpiirteitä, mutta tokkopa siitä kannattaa mitään homoyhteyksiä lähteä johdattamaan. Viihdyttävää se toki on :)
Maailman masentavin horoskooppi pitää ainakin mun kohdalla paikkansa!
Sivuston käyntikorteista voi myös tarkkailla käyttäjien horoskooppeja.

Olen siis kaksonen ja koen kaksosista tehdyt luonnetyyppikuvaukset itselleni usein helposti omaksuttaviksi. Koen olevani tyypillinen kaksonen. Jopa siinä määrin, että kerran eräs horoskooppeja harrastava etäinen duunikaverini yhden työkurssin yhteydessä kysyi yllättäen suoraan, että olenko minä horoskoopiltani kaksonen. Hän ei ollut yllättynyt, kun vastasin, että kyllä olen. Se kuulemma näkyy luonteestani, puheestani ja muista käyttäytymispiirteistäni ulospäin varsin hyvin. Totesin siihen vain, että "ai jaa, niinkö?"

Huvittavinta oli, että emme tätä kurssia lukuunottamatta ole olleet tekemisissä toistemme kanssa, kun ei ole ollut yhteisiä työasioita ja olemme täysin eri organisaatioissa ja istumme eri puolilla taloa. Eli hän teki analyysinsä vain kurssin siihen astisen muutaman tunnin kanssakäymisen perusteella!

Myös tämä maailman masentavin horoskooppiluonnekuvaus tuntuu olevan varsin kohdallaan. Lukuunottamatta viittausta sukurutsaustaipumukseen. Se oli kyllä aika yllättävä piirre. Hyi hyi!
Kuka voisi kertoa, mitä tarkoitetaan nousevalla merkillä? Se on jotenkin jäänyt minulle aina epäselväksi?Itse olen skorpiooni.Onko länsimaisissa ja itämaisissa horoskoopeissa paljoa eroja?
Olen vesimies ja mieheni on jousimies. LGBT ystavani kuuluvat kaikkiin mahdollisiin horoskooppimerkkeihin, sukulaiseni ovat suurimmaksi osaksi jousimies/kauris/vesimies -linjoilla.

Exani ovat olleet sitten tyyliin rapu, leijona, neitsyt, vaaka. Neitsyt ei sovi mulle tippaakaan, liian pikkutarkkaa...
Ja tuosta maailman masentavimmasta horoskoopista... aika paikkansa pitavia... varsinkin exien kohdalla;)
  • 17 / 98
  • Astroinen Logi
  • 12.1.2005 11:52
neo:lle...

Nouseva merkki ilmentää ulkoista olemustasi, tapaasi toimia muiden ihmisten kanssa ja millä tavoin tiedostat itseäsi. Se ilmentää myös tapaasi ottaa vastaan uusia asioita tai elämässä. Siksipä saattaa usein käydä niin, että jonkun ihmisen arvatessa horoskooppimerkkiäsi (eli aurinkomerkkiä), hän arvaakin nousumerkkisi. Itse olen kauris, mutta aina luullaan leijonaksi... vaikkei näissä kahdessa merkissä olekaan mitään samanlaista. Mutta tällä kauriilla onkin leijona nousevana merkkinä. ;)
Hevonen ja kaksonen.

