Halutaan tietoja Prahasta

  • 1 / 4
  • Hatsepsut
  • 1.9.2005 8:32
Prahaan olen siis matkustamassa. Eli jos joku on siellä käynyt, niin olisin kiinnostunut kaikenlaisesta informaatiosta joka tuohon kaupunkiin liittyy. Hienoa olisi jos joltain löytyisin myös tietoja Prahan homoille ja lesboille suunnatusta yöelämästä, tai esimerkiksi Prahan gay-elämän kattavan linkkisivun osoite.
  • 3 / 4
  • nordstar
  • 1.9.2005 23:53
Kerran olen siella kaynyt ja vaikka piirit on pienet niin hauskaa oli. Itse loysin pienehkoon kellariklubiin nimeltaan Club Termix (tai jotain sinne pain - joltain saitilta ma sen loysin joten eikohan se Twiliten mainitsemilta sivuilta irtoa). Paikka oli tosin niin tupaten taynna jengia etta oli hankala liikua ympariinsa tanssilattiasta puhumattakaan.

Tunnelma oli kylla vahan outo kun siella nytkytteli Destiny's Childin tms tahtiin ja vieressa videoscreenilla pyori neuvostoliittolaisia piirrettyja!

Mutta kannattaa kysya ja kuunnella paikallisten neuvoja. Suunnitelmat olivat alunperin toiset, mutta kysyin eraassa baarissa baarimikolta mita han suosittelee...

Bon voyage myos minun puolesta!
  • 4 / 4
  • pahvi
  • 2.9.2005 17:55
Itse tykkäsin Prahassa käydessäni paljon kahvilasta Erra, Konviktska 11, Praha 1 (eli keskustassa). Siellä on iltaisin kivasti hyvännäköistä väkeä, hyvää palvelua ja erinomaisia kakkupaloja:) Hyvää matkaa! Praha on kiva kaupunki.