Voiko homo rupsahtaa???

Kertokaa ihmiset voiko homo rupsahtaa? Oon nähny muutamia kundeja, jotka kuvissa näyttää komeilta, mutta tosielämässä paikat roikkuu vähän joka kohdasta, iho on harmaa tupakoinnin takia ja asento horjuu dokaamisen takia...
Voi elämä mikä kysymys.

Mikäs olisi teesinä siihen, että homo ei voisi rupsahtaa? Suojaako homogeeni ehkä soluja vanhemiselta? Vai pitääkö yliseksuaalinen aura solukon nuorena?

Homot harvemmin perustavat perheen, joka mahdollistaa teini-ikäisen elintapojen vaalimisen keski-iälle asti, mutta ei vanhemiselta suojaa. Mieluummin päin vastoin.
Toisaalta, kukapa sitä ikuisesti jaksaa nuori olla. Nuorekkaan oloinen ja näköinen tietysti voi olla aikansa, mutta liikaa se on jos viisikymppisenä yrittää epätoivoisesti näyttää kolmivitoselta ja kolmivitosena kaksivitosena. Kaksvitosen halut näyttää kaksikymppiseltä ovat vielä ymmärrettäviä. Homous ei todellakaan estä vanhentumista, kaljuuntumista - ehkä hieman lihomista.

Itselläni ei ole minkäänlaisia ongelmia tuon ikääntymisen kanssa. Ystäväni (joista osa on alle 30) kannustavat suorastaan tyylikkääseen vanhenemiseen harmaantuvine partoineni.
Kyllä homous on täydellinen suoja vanhenemista vastaan. Homot elävät ikuisesti ja vieläpä ikuisesti nuorina, ei yletön dokaaminen ja tupakointikaan (joita kaikki homot harrastavat) rappeuta homon ulkonäköä. Kyllä asia näin on.
Niin ja elintavat joilla kropan pöhöttymistä voisi tehokkaasti hidastaa iän myötä eivät ole erityisen muodikkaita homojen keskuudessa, siis liikunta. Sillä silmällä tv-sarjassakin nuorekkuus ja tyyli luodaan kemianteolisuuden tuotteilla ja trendikkäällä vaatteilla ja kodilla. Mutta eipä tuostakan konsultti porukasta löydy yhtään neuvoa liikunnalliseen elämäntapaan.
Totta on, että ulkonäköpaineet lisääntyvät koko ajan. Kun kaikki kerran töllöttävät vain niitä amerikkalaisia saippuasarjoja ja elokuvia, niin se ei voi olla vaikuttamatta.

Homon on vaikeata rupsahtaa. Homon ihmisuuhteet kärsivät siitä. Homo voi pukeutua nuorekkaasti ja värjäillä hiuksiaan yli viisikymppisenäkin, mutta sitä tekevät jo heteropaskiaisetkin, mikä on välillä tympeätä ja sekoittaa homon "tutkaa" pahastikin.

Voi V, että heterokundien pitää niin tarkasti katsella hinttien ulkonäköä ja kopioda sitä yhtenään!

Minulle kävi näin:

Kävelin kaikessa rauhassa pitkin erään pikkukaupungin pääkatua omassa coolissa olemuksessani, ensiksi yhteen suuntaan asioilleni, ja huomasin siinä 2 typerää heteromuijaa, jotka kommentoivat 1 keski-ikäisen romaaninaisen perään:" Kato tuolla menee romaani...( ja sitten korostuneesti) ONHAN NE IHAN SAMANLAISIA IHMISIÄ KUIN MEKIN"( mikä oli näistä kahdesta valhe, mitä ei pidä uskoa ja siksi he sen julistivatkin ääneen, jotta mahdollisimman moni epäilisi sitä väitettä )

Kun minä olin hoitanut omia asioitani- eli käynyt kaunistautumassa ( parturi) ja palasin samaa katua takaisin, niin huomasin älyttömän seksikkään miehen istuskelemassa oikealla puolellani penkillä( hän ei nähnyt minua) ja kuin jossakin pahimmassa sarjakuvassa HÄN veti minua puoleensa kuin magneetti. Otin muutamia askelia sinnepäin ja NÄMÄ kaksi edellä mainittua VITUN KURPPAA istuivat suoraan edessäni olevalla penkillä ( olin ylittämässä suojatiellä katua)-he tapittivat suoraan minuun, koska he huomasivat KAIKEN, mitä sillä tiellä tapahtui... ja minä ajattelin : SE ON KUITENKIN HETERO; SE ON KUITENKIN HETERO; SE VAAN NÄYTTÄÄ HINTILTÄ, ja pakottauduin kävelemään eteenpäin enkä tehnyt sitä, mitä olisin halunnut eli kruisaillut sen tyypin edestä, jotta olisin voinut katsoa hänen silmiinsä ja edes näyttäytyä hänelle ja hymyillä. AAAGH!

Herätin huomiota koko kadunväessä, koska he olivat juuri sitä perusheterojengiä, paitsi minä ja eräs toinen, johon ihastuin heti yhdellä silmäyksellä. Todennäköisyys oli minua vastaan ja tiedän, että se kundi oli hetero, mutta jumalattoman sexy.
"Voiko homo rupsahtaa???"

Kai sitä voi, mutta eikös se meidän miesten kohdalla mee niin, että pari ryppyä ja harmaata hiusta vain tekee komeemmaksi. Musta on ihan mielenkiintoista olla just sen ikäinen ku oon. Joskus haikailee olevaansa nuorempi, joskus haikailee et ois jo eläkkeellä. Parasta on kuiteski olla just sen ikänen ku on.
  • 8 / 20
  • Marsipaani
  • 21.8.2005 1:26
Terveellinen elämäntapa voi estää rupsahtamisen, vaikka ikääntymistä sekään ei estä. Lähes kuka tahansa saa makkarat punnerrettua pois vyötäröltään, yli 3-kymppiselle se on vain suuremman vaivan takana. Ikä on huono selitys, kun oikeasti on laiska. Koska ihminen ikääntyy sitä nopeammin, mitä huonommat elintavat hänellä on, millaista olisi olla juuri sen ikäinen kuin on?