Niin paljon en kuitenkaan usko, että tekisin johtopäätöksiä jonkun merkin sopivuudesta parikseni...
Täällä yksi kaksonen. Kesällä syntyneet ovat aurinkoisia ja eloisia. Keväällä syntyneet energisiä, parhaiten oinaat (intohimoisia, tulisia, täynnä mielikuvitusta, luovuutta, hyvä kaveri, johtajatyyppiä), härät parhaita työjuhtia, mutta aika tylsiä, usein egoistejä, mukas muita parempia, tiedot pinnallisia, usein pyrkyreitä. Kaksonen bilettäjätyyppiä, innostuu kaikesta uudesta, mutta väsyy lopussa, ei jaksa viedä juttua loppuun asti. Rakastaa matkustelua ja vapautta, ei oikein rehellinen (pikku valheita), eikä uskollinen suhteessa. Rapu mulle vähiten tuntematon, joten ei kommenttia. Leijonat helliä, avuliaita, ylväitä, hyviä kavereita mutta jos osuu paha piikki sitten räjähtävät. Moni leijona kantaa maskia, eikä kerro oikeesti tunteistaan. Neitsyet tarkkoja, siistejä, hyviä tieteilijöitä, reiluja kavereita, uskollisia, mutta usein pilkunviilaajia, tiukkapipoja. Vaaka ei aina tasapainonen, mutta uurtaja, hyvä ystävä, kuuntelija ja auttaja. Skorpioonit tulistuvia, intohimoisia, joskus pelottavia, ihailtavia, lovileukaisia, miehekkäitä, pitkävihaisia, katkeria. Jousimiehet teknisisesti lahjakkaita, neuvokkaita, avuliaita, hyvä kaveri samankaltaisille, pitää hyvästä ruuasta, mutta käpertyvät usein omaan itseensä työhuoneeseen, työpöydän ääreen ja unohtavat läheisensä, väsyy helposti, ongelmana liikalihavuus. Vesimies, mitäs voisi sanoa, en tunne. Kauris energinen, laskija, huolehtija, usein sairas, ei mitenkään kiinnostava. Kaloja kahta lajia : 1 ryhmä : viileä, oman edun tavoittelija, takanapäin puhuja, pintaliitäjä tai sitten 2. rento, yksinkertainen, toisesta välittäjä, osaa puhua ja paljon, seurallinen ja seurassa viihtyvä.
Jäikö joku merkki pois ? Nämä vain mun omia kommentteja.

Mun nykyinen oinas. Ex skorpiooni ja kala (paha kala)
Täällä ilmoittautuu toinen skorpioni, jolla Jousimies nousussa ja Kuu Vaa´assa. Tyttöystävä on...hä-hä-hää... härkä - vastustamaton vastamerkki, tiätennii ;). Ystäväpiiri muodostuu Kauriista, Jousimiehistä, muista Skorpiooneista, Häristä, Kaloista mm. Lika barn leka bäst.....
Minä härkä-leijona-jousimies Gf kauris-neitsyt-vesimies.

Homoystävät oinas,neitsyt,vaaka,leijona
Lesboystävät skorppari,kalat
Minä Aurinkomerkki Neitsyt nouseva Rapu kiinalaisessa vesi plus merkkinen Rotta

Sulho Aurinkomerkki Kaksonen nouseva Rapu kiinalaisessa tuli plus merkkinen Lohikäärme
Vesimies olen. Minulla on mielestäni selvästi jonkinlainen biorytmi. Vaikka sanotaan, että ilma- ja tulimerkit tulevat hyvin toimeen keskenään, en sanoisi omien kokemuksieni tukevan täysin tätä, en toki sulje sitä poiskaan. Vesimiehistä sanotaan, että heillä on aivan oma tapansa ajatella asioista. Sanotaan niin, että minulla on omasta mielestäni kaksi erilaista aspektia: toisaalta olen hyvin liberaali (myönteinen asia), mutta myös pimeä puoli (huono puoli).
Luonnehoroskoopit pitää yllättävällä tavalla paikkansa. Mystistä. Olen skorppioni. Tunnen homoissa vaakoja, kaksosia, ravun, neitsyen, skorppionin, jousimiehen.. ainaki. Vaa´at on hymyileviä, sosiaalisia, huolettomia, aurinkoisia. Rapu ajattelee aina ensin muita, vasta sitten itseään. Kaksosilla mielialat vaihtelee nopeesti. Aina ei tiedä mistä päin tuulee. Täytyykin selvittää nuo nousevat yms yms.
Vesimiehen merkkiä hallitsee ensisijaisesti Uranus, mutta myös yllättävä kyllä Saturnus. Kauris ja vesimies ovatkin kovin lähekkäin. Sanonta, että kauriin kylmän kuoren sisällä piilee jotakin muuta, pätee myös vesimieheen. Neitsyet ovat mielestäni kyllä pedanttisia. Tulen hyvin toimeen kalan kanssa. Parhain ystäväni on kala. Kauriin kanssa tulen myös hyvin toimeen. He ovat yleensä tehokkaita, kunnianhimoisia mutta vastapainona heillä on huumorintajua, joka on vähintäänkin yhtä kieroa kuin minulla ;).
Kaksonen olen.

