Botox ORANGE Pe 9.9. @ Fever

Botox on palannut:

Season Trilogy

part 1:
Botox ORANGE Pe 9.9.2005 klo 21-04 @ Fever.
dj Mr A.
Liput 7 €
Happy Hour 21 - 23 ja 02.30 - 03.30



part 2: BLACK party 14.10.

part 3: WHITE party 11.11.


http://www.gayclubbotox.com
  • 2 / 24
  • niklas74
  • 16.8.2005 17:31
Mitä häppäreihin sisältyy? Hauska toi yön viimeisen tunnin häppäri :)
Minusta ei ole ollenkaan hauskaa. eikös tuo Botox ole se hermomyrkky jota on nykyään trendikästä (kun USA:n armeijakaan ei enään sitä kehtaa käyttää vihollisiinsa) ruiskauttaa kasvolihaksiin niin että näyttäisi siltä ettei mikään tunnu yhtään miltään tai siis ole koskaan tuntunutkaan. Ja se vaikuttaa olevan se homopopulaation ihanne: ei tunteita kunhan vaan hauskaa piisaa ja hyvältä näytetään.
voi prozac. sä oot niin behind. toi keskustelu on käyty jo silloin kun botox aikoinaan helsingin yössä aloitti. musta nimi on iskevä ja nauraa sopivasti homojen ulkonäkökeskeisyydelle.
  • 5 / 24
  • Schlager
  • 17.8.2005 13:03
Prozac, hiukan samaa ajattelen minäkin...

t.Rumilus Hirviömäinen
niklas, bongasin botoxin sivuilta:

Happy hour 21-23
Extra happy hour 02.30 - 03.30
Hanatuotteet 2e drinkkejä -50%

klubin nimi sikseen, huomasitteko, että syksyn muille klubeille on päivämäärän lisäksi teema - nahkaa ja white partyt - miltä kuulostaa? mun on vaikea kuvitella botox-porukkaa nahkassa, mutta ehkä se johtuu vaan musta

part 2: Botox BLACK Party 14.10
Nahkaa ja PVC:tä

part 3: Botox WHITE Party 11.11
Tuotto AIDS-tukikeskukselle
joo, se johtuu vaan susta :). nahka ei oo isojen karhumiesten yksinoikeus. nahka on mun mielestä todella hyvän näköistä nuorten timmien miesten (joita botoxissakin käy) päällä. nam!
sehän vaan osoittaa, että jengi lähtee sieltä jo hyvissä ajoin pois.
Jaa, etkö ole tohon ylimääräiseen häppäriin tyytyväinen? Aina valitetaan ja mikään ei ole hyvä. Mä olen ainakin tyytyväinen, että viimeisen tunnin saa juoda halvemmalla :) kiitos järjestäjille, että olette saaneet hinnat neuvoteltua alas.
mä en ainakaan kiirehdi yöllä pois jos viina on halpaa. ja mä luulen että pikemminkin yöllä voi tulla vielä lisää porukkaa roomista ja muualta ottamaan yömyssyä.
Koodista sanotaan, että "Oranssi tarkoittaa gay koodi kielessä että ''kaikki käy''. Keltainen pissa leikkejä."

Onks toi totta, tietääkö joku??

Eli siis onko tää illan teema?! kaikki käy. no sehän kiva.. kai?
Näkyy Fever myyvän ainetta eli juomaa hintaan 1 euro kaikille. Ei mene hyvin sielläkään...häppäri jatkuu ja jatkuu..
haloo. Nyt joku valittaa, kun viina on LIIAN HALPAA. Alkoholissa on tosi hyvä kate. Jos sillä saa jengiä sisään, niin miksei möisi halvalla. Ei se ole merkki, että menee huonosti. Se von merkki siitä, että perjantai-iltaisinkin on kilpailua sehän on meidän vbilettäjien kannalta hyvä asia. Botoxin ei edes tartteis neuvotella halvempaa viinaa, koska jengi käy siellä muutenki. eli kiitos siitä, että silti meitä halpis-viinoilla palvelleen.

Eiks kukaan tiedä, mitä ORANSSI koodaa??!!???
Jansku, jollet ole huomannut, niin nykyään aika monessa Hesan ravintolassa saa olutta ja siideriä yhdellä eurolla, ei Fever ole ainoa. Ja sitä paitsi Botoxissa näyttää olevan hanatuotteet 2e ja drinkusuja -50%. Myyhän Birdiekin ja Hercules eurolla eli sinun käsityksesi mukaan myös näillä ravintoloilla menee huonosti. Kuinka moni muuten lähtisi baariin ennen klo 24, jos ei olisi tarjouksia? Yleensä tarjouksilla vedetään talo täyteen ja myydään loppuilta normaaleilla hinnoilla. Asiakkaiden etuhan hintakilpailu on.
Onko paljonkin ihmisiä tulossa ensi Helsinkiin bileviikonloppuun: perjantana Botox ja lauantaina Setan bileet?
Monelta botoxiin yleensä jengi niinku tulee, kun on tylsää kun on vielä tyhjää?
No mä meen ainakin ennen klo 23, kun on hyvät häppärit ja halpaa viinaa :)
botoxit on yleensä täyttyny yllättävän aikasin. ja ompa joskus ollu kuulemma botox loppuunmyytykin, eli sisään ei oo enää päässy myöhään. noi häppärit varmaan takaa sen, että bileet käynnistyy ajoissa.
Hei Jyväskylän kupeesta kyytiä Hesaan?? Pe Botox!!! ja La Hesetan bileet. Su takas. Olen kiltti ja ja kiva ja bensarahat voisin maksaa, kun se on niin kallista... mailaa silverii@yahoo.co.uk
Moi. Kertokaa joku oliks nää hyvät kekkerit? Kannattaako tulla ensi kerralla? Oliko paljon jengii, minkäs ikästä, minkäslaista?