Hkl:Naiset strippaa naisille lauantaina!

  • 1 / 18
  • Valkyria
  • 23.8.2005 20:15
Naiset strippaa naisille. Vihdoinkin!
Valkyria esittää: Bachelorette-ilta
Gentlemen's Club, Iso-Robertinkatu 4-5,
la 27.8. klo 22-04
Liput 10e
No dresscode.
Lisätietoja:http://www.valkyria.info
(FAQ: Onko butch naisia myös mukana esiintymässä? Kyllä on.)
Millainen paikka tämä on? Tai lähinnä kuinka paljon sinne väkeä mahtuu? Pitääkö olla kärppänä paikalla heti klo 22, jotta sisään mahtuu? Ja tästä show puolesta, niin onko yksi/kaksi...esitystä ja noin mihin aikaan?
Voi jeesus taas mikä idea...Joo se butch on varmaan kylän läskein rekka ja ne loput on muuten vaan niin amatööreja, että pelkkä katsominen hävettäis. Ja ah miten ihanan halpaa, 10 euroa ja saa vielä antaa strippareille rahaa, juuri näin...
  • 4 / 18
  • TervaLeijona
  • 25.8.2005 15:43
No niin, myöhästytkö? hyökkäys vasta toisena vastauksissa?

Jos ei pidä, ei KUKAAN todellakaan pakota katsomaan, saati edes saapumaan paikalle.

Itse pidän muustakin kuin P.Koivuniemestä ja Lea Lavénista.

Vaihtelua tämän kaupungin anorektiseen bilekulttuuriin todellakin tarvitaan. Kiitos Valkyria :-) *kumartaa luoden katseensa maahan*
Tästä voisi herätä mielenkiintoinen keskustelu Suomen lebo skenestä yleensä. Itse pidän varsin pateettisena nykyistä tilaa, jossa päämääränä on ravintolasta/klubista riippumatta miellyttää kaikkea mahdollista. On todella hedelmällistä, että uusia tuulia puhaltaa lesbo sekeneen ja yritystä riittää. Tsemppiä!

Paula Koivuniemi, Anna Eriksson, London Mc:t sun muut ovat varmaankin ihan ookoo vetoja, mutta mielestäni tällainen halvalla tuotettu suomi-iskelmä/ europoppi on liiaksi edustettuna lesbojen bilerintamalla. Valitettavasti kaikkeen uuteen ja erilaiseen yritykseen suhtaudutaan kumman vihamielisesti ja halveksien. I wonder why? Keneltä se on pois?
Ja mistähän te nyt olette saaneet päähänne, että kaipaan jotain perinteistä lesbohumppaa? En todellakaan kaipaa...Onneksi, kuten sanottua, kukaan ei pakota menemään kyseiseen tapahtumaan...
  • 7 / 18
  • sateinen maa
  • 26.8.2005 15:54
Mua tavallaan kiinnostaisi mennä tuonne, muttei ole ketään kenen kanssa ja yksin ei huvita. :/

No, säästyypä nekin rahat sitten.
Mä aion ainakin mennä. Upeaa, että jotain uutta tapahtuu naisrintamalla. Hieno idea ! Oon lopenkyllästynyt kaljan ja baaritiskin varaan kyhättyihin bailuihin. Eikö ois jo aika tarjota Ihan Jotain Muuta. Hyvä Valkyria !
Loistava idea, enkä minäkään hämmästynyt ensimmäisestä negatiivisesta kommentista. Naisstrippari naisille ei tosin ole tässä kaupungissa eka kerta: 10-15 vuotta sitten oli samanlainen idea, ystäväni ja minun mielestä erinomainen, ja ryntäsimme tsekkaamaan mimmejä. Koomista sinänsä, olimme lähes AINOAT asiakkaat! Stripparit olivat nättejä, kurveja oli hauskaa katsella, mutta ihmettelimme ihan vilpittömästi muiden lesbojen tiukkapipoisuutta istuimme kahdestaan baarissa. Paikka taisi olla jossakin Uudenmaankadullapäin, ja muistelen, että ko. ohjelmaa piti olla pidempään, mutta se lopetettiin vähäisen suosion vuoksi:(.