Vaatetus on yksi asia. Ainakaan minä en halua alistua siihen, että parhaan näköiset vaatteet ovat vain kauniiden nuorukaisten yksinoikeutta. Jos vaate ei sovi tai se rumentaa olemustani, olisi mautonta käyttää nuorekasta vaatetta vain nuorekkuuden takia, mutta, jos se sopii ja paranta olemustani, miksi en käyttäisi?

Harmaantuminen on makuasia. Toiset pitävät, toiset eivät. Kannattaa olla sellainen kuin itse haluaa olla, miettimättä muiden taivastelua. Jos kerran ollaan jo aikuisia ja hyväksytty itsemme homoina, kai me voidaan hyväksyä itsemme myös kokonaan? Jos keskiluokkainen miehen jäykkä kauluspaitamuotti ei miellytä, ei siihen ole mitään pakkoa istuttaa itseään edes vanhuuden verukkeella.

Nuoruuden sokea palvonta, kun omaa ikää alkaa olla yli 30, on epätervettä ja pahimmillaan johtaa siihen, että jätkä on henkisesti rikki. Jos olet ikäryhmäsi miehistä terveydeltäsi, kunnolta ja olemukseltasi parhaimman 10 prosentin joukossa, on hieman surkeaa, jos nuoruus on niin suuri arvo, ettet edes sinä arvosta itseäsi.
No hoh hoijaa.... näitä juttuja kun lukee niin herää kysymys onko edes ihminen??!! Toinen kyselee palstalla että voiko homoilla olla kotieläimiä ja toinen kyselee voimmeko rupsahtaa... Ei, emme me rupsahda... Olemme uitettu naftaliinissa että säilyy 1-vuotiaan kasvot ja pyöreys koko loppuelämän..... =)
Kyllä homous voi edesauttaa lihomista. Homous voi aiheuttaa paljon surua, joka johtaa surusyömiseen.
No niin voi heteroseksuaalisuuskin. Exhibit A: Martti Ahtisaari.

Ahtisaari on hetero.
Ahtisaari on ylipainoinen.
Fazit: Heteroseksuaalisuus aiheuttaa ylipainoa.

Äh?
Peter, nyt et tainnut oikein ymmärtää asiaa. Tai sitten haluat pilkata ylipainoisia...
Jos asia olisi noin, niin pitäisi osoittaa että homoseksuaalisuus ja ylipaino korreloivat jotenkin. En usko, että ne korreloivat. En pilkkaa ylipainoisia, mutta tällainen "antti on ylipainoinen, koska antti on homo"-ajattelu oin minulle aika vierasta. Siis että etsitään syytä jostain muualta siihen, että ei osata suhteuttaa syömistä ja energian tarvetta toisiinsa.
Juu, ei se ole yksi yhteen. Mutta se homouden/biyden tuottama turhautuneisuus ja surullisuus aiheuttaa mm. surusyömistä ja vetäytymistä neljän seinän sisälle.
Miksipä ei luonnollinen "rupsahtaminen" olisi sallittua? En voi ymmärtää pakonomaista tarvetta tuohon "wannabe"-asenteeseen. Jokaisella meistä on erilaiset geenit kehossammme, joten yksi näyttää nuorelta / nuorekkaalta vielä viisikymppisenä, kun toinen taas näyttää jo kolmikymppisenä viisikymppiseltä. (Kuten aikaisemminkin olen todennut). Tähän "rupsahtamiseen" pyrin itse suhtautumaan pilke silmäkulmassa - kaikki ne kilot, jotka toisten mielestä ovat liikaa, ovat kuulkaas isolla rahalla ja hyvällä ruualla ja viinillä rakennettu. Kaikki rypyt silmien ympärillä on monien naurujen summa.

Shlager mainitsi surusyömisen - miksi? Ihminen syö myös hyvässä ja iloisessa seurassa. (Tosin homot taitavat tyytyä isoissa seurueissa syödessään trendikkäästi kevyisiin salaatteihin tai keittoihin... ;)).

Mutta kuten Lasse Lehtinen on todennut: "Ihmiset, jotka ymmärtävät antaa arvoa hyvälle ruualle ja päihdyttäville juomille, eivät ole saaneet läheskään yhtä paljon pahaa aikaan, kuin niitä vastustavat puritaanit."
Eräs ystäväni sanoi osuvasti homojen rupsahtamisesta: "Homot eivät rupsahda muita aiemmin. Homot vain herkemmin valehtelevat ikänsä alaspäin, jolloin luulet, että kaikki olisivat jo nuorena ikälopun oloisia".
Ainakin henkinen rupsahtaminen tuntuu joillakin edenneen kohtalokkaan pitkälle muutaman=liian monen tälle palstallekin kirjoittavan harmaan nimimerkin viesteistä päätellen.

Jos mieleltään rupsahtaa, niin eipä sitten ole paljon tehtävissä. Ikävintä siinä vain on se, että sitä myrkkyä pitää olla kaatamassa muiden niskaan.
sunshine kirjoitti: "Ainakin henkinen rupsahtaminen tuntuu joillakin ..."

Kiitos sunshine... hieman tuosta otan itseenikin. *tirsk*
arkadas, sitä on syytä tässä itse kunkin varoa - ettei kyllästyminen kroonistu :)