Tunnustan taivaanmerkkini kuvauksessa yleensä olevia
luonteenpiirteitä itsessäni. Joskus kuvaukset yhteensopivuudesta muihin merkkeihin osuu pelottavasti yksiin.

Kumppanina ollut kaksonen ja härkä. Olen siis selkeästi uhmannut ennusteita. Vaaka olisi kuulemma paras, ei kokemusta.

Joku sanoi, että se nouseva merkki on ratkaiseva.
Ainakin tämän vaa'an kanssa kaksosella olisi hankalaa. Vaa'alle sopii parhaiten oinas, kaksoselle taas jousimies. Nouseva kaksonen olisi minulle paras, samoin kuu-vesimies. Mutta kyllä moni muukin sopii! :)
Muuten minusta jos ajattelee tiedemiehiä, niin horoskoopit heijastuvat jopa sinne. Esim. kuuluisia kauriin merkissä syntyneitä tieteilijöitä ovat/ovat olleet: Benjamin Franklin, Isaac Newton, Louis Pasteur, Stephen Hawking (työ oli eksaktia ja konservatiivista).

Albert Einstein oli kala ja vesimiehistä löytyy taasen Darwin ja Galileo. Kaikki nämä todella järkyttivät olemassaolevaa käsitystä. Nyt on myös on tämä vesimies fyysikko Brian Green, http://www.physicscentral.com/people/people-03-09.html, joka on erikoistunut kvanttimekaniikkaan ja säieteoriaan. Viitsisinkö mainita, että olen syntynyt samana helmikuun päivänä. Mietin tässä juuri, etten vain paljasta itseäni.
Olen Kaksonen. Ja apina.
Jousimiesten kanssa tunnun pärjäävän parhaiten, heitä on osunut kohdalle hyviksi ystäviksi ja myöskin kumppaneiksi useampia. Vesimieskin löytyy ystäväpiiristä, ja suhdetta olen kokeillut myös ravun, leijonan ja kauriin kanssa.
Muuten Marie Curie oli skorpioni. Hänen tiensä ei ollut helppo. Olen lukenut hänen elämänkertansa. Hän joutui lähtemään evakkoon Puolasta ja muutti Ranskaan Pariisiin, jossa hän 24-vuotiaana pääsi Sorbonnen yliopistoon. Siihen aikaan yliopisto-opetusta annettiin vain miehille. Kamalaa. Rouva Curien piti istua tuolilla luentosalin ulkopuolella ja tehdä muistiinpanoja kuulemansa perusteella. Hän valmistui kuitenkin erinomaisin arvosanoin, oli matemaattisesti lahjakas, kemisti sekä suoritti myös fysiikan opintoja. Hän keksi radioaktiivisuuden. Myöhemmin hän toimi niin tutkijana, kuin luennoitsijana.
Ai niin ja hän ei saanut ainoastaan yhtä Nobel palkintoa, vaan peräti kaksi. Toinen oli fysiikan ja toinen kemian Nobel palkinto.
Muistelin, että ainakin muutamat suurimmat pahikset joiden tarkka syntymäaika tiedetään ovat syntyneet keväällä... ja tarkastin asian... aika pelottavaa...

Adolf Hitler; April 20, 1889.
Vladimir Ilich Lenin; April 10 [April 22, New Style], 1870.
Saddam Hussein; April 28, 1937.
Mark David Chapman; May 10, 1955.

