Bulgariaan syksyllä

  • 1 / 9
  • Bulgariaan
  • 29.5.2005 20:40
oon menossa Sunny Beachille syksyllä onks kellään mitään infoo paikoista jne kun ei oikein oo onnanu googlella please auttakaa kuitenkin moni siel käynyt
  • 2 / 9
  • Rokkihomo
  • 30.5.2005 22:44
Bulgariaan, heh...

Tytto hyva, googlella loytyy kylla, ja lento sinne loytyy takuulla etelanaapurista halvemmalla kuin Suomesta.

Tuosta hotellit:

http://www.bulgariancoast.com/cititown/index.asp

...ja tuosta Bulgarian gay-elama
(klikatessa Sunny Beachin kohdalta tuolta loytyy gay-nudistiranta, ei tosin muuta):

http://www.gay.bg/

Ja lennot voit katsoa Estonian Airlinesin omilta sivuilta netista.

Ole hyva, -R
  • 3 / 9
  • Bulgariaan
  • 31.5.2005 21:50
niin hyvä rokkihomo, siks kysyinkin kun googlella ei tonne aurinkorannalle löytynytkään mitään muuta kuin mainitsemasi nudistiranta. Eli ne jotka oikeesti käyneet niin onks gay baareja tms...
  • 4 / 9
  • Bulgimo
  • 21.6.2005 21:29
Niin, kyllä meitä oikeita asioita kokeneita ihmisiä vielä tarvitaan. Ei ole kaikki koukittavissa Googlesta tms. Rokkihomo, oon pitänyt sua melkein idolina täällä (melkein ainoo selväjärkinen), mutta täytyy taas funtsia.
  • 5 / 9
  • Rokkihomo
  • 22.6.2005 17:45
No juu - mokani oli siina(kin) etta luulin puhuvani itseasiassa ihmiselle jonka tunsin...

Vaan niita oikeita kokemuksia kysyjalle avuksi ei ole nakynyt.
Kertokaa nyt joku jotakin.
  • 6 / 9
  • Bulgariaan
  • 5.8.2005 18:03
eikö tosiaan oo ketään joka ei oo käyny mestoilla, epäilen...
  • 7 / 9
  • Ville83
  • 15.8.2005 11:53
Milloin oot lähdössä? Olis kiva saada matkaseuraa. Minä syyskuun lopussa.
  • 8 / 9
  • jann
  • 16.8.2005 19:31
Eipä siellä mitään muuta ole kuin se ranta. Itse en edes siellä käynyt. Kultahietikolta olisi lyhyt matka Varnaan jossa on baarejakin.
  • 9 / 9
  • Tre75
  • 4.9.2005 14:54
Olin juuri viikon tuolla Sunny Beachille. Paikka on täynnä hotelleja, joita on toista sataa kappaletta. Lisäksi löytyy lukematon määrä ruokaravintoloita ja joka puolella rihkamakojuja, joissa myydään vaatteita joihin on lisätty jokin merkkilogo (Diesel, Puma...). Hinnat on aika paljolti harmonisoitu ja valikoima lähes sama joka paikassa.
Kaduilla vilisee sähkökäyttöisiä kulkuneuvoja, hevosvankkureita, kulkukissoja ja -koiria. 24:n jälkeen paikalliset ilotytöt alkavat tyrkyttämään itseään ja muutama kerjäläinenkin mahtuu joukkoon.

Lähellä olevassa Nessebarin kaupungissa ei ole mitään historiallista muuta kuin muutama "kivikasa", muutoin joka puolella on rihkamakojuja.

Ranta on hieno ja paikkaa voi suositella jos tykkää lähes pelkästään rannalla löhöilystä. Rantatuolin voi vuokrata päiväksi 3 tai 4 euron vuokralla. Iso olut maksaa tyypillisesti euron ja pihviateria 5-6 euroa.