Fisting

Moniko sitä harrastaa? harrastaako kaiken ikäset... kokemuksia?
vinkkejä siihen? oon ite nyt pari kertaa ollut vastaanottavana osapuolena, ja voin sanoa että aika hurjaa... tuntu mielettömältä :)
Varmaan harrastajia löytyy vähän joka lähtöön, vaikka perinteisesti tämä harrastus liitetään nahkamaailmaan. Tässäkään asiassa mielikuva ei vastaa ihan todellisuutta.

Kysyt vinkkejä:

- varovaisuutta ei voi painottaa liikaa (riskinä esim. suoliperforaatio)
- lyhyet kynnet, ei teräviä särmiä (leikattu + viilattu) ja osaava kumppani
- kumihanskat usein hieman hiertävät, mutta antavat muuten lisäturvaa (esim. peittää käsien kovettumia)
- tarpeeksi liukkaria ja hyvää semmoista
- mitään ei pidä tehdä väkisin: jos ei mene niin ei mene
- mitä syvemmälle mennään, sen suuremmiksi riskit tulevat (alkuosakin on jo tarpeeksi useille, sehän on hermoja täynnä)
- jotkut käyttävät puudukkeita ja/tai huumaavia aineita - en suosittele, sillä vammojen riski kasvaa kun tunto turtuu
- jos aikoo asiaa harrastaa, niin on hyvä tiedostaa, että fistauksesta tulee helposti riippuvaiseksi
  • 3 / 16
  • Karvanoppa
  • 7.8.2005 14:05
Quelle kirjoitti: "tuntu mielettömältä"


Sitähän se onkin. Mieletöntä. Kuvottavaa irstailua ja aivan älytöntä terveysriskien takia. Kunpa fistaajat älyäis olla hiljaa vastenmielisestä harrasteestaan. Nyrkki perseeseen.. Miksei samantien lampunjalka tai termospullo? Käviskö keilapallo?

Toisaalta kyllähän ihmiset viilteleekin itteään ja jotkut jopa syö lasia. Mikäs minä olen ketään tuomitsemaan.
  • 4 / 16
  • Rokkihomo
  • 7.8.2005 16:36
"Mikäs minä olen ketään tuomitsemaan."

Niin. Mutta piti kuitenkin? Tekiko edes hyvaa?
Tottahan sitä täytyy nostaa itsensä jollain konstilla näiden kuvottavien irstailijoiden yläpuolelle. Tuomitseminen on hyväksi havaittu konsti esimerkiksi katoilisen kirkon piirissä.
  • 7 / 16
  • Rokkihomo
  • 8.8.2005 16:31
Mutta: kunpa alyaisivat "olla hiljaa vastenmielisesta harrasteestaan".
Ihan vaan uteliaisuudesta, miksei tähän ota kantaa yksikään nainen?

Ei se mitenkään vierasta ole meillekkään...
Mikä on suoliperfaatio, vai mikä olikaan..?

Mikäs tossa hommassa on niin kamalaa :) Hyvältä se ainakin tuntuu ja eihän se ketään vahingoita oikein tehtynä. Millanen liukkari siihen parhaiten sopis muuten...
Karvanoppa kirjoitti:

> "Sitähän se onkin. Mieletöntä. Kuvottavaa irstailua ja aivan älytöntä
> terveysriskien takia. Kunpa fistaajat älyäis olla hiljaa vastenmielisestä
> harrasteestaan. "

Karvanoppa taitaa harrastaa seksiä vain lähetyssaarnaaja-asennossa vastakkaisen sukupuolen kanssa kun on niin innokas fistaamisen tuomitsemaan. Muuten ei taitaisi olla oikein varaa moiselle asenteelle.