Nyt siis saa ryhdistäytyä. Kaikki.
oli heinäkuussa naistenbileet, jossa oli strippari. Hauskaa oli!
Ihmettelinkin otsikkoa ja liikennelaitoksen laajentunutta toimenkuvaa. Jos jotain huvittaa strippausta katsella niin siitä vaan. Isolla porukalla sisään ja runsaasti juomia jos saa ennustaa. Sen jälkeen voi tyttöjen kanssa puhua strippauskulttuurista vakavalla naamalla
Taidanpa tuonne yrittää. siis jos tämäniltaisesta selviän. Voin kertoa olevani uusi veri. Toisaalta minua on sanottu myös yhteistyökyvyttömäksi(liikunnanopettaja vna 1988), häpiäksi(rva S.P. v:sta 1996-2003), ja butcheriksi (hra P.Hämäläinen 1996). Mutta butcher ei kai ole sama kuin butch? Kerron heti suoraan kyllä ihmisille olevani bisse niin puhtaitten lesbojen ei tarvitse minuun koskea. Suojautumisessa tosin olen fanaattinen, kelmu on välissä aina vain. Melkein yksinänikin koska se on aika jännää.
mulle on ihan ok et niille jotka diggaa ni järjestetään.Itse kun en vaan oo digannu moisesta bisneksesstä niin en pidä tästäkään.Mä en tee eroa esiityvätkö naiset miehille vai naisille samaa bisnestä.kiinnostaiskin tietää onko täällä niitä joiden mielestä siinä on sit eroa meinaan bisnes mielessä.
  • 14 / 18
  • TervaLeijona
  • 26.8.2005 22:20
No niin, asiastahan en siis mitään tiedä, mutta saman porukan järjestämissä bileissä käynyt ennenkin.

Ainakaan aiemmissa tapahtumissa esiintyjät eivät ole olleet ns. ammattilaisia, vaan ihmisiä, jotka nauttivat esiintymisestä.

Kyseinen seikka tuo myös esitykseen "henkeä" eikä siis ole vain elotonta hytkyntää.

Yleisesti aiheesta, ei minuakaan houkuta perhettään elättävän Virolaistytön kiemurtelu tangon ympärillä.
Pari nopeaa kommenttia bileiden dj:ltä:

- Showtime n. puolta öin, stripparit esiintyy pitkin iltaa
- Osa esiintyjistä pro, osa amatöörejä. Kaikki vapaaehtoisia, alan yksityisyrittäjiä tms.
- Läskein Rekka (tm) ei esiinny
- paikalle kandee tulla kymmeneksi; paikka on hiukan pienempi kuin Hehku ja sana on kulkenut joten jonoa saattaa tulla.

Yksin tulevalle tiedoksi: dj:n kanssa saa heittää läppää, dj on aina yksin. Ainoa fraasi jonka dj saa kuulla on "soita Anastaciaa/Britniä/Leidit lavalla".

Tervetuloa bileisiin!
Loistavaa viihdettä eilinen. Miellytti erityisesti tää vaalea talon residenssi-strippari, jonka tanssia ja vartaloa oli hymy seurata. Myös tumma 70-lukusävyinen musiikki oli kuin kuuma veitsi voissa...
Muutenkin hyviä esityksiä (melkein) kaikki. Viihdettä !
Loistavaa Valkyria! Kiitos mahtavasta ideasta ja illasta! Kylän läskein rekka ei todellakaan esiintynyt eikä virolainen perheenemäntä hinkannut itseään vasten tankoa hankkiakseen ruokaa. Upeita tyttöjä kaikki esiintyneet ja kerrankin, siis kerrankin JOTAIN IHAN MUUTA lesboskeneen (: Sitä paitsi, kun on aina haaveillus siitä, että tytöt strippaa tytöille, niin tää oli tähti-ilta. Wow!!!! *kuolaa vieläkin*....