Nämä tyypit ovat taas talvella syntyneitä:

Joseph Stalin; Dec. 21 [Dec. 9, Old Style], 1879.
Charles Manson; Nov. 12, 1934
Nicolae Ceausescu Jan. 26, 1918.
Mao Tse-tung ; December 26, 1893
Lee Harvey Oswald; Oct. 18, 1939.

Huu.... ;)
jaaha. vai että horoskooppien perään täällä kysellään. itse olen vesimies / käärme ja aika tyypillinen sellainen . jalat maassa ja pää pilvissä kuljeksiva " luonnon lapsi". kaikille uusille ja mielenkiintoiselle haasteille , valmis kaveri . parhaiten tulen toimeen vaakojen ja jousimiesten kanssa , joita suurin osa kavereistani onkin. jotenkin niistä on vaan aistinut sellaista " sielujen sympatiaa". niiden kanssa voi olla oma rento itsensä. toisin kun esim: härkien ja leijonien kanssa , ne merkit on mulle haaste " henkiseen sodankäyntiin ". niiden kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. sen olen saanut oppia " raskaamman kautta " , kun äitini on härkä . biologisia siteitä lukuun ottamatta , mitään muuta yhteistä meillä ei sitten olekkaan . lähinnä äitini on minulle vaan , yksi ihminen muiden joukossa . toisin kun parhaat kaverini , joita en vaihtaisi mihinkään . sitä vaan jotenkin vaistoaa kavereista heti sen , että että tästä vois tulla vielä se ikuinen ystävyys. ilman että kaveria olis sen paremmin vielä edes tuntenut. sitten kun on kaveriin paremmin tutustunnut , niin pääsääntöisesti sieltä taustalta on löytynyt joko vaaka tai jousimies . tämän hetkinenkin kultanikin " vei minulta jalat alta ensisilmäyksellä " , ja mitä sieltä paljastuikaan . mitä rakastettavin jousimies.
No voi elämäni kaikki keväät.

Mulla ja parilla pahiksella on aika yhteneväiset syntymäpäivät. IIiik.

Onks Lenin oikeesti paha jätkä? En kyl siitä oo ihan samaa mieltä, mut I really don't care.

Olen kyllä kaksonen ja loukkaannun, jos joku väittää, että kaksosilla ei ole homoseksuaalisia taipumuksia. Mieheni tosin on kyllä neitsyt....siis horoskooppimerkiltään ;)
Kaikki mikä liittyy kommunismiin ja sosialistiseen ideologiaan on pahasta!
16. syyskuuta eli neitsyt ja nouseva vaaka. Kiinalaisessa Tiikeri ja muistaakseni metalli sellainen. Kelttilinen kasvi muratti.

16.9. syntyneitä

Louis XIV of France (1638); Squire Shipple (1904); Francis Parkman (1823); James Cash "J.C." Penney (1875); Karl Donitz (1891); Charlie Byrd and Riley B. "B.B." King (1925); Robert Schuller (1926)

:D
Ihan varmuuden vuoksi: kai kaikki täällä varmasti tietävät, että ihmisiä yli 12 eri tyyppiä ja että maan asennolla eri tähtiin ei oikeasti ole vaikutusta luonteeseen? Tuttavapiiri on liian pieni otos tilastollisten päätelmien tekoon, mistä syystä vakuuttavan näköistä korrelaatiota syntyy lähes minkä tahansa kahden suureen välille.
  • 44 / 98
  • NiinPikkuinen
  • 27.1.2005 11:51
No just. Maailman masentavin horoskooppi tiesi kertoa, et useimmat skorpionit murhataan. Niin että kivat meille, pojat ja tytöt. ...mulla onkin aina ollut taipumusta viehättyä mafia tyypeistä.
Nyt menee hieman aiheen vierestä mutta kuitenkin...
Mitä tuohon aikaisempaan viestiini tulee noista pahiksista; niin se oli kyllä ihan huumorilla heitetty. Ja mitä huhtikuussa syntyneeseen Iljits Iljanov Leniniin tulee niin kaipa tuolla herralla oli taustalla ihan aito pyrkimys tehdä maailmasta parempi.

