Kortsun maku peniksessä...

  • 1 / 7
  • Joku muu
  • 12.9.2005 17:38
Voiko joku vastaa minulle että huomaako peniksen makusta jos bf käyttänyt kortsua, tosin ei mun kanssa vain silloin kun oli reissulla, eli toisin halusin tietää onko se pettäny...
  • 2 / 7
  • Samixxx
  • 12.9.2005 17:44
Kyllä tavallinen kortsu ainakin haisee niin hemmetisti. Mausta en osaa niinkään sanoa.
  • 4 / 7
  • toy boy
  • 12.9.2005 20:19
Voi kiesus... Et sä nyt ainakaan kikkeliä maistelemalla saa selville, onko sua petetty vai ei. Parempi vaan keksiä jotain muuta ajateltavaa, kun moisen vatvominen -hullukshan siinä tulee. Kyllä se poikaystävä voi pettää, vaikka kuinka leikkisit salapoliisia. Rakkautta ja luottamusta se suhde kaipaa -ei epäilyjä ja mustasukkaisuutta.
  • 5 / 7
  • sunshine
  • 13.9.2005 8:23
Ehkä ketjun aloittajalla on syynsä epäilyyn?

Ja jotkut ei sitä pettämistä välttämättä tunnusta koskaan, niin se vaan valitettavasti on.
  • 6 / 7
  • Statisti
  • 13.9.2005 20:13
Hei haloo!

Jos meikäläisen silmien, nenän ja suun eteen ponnahtaisi alkkareista kortsulta haiseva ja maistuva vehje, sen kantaja saisi kyllä peräytyä selkä edellä ovesta ulos. Että kehtaisikin tarjota minulle vehjettä ilman välinehuoltoa käyttökertojen välillä.
  • 7 / 7
  • condominium
  • 14.9.2005 8:00
Sitä et voi mitenkään päätellä, onko bf pettänyt. Mutta sen sijaan, jos bf:n halpakortsu on pettänyt, huomaat sen varmaan hyvinkin pian.