hipeistä

  • 1 / 8
  • nuoripoika
  • 5.6.2005 17:40
mitä mieltä homo pojat ovat hippi pojista? kiinnostaisi vaan tietää :D
  • 2 / 8
  • hippi
  • 6.6.2005 10:20
Ei suomessa ollut hippejä.Itse olin viikonloppuhippi.Sehän oli vain ulkoista koreutta.Mutta voit sen uskoa oltiin jumalattoman hyvän näkösiä.Olisin halunnut jeesus tukan,mutta kasvoi jimi henriks tukka,piti pitää itsensä ruskeana kun olin nilloin negroidin näkönen.
Oikeat hipit jenkeissä,olivat opiskelijoitatai muuten päätoimisia vapaan viettäjiä.jaa jaa,taidan kaivaa vanhat fotot esiin.Hyvää kesää kaikille.
Nimimerkki hippi taitaa nyt puhua niin sanotuista alkuperäisistä, 60-luvun hipeistä. Nykypäivän hippeys on laaja käsite ja kyllä Suomestakin tänä aikana löytyy "hippejä", ainakin sellaiseksi itsensä luokittelevia. Ei hippeys enää ole niin rajattu käsite, että muottiin mahtuakseen pitäisi edustaa jotakin ahtaasti määriteltyä.

Kysymys "mitä mieltä homot ovat hipeistä?" on tietenkin aivan mahdoton yhtälö, niin kuin threadin aloittaja hyvin saattaa itsekin tietää.
  • 4 / 8
  • Public eye
  • 6.6.2005 13:18
Asia tulee varmaan esille seuraavassa homo poikien maailmankonferenssissa, jonka päätöslauselma lähetetään sitten tiedoksi hippi poikien päämajaan.
Toivomme, että rauhanomaisen rinnakkainelon mahdollisuudet ovat jatkossakin olemassa.
  • 5 / 8
  • Peit
  • 12.9.2005 16:23
Hipit on rautaa ja niitä tarvitaan lisää, mutten tiedä jaksaisinko parisuhteeseen asti. Eli kivoja kavereina ja tärkeitä yhteiskunnan rakentajia (nousemalla barrikadeille OikeistaAsioista mihin itse ei jaksa) jne, mutten oikein tykkää kumppanilla takkutukkailusta.
  • 6 / 8
  • pandaka
  • 12.9.2005 21:30
Jotkut liitelevät pilvessä,
ikään kuin todellisuus olisi myrkkyä
rauhalle ja rakkaudelle.

Etkö kysy itseltäsi,
kätesi puun poimuissa,
ehkä metsurikin kaipaa halausta?

Vaikka suosit soijaa,
älä itke oman lihasi tähden -
ihmisyys lunastetaan tuskalla,
myötätunto on oma käsi
jokaisen kädessä.

Haluan sinut,
hippihomo,
joka osaat silti olla.
Joka uskallat kohdata elämän,
etkä hymyile kun on itkun aika.
  • 7 / 8
  • miesmies
  • 12.9.2005 23:24
Olis hauska tietää, miten paljon hippiliike vaikutti homoliikkeen alkamiseen? Varmaan sillä oli vaikutusta.
  • 8 / 8
  • Bilquis
  • 14.9.2005 2:06
Olipa pandakalla nätti runo :)
Hipit on jees, mutta joidenkin tuntemieni hippien hygienian taso on hyvin... "mielenkiitoinen". Sellaisten kanssa ei halua olla liian intiimeissä tekemisissä. Mutta suurin osa on kaikinpuolin mahtavia tyyppejä. Taitaa minussakin asua pieni sisäinen hippi.