Luin tuossa taannoin Leninistä kirjoitetun elämänkerran, en ainoastaan siksi koska huomasin eepoksen olevan kommunistisen kirjapainon tuotosta ja Neuvostoliitossa peinettu 70-l vaihteessa, vaan ihan mielenkiinnostakin.
Oh mitä propagandaa ja indoktrinaatiota, mutta tosiasiahan oli, että Lenin ei olisi halunnut Stalinia valtaan koska uskoi ja tiesi Stalinin olevan liian agressiivisen ja vaarallisen sekä vallanhaluisen politiikassaan. Ja siinä Lenin taisi olla ihan oikeassa. Tuskin meistä kukaan kyseenalaistaa Stalinin pahuutta ja pahoja tekoja, eli hänen kohdallaan voisi myös huutaa tiettyjä nationalistisia huudahduksia.
Chiron kirjoitti: "...mitä huhtikuussa syntyneeseen Iljits Iljanov Leniniin tulee..."

En malta olla korjaamatta: Vladimir Iljitš Uljanov eli Lenin. Stalinin oikea nimi oli Josif Vissarionovitš Džugašvili.

Historian roskatynnyrissä jo molemmat, saivat paljon pahaa aikaan mutta jotain hyvääkin. Lenin sai murskatuksi keisarien ja kapitalistien harvainvallan Venäjällä ja Stalin pysäytti Hitlerin idässä.

Ehkä rauniolta jossain vaiheessa kehittyy vielä jotain demokratiaakin muistuttavaa. Horoskooppi tuskin auttaa ennakoimaan, milloin näin tapahtuu.
Olen Leiona & Koira.. Ystavani kuuluvat todellakin kaikkiin mahdollisiin horoskooppimerkkeihin. En usko, että tekisin johtopäätöksiä jonkun merkin sopivuudesta parikseni.
Apuva! Olen neitsyt, ja kaverini (joka on lesbo) on härkä... wow.... toimiikohan tuo oikeasti? Pitää tutkia...
Täällä ilmottautuu myös eräs toinen leijona ja tiikeri kiinalaisessa horoskoopissa
Vastapelurini on kalat.
Olen kauris.
Tuohon "Maailman masentavimpaan horoskooppiin" olen törmännyt erään kapakan seinällä ja siinä kauriista sanotaan ainakin minun mielestäni ihan minuun sopivasti. Ehkä se huumori puree minuun!
Ehta kauris olen. Jotenkin vierelle on löytynyt toisia kauriita sekä jousimiehiä... Horoskoopeissa on jotain totuudensiementä, mielestäni siinä mielessä, että ketkä "lapsoset" leikkivät parhaiten keskenään...
Oinas kera härän. Ex:inä ja ystävinä skorppareita, härkiä, jousimiehiä. Jotain merkitystä tällä on..
Härkä/Oinas pari ilmoittautuu... niin että sarvet kolisevat :D
Meillä asuu minä ja GF - skorppioni ja ihana härkä....:)
Sex appealiakin vielä 8,5 vuoden jälkeen.....
Mä olen perfektionisti neitsyt ja naiseni on ihana jääräpää härkä :)
Rapu ja kyllä itseni niistä horoskooppikuvaelmista tunnistan vaikka en niihin oikein uskokaan.
Rapu ja kiinalaisessa sika, eli tuplasti vesielementtiä. Tarkoittaa toisin sanoen sitä että minulla ei järki/logiikka pelaa ollenkaan ja syöksyn kaikkeen tunteiden pohjalta, niin hyvässä kuin pahassa.
mä olen kauris ja mun nainen on kala...
hauskoja yhteensopivuus horoskooppeja saa ainakinhttp://www.astro.com osoitteesta, ja nehän kannattaa sitten ottaa ihan muuten todesta :)
Chiron: "Muistelin, että ainakin muutamat suurimmat pahikset joiden tarkka syntymäaika tiedetään ovat syntyneet keväällä... ja tarkastin asian... aika pelottavaa..."

