Onnettomuudet

  • 1 / 9
  • martin
  • 30.7.2005 15:43
Meille itse kullekin joskus sattuu onnettomuuksia.
Eilen minulle sattui ikävä onnettomuus. Olin siivoamassa ja sen takia olin nostanut lattialle patsaita. Satuin yhdessä vaiheessa horjahtamaan ja jalkani osui yhden norsunluisen patsaan yläosassa olevaan piikkiin, joka tunkeutui jalkapohjastani sisälle.
Kipu on ollut melkoinen!
  • 4 / 9
  • pandaka
  • 1.8.2005 6:28
Otsikon Onnettomuudet alle sopinee tämäkin. Pari viikkoa sitten yritin kaverin kanssa pyörällä halki vehmaisen niityn ja eihän siitä mitään tullut kun ojakin tuli vastaan, joten jouduttiin taluttamaan pyöriä. Muutaman nokkosenpiston lisäksi astuin paljaalla oikealla jalallani luullakseni metalliterän päälle, ja etuvarvas aukesi. Mutta nou hätä, puhdistin haavan, pyykkäsin samana iltana mutaiset vaatteet, ja kohta etuvarvaskin on mallikelpoinen taas.
  • 5 / 9
  • arkadas
  • 1.8.2005 6:35
Jahas, että tapaturmatkin on otettu sitten vertailukohteiksi. Kilpailu siitä, kuka homo on pahimman kohteeksi joutunut - tjsp:)

Kotona ei onneksi ole juurikaan mitään vakavaa sattunut, töissä on pari kertaa tullut tikkien arvoisia haavoja - viimeksi vuosi sitten, kun polvilumpion alapuolelle tuli 25 cm:n avohaava. Elämä on...
  • 6 / 9
  • jesse .
  • 1.8.2005 8:44
Melko hyvin olen onnettomuuksilta säästynyt .

muutamia tikkejä sormiin on pitänyt laittaa , sekä lapsena meinasin kerran jäädä auton alle kun en katsonut liikennettä , mutta onneksi selvisin pelkällä säikähdyksellä .
  • 8 / 9
  • peter
  • 1.8.2005 10:51
Nolojen tilanteiden mies ilmoittautuu: Viime viikolla sählyä pelatessa kompastuin omiin jalkohini ja nyrjäytin nilkkani. Jos olisin moista yrittänyt niin ei olisi varmasti onnistunut....
Mä istuin lähipubin terassilla lyhyen aikaa naapureiden kanssa ja sit yhtäkkiä mun koira veti mut kyljelleni asfalttiin. Vähän lähti nahkat kyynärpäästä ja rystysestä.