Ei, minä en ole nyt tässä omasta nyrkkinaintiharrastuksestani hiljaa - varsinkin jos saa ihan asiallisessa ketjussa tällaisiin todella idioottimaisiin viesteihin törmätä. Fistaus on erittäin nautinnollista seksiä. Kyse ei todellakaan ole mistään älyttömstä ja vastemielisestä toiminnasta, vaan erittäin nautinnollisesta, intiimistä ja luottamusta vaativasta kanssakäymisestä. Vastemielisyys on Karvanopan omassa päässä!

Oikein tehtynä se ei myöskään ole mikään merkittävä terveysriski.


Karvanoppa jatkoi ajatustensa suoltamista:

> "Nyrkki perseeseen.. Miksei samantien lampunjalka tai
> termospullo? Käviskö keilapallo?"

Keilapalloa on varmasti joku kokeillutkin, ehkäpä lampunjalkaakin.

Tämä osoittaa, että Karvanopalla on ajatuskuviot hallussaan. Mitä muita "perverssejä" ajatuksia pienessä päässäsi pyörii? Kiihotuitko noista mielikuvistasi vai inhoittivatko ne sinua?

Kysyn, koska kokemuksesta tiedän, että sellaiset asiat jotka ovat minua ennen pahiten inhottaneet/pelottaneet ovat myöhemmin - kun olen uskaltautunut niitä kokeilemaan - oleet todella mielenkiintoisia ja antoisia. Eli jos FF saa sinussa näin voimakkaan reaktion, niin ehkäpä se voisi olla juuri se SINUN JUTTUSI!

Ja jotta Karvanoppa saisi suoltaa tänne lisää moraalista närkästymistään voin kertoa, että fistauksen lisäksi harrastan mm. seksiä nahoissa, kumissa, saappaissa, sidontaa, kaasunaamareita, kusileikkejä ja paljon muutakin mukavaa. Lisää aluevaltauksia on tullut ja toivottavasti myös tulee vuosien kuluessa.

Sadomasokismista en ole koskaan innostunut (mikä tavallaan todistaa ainakin kohdaltani tuon "inho -> nautinto" ajatuksen, sillä en ole sitä koskaan myöskään ajatuksena inhonnut).

Fistaus on erttäin yleinen seksin muoto ainakin tuntemillani alueella Saksa - BeNeLux - Ranska, Italia, Sveitsi. Eikä tämä todellakaan rajoitu mitenkään nahkamiehiin. "Tavalliset" DTM-nuoret miehet siellä päin harrastavat fistaamista luonnollisena osana seksiä. Karvanoppa, elätkö tynnyrissä?

Miksi kirjoitan tänne omalla nimelläni näinkin henkilökohtaisia asioita? Toivottavasti autan näin joitain ihmisiä. Ensinnäkin niitä asioista kiinnostuneita joita Karvanopan tapainen Tuomio-Tellervo ahdistaa. Toisaalta Karvanoppakin voi hitaasti ymmärtää, että nämäkin asiat kuuluvat ihmiselämään ja niistä voidaan puhua.


Jos jonkun pitäisi käytöstään hävetä, niin ei alkuperäisen fistaaja-Quellen, vaan Karvanopan.
Quelle kirjoitti:

> "Mikä on suoliperfaatio, vai mikä olikaan..?"

Suoliperforaatiossa suoleen tulee läpi menevä haava. Sen välttämiseksi on takapuoli pestävä puhtaaksi, kynnet aina leikattava hyvin lyhyiksi, liukkaria käytettävä tarpeeksi, hanskat auttavat peittämään käsien mahdolliset kovettumat. Ja perussääntö on se, että mitään ei saisi tehdä jos se ei luonnistu. Eli ei pidä tehdä mitään väkisin.

Aika harvinainen ongelma kuitenkin kun ajattelee kuinka yleistä fistaaminen on.

> "Mikäs tossa hommassa on niin kamalaa :) Hyvältä se ainakin tuntuu ja eihän se ketään vahingoita oikein tehtynä. "

Joitain pelottaa kaikki mikä kuuluu elämään.