Johtunee siitä, että suurin ryhmä ihmisistä ylipäänsä ovat syntyneet kevällä. Tottakai sitten myös suurin ryhmä pahiksista. Selitys on ihan looginen; Kesällä hormonit hyrräävät eniten ja moni lapsi saa alkunsa, ja yhdeksän kuukauden kuluttua on jälleen kevät.
En nyt ota näitä vakavasti, mutta äiti harrastaa, joten tiedän jotain omastakin tähtikartastani. Aurinko oinaassa, nousevana jousimies ja kuu neitsyessä.

Sen verran voisi väitteissä olla totta, että olen yleensä tuntenut erityistä sympatiaa aurinko-jousimiehiä kohtaan, mikä äitini mukaan selittyy mm. sillä, että oma aurinkoni on oinassa ja lisäksi sillä, että jousimies on nousussa. Mutta en tunne kovin montaa, ja läheisin heistä kuoli pari vuotta sitten.

Olen ollut rakastunut pääasiassa muihin oinaisiin, joskus johonkuhun härkään. Kaverit ovat pääasiassa ilman merkkejä, kaksosia, vesimiehiä ja vaakoja, mutta löytyy jokunen muukin, oinaita, härkiä ja rapuja.
Leijona.

Oma käsitykseni horoskoopeista on se, että jokaisella ihmisellä on luonteenpiirteitä, jotka osuvat minkä tahansa horoskoopin kohdalla... taitaa olla vaan niin, että itsessään haluaa nähdä vain ne tietyt ominaisuudet.
KAURIS!!!

Luen horoskoopit aina mistä vaan löydän ja vertailen itseeni sitä. Usein osuu kohdalleen. Sattumaako?
minä kalat ja muru oinas :D
se kyllä oikuttelee mutta kyllä miä kestän. :)
Ööh, Saddam Hussein on syntynyt 28.4. kuten minäkin. Kivat sille.

Olen Härkä, nouseva Vaaka ja kuu on Neitsyessä. Toimivat suhteeni ovat olleet Leijonien kanssa. Maamerkkien kanssa ei synkkaa, tulimerkkien kanssa oikein hyvin.
Skorpioni, nouseva kaksonen.

Ja huomannut olen, että kerta toisensa perään mun jalat alta vie vaaka, kauris tai kaksonen.
Mä luin jostain vitsihoroskoopista, se tais just sama kun Chironin laittama, mut siinä oli vielä että skorpioonit on aina/yleensä homojaseksuaaleja. Ei siinä mitään, mä oon skorppari ja homo.

http://www.student.oulu.fi/~amkarppi/maili/maili54.html

Tossa yks aika hauska linkki, mut mä en löytäny sitä missä se, et skorpparit on kaikki homoja, sanottiin. Onko joku muu törmänny tuohon? Se oli just joku sellanen huonoskooppi-juttu. Aika jännä, kun just silleen sopiva keskustelun aiheeseen.
Skorpioni jonka kaikki boyfrendit olleet kauniita Kauriita...Kätevää kun synttärit olleet samoihin aikoihin.
Härkä, tosin epätyypillinen sellainen. Kaikki exät ja homppelikaverit yhtä lukuunottamatta ovat härkiä! Kiesuus, en ees ajatellut tota ennen...
Tyypillinen jousimies, matkailuintoa lukuunottamatta. Suurinosa ex-kumppaneista/homoystävistä on vaakoja tai härkiä... Eli ehkä siinä jotain perää on.
Itse kauris, kumppanit olleet melkein kaikki neitsyitä, mitä nyt 1 härkä ja 2 skorpparia...
Aurinko Jousimehessä, nouseva merkki myös Jousimiehessä, kuu Leijonassa