Nautin seksistä liikaa..?

Mulla on hieman kummallinen ongelma. Tai en oikein tiedä onko se varsinaisesti edes ongelma, mut välillä tulee hieman hankala olo. Musta tuntuu, et saan orgasmin periaatteessa liian helposti. Oon ns. helppo nakki. Nautin seksistä ihan hulluna, oon kiihkeä jne. Sit monesti tuntuu, et en pysty antaan kumppanille yhtä paljon mitä itse häneltä saan. Tiedän et kaikki ihmiset ei oo yhtä kiihkeitä, tai ei ilmaise sitä niin selvästi. Mut joskus jää vaan vaivaamaan ku on ite ollu ihan himona ja sit toinen ei reagoi ihan niin vahvasti. En tiedä sit oonko vaan huono koskeen toista ku en saa aina häntä yhtä paljon nauttiin mitä itse nautin. tai sit vaan kuvittelen kaiken... kommentteja, pliis.
  • 2 / 3
  • Juliuz
  • 3.9.2005 22:22
Nou hätä! aito nauttiminen on paras kehu, minkä kumppanille voi antaa, ja meissä kaikissa asuu pieni narsisti. mun poitsu on just tollanen samanlainen ja se on ihan parasta! niin intensiivistä ja kiihkeää seksiä en o muualta saanut. kenen tahansa itsetunnolle tekee ihmeitä, kun toinen vinkuu ja kiemurtelee, eikä mua ainakaan harmita et bf on aina helposti saatavilla.
  • 3 / 3
  • sunshine
  • 4.9.2005 4:38
Pelkästään hyvä, että nautit ja vielä parempi, että näytät sen.
Kaikki eivät kuitenkaan ole estottomia eivätkä reagoi samalla tapaa. Jotkut vapautuvat tai sallivat itsensä vapautua vasta kun tuntevat kumppanin paremmin. Seksietikettiä kenties?