> "Millanen liukkari siihen parhaiten sopis muuten..."

Maailmalla käytetään paljon Criscoa (puolikovaa leivontarasvaa, leviää sopivasti kädessä). Ko. tuotetta on Suomessa vaikea löytää. Purkissa oleva Tummeli tuntuu ihan hyvältä sekin, mutta en ole ihan varman mitä sen aineosat eri ihmisille sopivat.

Sitten on semmoista eläinlääkärien käyttämää liukastetta kuin J-Lube. En tiedä saako sitä Suomesta, mutta se sopisi fistaamisen lisäksi myös muuhun seksipuuhasteluun oikein hyvin.

Itse pidän sellaisesta yhdistelmästä jossa on 1 osa Criscoa ja 1 osa J-Lube-luikkaria sekoitettu keskenään.
-vieras- kirjoitti:

> "Ihan vaan uteliaisuudesta, miksei tähän ota kantaa yksikään nainen?
>
> Ei se mitenkään vierasta ole meillekkään..."

Ei todellakaan ole mitä olen muutamien naisten kommentteja joskus kuullut.
mmmmmmmm...varmaan pienikätiset miehet ovat suosittuja fistingin harrastajien keskuudessa.

Quelle( vai Querelle?) miltä se tuntuu, kun oikeasti sen ei pitäisi tuntua miltään missään muussa paikassa kuin anuksen alueella, koska suoli ei tunne mitään...?

Sitten on tämä yksi harhanomainen asia, kun joidenkin mielestä mies voi saada perseeseenpanossa "orgasmin" siis ei peniksessä, vaan suolessa...olisiko se jonkinlainen kouristus....???
miesmies kirjoitti:

> "Sitten on tämä yksi harhanomainen asia, kun joidenkin mielestä mies voi saada perseeseenpanossa "orgasmin" siis ei peniksessä, vaan suolessa...olisiko se jonkinlainen kouristus....???""

Ei, kyllä se on ihan oikea orkku. Jotkut väittävät, että tämä orkku on sukua naisten orkuille.

Sen hyvä puoli on myös että sen voi saada useamman kerran peräkkäin.
Kyseinen orgasmi on eturauhasorgasmi, eli asialla ei ole suolen kanssa muuta tekemistä, kuin että peban kautta pääsee eturauhaseen käsiksi. Se on se saksanpähkinän kokoinen möykky parin sentin syvyydessä, huomaat kyllä kun osut oikeaan kohtaan! Ja tähän ei todella tarvita nyrkkiä, yksikin sormi riittää. Ja varoitus: juuri tämä on se tunne josta tulee riippuvaiseksi!
  • 16 / 16
  • Punainen kukka
  • 7.9.2005 14:44
Olen kerran kokeillut fistausta vastaanottavana osapuolena, mutta vain "puolitiehen". Olis tehnyt mieli jatkaa pidemmällekin, mutta tuli rimakauhu. Ehkä joskus ensi kerralla.

Tuohon että pitäisi pysyä hiljaa kamaluuksistaan, voin sanoa että naurettava väite. Koska tällaisia kamaluuksia kuitenkin harrastaa tuntuva osa homoseksuaaleja, niin kai niistä on lupa sitten homosisvustolla kanssa puhua, eller hur?

Jos olen itse joskus jollakin foorumilla tuonut esiin näitä elämän pikku paheita, niin olen valinnut otsikon josta ei voi erehtyä, kuten juuri tuo "fisting". Karvanopilla & hengenheimolaisilla on sitten mahdollisuus sivuuttaa kyseinen juttu.

Toinen väite, eli miksi lesbot/naiset ovat niin hyveellisiä etteivät koskaan mainitse minkään sortin kamaluuksia. Miten hyvin te lopulta tunnette naiset, lesboista nyt puhumattakaan?

Enpä ainakaan itse tiedä/tunne kun en ole nainen, enkä tosiaan haluaisikaan olla.