Helsingin gay-paikkojen vertailua

  • 1 / 4
  • Schlager
  • 26.7.2005 5:22
Hei,

kaipailisin nyt näiden gay-paikkojen vertailua. Kertokaapa, millaista porukkaa missäkin on ja muutenkin paikkojen luonnetta. Itse olen ollut 3 kertaa Con Hombresissa ja kerran käynyt dtm:ssä.

Missä voi puhua helpoimmin ilman, että ääni kähenee? Missä taas porukalla on värjätyimmät hiukset? Missä taas on eniten seksiseuraa etsivää porukkaa ja missä vähiten?

Vastauksia odotan...

t.Schlager
  • 2 / 4
  • arkadas
  • 26.7.2005 10:28
Schlager .. eiköhän kaipaamasi tiedot löydy, kun viitsit hiukan selailla tämänkin osion keskusteluja, sekä selailla vähän kaipaamiesi paikkojen kotisivuja - kyllä niistä tietoa saa riittävästi irti.

Miksi haet muiden mielipiteitä paikoista, koska kuitenkin ne jakautuvat kirjoittajansa maun mukaan? Siitä mistä yksi pitää, toinen vihaa. Ja jokaisella näissä paikoissa (toistuvasti) kävijällä on omat suosikkinsa, niin eri viikonpäiville kuin varmaankin mielialoille...

Jospa tekisit itse kotiläksyt välillä...

Anteeksi tyly kannanottoni - mutta Sinulla tuntuu olevan Internet yhteys käytössä, joten siitä vaan selaamaan keskusteluja. Ei se sen vaikeampaa ole...
Noista baareista tehdyt luonnehdinnat ovat aina aika subjektiivisia. Yhden mielestä trendikäs drinkkibaari onkin panonetsintämesta ja toisen mielestä vanhanaikainen juottola.

Myös ranneliike.netin ja lepakkolaakso.netin baarilistoissa on muutamalla sanalla kuvailtu kutakin paikkaa.

Ranneliike.netissä:
http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=alu1&juttu=alu01helsinkibaarit

Lepakkolaakso.netissä:
http://lepakkolaakso.net/artikkelit.php?alue=alu1&juttu=alu01helsinkibaarit

Toki Helsingissä on suuri määrä "heteropaikkoja", jotka ovat ihan homoystävällisiä, ts. pääosa porukasta on hyvinkin avarakatseista.
  • 4 / 4
  • Schlager
  • 26.7.2005 18:08
Hassua, Con Hombres, jossa alle 30-vuotiaana käyn, on muitakin alle 30-vuotiaita. Lukiossa ollessani luokkatoverini kertoi käyvänsä juuri siellä tai sen edeltäjässä eli H2Ossa.