Rodoksesta tietoa?

  • 1 / 12
  • Kreikkaan
  • 28.3.2005 16:43
Moi! Onko kellään tietoa Rodoksen gay-paikoista ja rannoista? Gay-elämä ei kuulemma ole kovinkaan vilkasta, mutta varmaan jotain löytyy???
  • 2 / 12
  • BearTrap
  • 28.3.2005 18:04
Neljä vuotta sitten oli tasan yksi homobaari (Berlin Bar muistaakseni). Homodiskoja ei tietääkseni ole. Falirakissa oli homoranta.
Kerran kauan sitten, kun olin nuori ja komea, kävin siellä Rhodoksella ja jo lentokoneessa bongasin katsella miehen ja satuimme samaan hotelliin. Olimme molemmat kaapissa toisiltamme. Lentokoneessa oli 2 yksin matkustavaa miestä: minä ja hän. Sitten seuraavana iltana Rhodoksella päätimme mennä ulos ja tseppailimme pitkin Rhodoksen katuja etsien sopivaa ravintolaa. Kun näin saksalaisen nahkatyypin yhdessä paikassa, niin ehdotin sitä ja kuinka ollakaan purskahdimme nauruun, kun tajusimme, että olimme löytäneet gayravintolan. Tämä mies oli sitoutunut ja uskollinen omalle valitulleen ja minä kunnioitin häntä ja hänen suhdettaan enkä hakkaillut häntä.

Berlin Barista muistan, kun me halusimme tanssia eikä siellä ollut edes tanssilattiaa, mutta me pyysimme laittamaan jukeboksia kovemmalle ja teimme ravintolasta diskon. Kaikki tanssivat ja oli hauskaa. Yksi saksalainen mies oli bongannut minut uimarannalta ja jahtasi minua pitkin pientä Berlin Baria, mutta nuorena "neitona" hän oli minulle liian vanha ja torjuin isku-yritykset. Hänellä oli rekkaviikset.

Berlin Barissa tapasin suomalaisen miesparin, joista toinen oli ollut naimisissa ja he kertoivat omasta perhe-elämästään. Tapasin siellä myös miehen Vaasasta, joka harrasti seksiä miesten kanssa ainoastaan ulkomaanmatkoillaan. Tutustuin kahteen hollantilaiseen miespariin, jotka olivat mahdottoman kivoja. Liikuskelin heidän kanssaan, mutta yksinäisenä tunsin olevani ulkopuolinen.

Siellä oli yksi mahdottoman komea kreikkalainen mies ( vaasalainen oli sittemmin maannut hänen kanssaan ), joka liikuskeli toisen naismaisen kreikkalaisen kanssa. Heitä minä seurailin uimarannalla katseellani, koska olimme yleensä samalla rannalla. Minä ihailin sitä miehekästä kreikkalaista, mutta ei ollut pokeria yrittää mitään. Huokailin itsekseni kaihosta kankeana.
Berlin Barissa oli myös suomalainen tarjoilija. Liekö enää siellä kuitenkaan. Myös belgialaista ruokaa tarjoilevassa ravintolassa oli tarjoileva suomalaishomo. Hommaa uusin Spartacus. Siinä oli ainakin aikoinaan lueteltu aika hyvin homo(-omisteiset) paikat.
Juu, se belgialaisomisteisessa paikassa tarjoileva suomalaishomo tiettävästi tarjoilee nykyään Helsingissä.
No kyllä massaturistikohteissakin voi olla mukavaa :)
Itse en ole käynnyt Rodoksella...joten en osaa siitä sanoa, mutta uskon että sielläkin löytyy rauhallisia ja vähemmänrauhallisia paikkoja ;)
  • 8 / 12
  • mickebear
  • 13.4.2005 12:02
Berlin Bar Rhodoksella on ihan kiva pikkubaari. Falirakin nudistirannalla kannattaa kayda, samoin kaupungissa olevassa vanhassa turkkilaisessa hammamissa.
Berlin Bar oli kyllä suurin pettymys, mitä Rhodoksen saarelta kokea voi. Vika ei voinut olla kellonajassa tai viikonpäivässä, mutta baarissa oli käyntikerrallani tasan 4 ihmistä sekä baarimikko. Astuessani ovesta sisälle, huomasin kuinka 3 paria silmiä tarkkaili minua vääjäämättä. Seisoin jonkun aikaa tiskillä, mutta asiakkaan kanssa seuraapitävä baarimikko ei tehnyt elettäkään palvellakseen uutta asiakastaan.
Baari oli pieni ja kolkko ja musiikkikin oli jotain älyttömintä 60-50-luvulla syntyneille tarkoitettua (nöyrimmät anteeksipyyntöni tästä kärjistyksestä).

Eräänä kesänä astuessani hotellimme hissiin ensimmäistä kertaa mennessäni kauppaan, hississä oli jo valmiiksi kaksi naista, jotka myöhemmin paljastuivat miehiksi... kirjaimellisesti. "We are male!" kuului innostunut ulvahdus ja nuorempi poika kireissä stretch housuissaan ja vaaleansinisessä topissaan nosti paitaansa ylös, jotta voisin koskettaa hänen nänniään pyynnöstään. Hetkeksi typerryin ja sanoin hymyssäsuin "And I'm female." Nuorempi miekkonen ja tämä vanhempi ihanassa kesäkoltussaan jäivät luukku auki tuijottamaan, sikäli kun tämä fakta ei ole niin helposti havaittavissa. Sain heti kaksi uutta parasta kaveria, mistä en ollut niinkään iloinen. Nuorempi veikkonen kertoi huonolla englanninkielentaidollaan lähtevänsä Ateenaan sukupuolenkorjausleikkaukseen ja olin aidosti hyvilläni hänen puolestaan. Rhodoksella asuvat paikalliset ovat jotenkin niin eristäytynyttä kansaa minun näkökulmastani.
Myöhemmin (vuoden - kahden jälkeen) näin tuon samaisen nuoren miehen - naisena. Hänellä oli kauniit hiukset ja kaunis vartalo vaikkakin hieman romuluinen ja isokokoinen naiseksi. Juttelemaan en raaskinut mennä, mutta hymyillen päiväni parani kummasti kun joku voi olla sitä, mitä haluaa.

Muuan toinen mies kerran jutellessamme kertoi, että Rhodoksella ihmiset eivät katso pahasti homoseksuaalisuutta ja että paikallisilla on omia baareja ja saunoja, joihin turistien on tosin vaikea päästä. (Lupasi kuitenkin uljaasti viedä minut sinne, kunhan ensin lähden hänen kanssaan Filerimokselle katsomaan, miltä kaupunki näyttää öisin. Kiitin kauniisti, mutta enpä osannut luottaa mieheen, joka ravaa ympäri pimeää rantaa kysellen jokaiselta vastaantulevalta kelloa ja hetimiten vaihtavan puheenaihetta seksiin, jota ihmiset harrastavat tyhjillä rantatuoleilla ihmisten mentyä kaupungin yöelämään.)

Rhodos, rakastan. <3
Niin se oli silloin, kun mekin mentiin sinne, mutta ME TEHTIIN siitä paikasta jotakin sitä, mitä me haluttiin et se olis ja sitten siitä tuli sellainen vähäksi aikaa, kun sana lähti kiertämään.
rodos on hyvä paikka matkustaa siellä on rantoja hiano kaupunki ja rauhallinen saari