Hämeenlinnaankin jotkut bailut joskus.

Tarkotin jotain isompaa esim setan järkkäämää tapahtumaa kun tapahtumat painottuu Hesaan ja Tampereelle näillä seuduin.
  • 4 / 7
  • Joonas
  • 8.8.2005 16:42
Tampereella ollut aina aktiivista porukkaa. Helppo jatkaa perinteitä kun malli valmiina; leimarit ja ravintolatoiminta juontaa 80-90 -luvulta.
Tansseja järjestetty Tampereella 70 -luvun alusta lähtien talkoilla, oman ravintolan perustamiseen asti. Hämeenlinnalaiset voisitte itse ottaa aktiivisen roolin ja kokeilla tanssien pyörittämistä, hieman siinä vaivaa, mutta jos onnistuu niin hieno homma.
  • 5 / 7
  • arze
  • 13.8.2005 11:42
Joo eipä se kovin helppoo oo lähtee tänne HML mitään järkkään kun ei tääl virallisesti oo ainuttakaan alan mestaa. Tosin eräs ravintola kylpee vielä vanhassa maineessaan.
  • 6 / 7
  • valivali!
  • 23.8.2005 19:24
tää on tosi tyypillistä tämmöinen "eix joku vois järjestää meille jotain?" -kitinä. pitää itse aktivoitua jos haluaa aktiviteettiä. ja "setan pitäis järjestää", ootko ees setan jäsen? aktiivi et ainakaan. setakaan ei voi noin vaan järjestää bileitä, sillä semmoinen tarttee rahaa (jota setalla ei oo koskaan tarpeeksi) ja ihmisiä (niitä on vielä vähemmän kun porukka kyllä osaa vaatia mutta ei oo valmiita tekemään mitään yhteiseksi hyväksi).

...mutta jos itse kavereittesi kanssa päätätte ruveta puuhaamaan hämeenlinnaan bileitä, niin seta kyllä varmaan avustaa. monet tän maan parhaista klubeistakin on syntyneet siten, että ihmiset on turhautuneet huonoon tarjontaan ja päättäneet järjestää parempaa.