Hämmentää...?

  • 1 / 9
  • Bilquis
  • 20.7.2005 7:12
Jouduin tänäyönä todella omituiseen tilanteeseen. Olin menossa jatkoille kavereiden kanssa, kun eräs seurueeseen kuulunut naisihminen sai aivan järkyttävät skitsot ja ryhtyi osoittamaan mieltään oikein tosissaan. Erityisesti minulle kommentointinsa osoittaen. Ihmettelin hieman ja vastailin samalla mitalla takaisin. Neiti suuttui oikein tosissaan ja poistui paikalta. Ystäväni selitti sen jälkeen, että kaikki johtui siitä, että kyseisellä henkilöllä oli mennyt pokki miesystävänsä kanssa, ja hän oli minulle katkera aiheesta. Tai tavallaan piti minua osasyyllisenä tilanteeseen. Syy: koska muutama vuosi sitten hänen ex-miesystävänsä, kauan ennen kuin he seurustelivat, yritti pokata mua halutessaan kokeilla homoseksuaalisia taipumuksiaan. Pari pusua vaihdettiin ja siinä kaikki..En edes tiennyt että kyseiset henkilöt ovat seurustelleet, hyvä että muistin koko jätkän olemassa oloa. Kun ei minua koko mies missään vaiheessa kiinnostanut. Nyt tämä nainen sitten kaatoi koko epäonnistunneen parisuhteensa paskan minun niskaani, ja siinä sivussa haukkui ystäväni siitä että minun kanssa olivat tekemisissä, kun hänellä oli parisuhde kariutunut. On vaan niin hämmentynyt ja vihainen olo. Mitä helvettiä se eukko mulle keuhkoo siitä jos exä sattuu olemaan kusipää? Ei kai se mun vika ole? Kuka alunperinkään käski alkaan seurustelemaan jätkän ka joka on niin pihalla itsensä kans? ( kuulin myös että kyseinen mies oli "kehuskellut" kovasti "kokemuksillaan" minun kanssani... Mitkä vitun kokemukset?!?)
  • 2 / 9
  • Samixxx
  • 20.7.2005 9:52
Ai jatkoille olitte menossa? Ja sekavuusaste oli tuolloin????
Eiköhän noi skitsoilut katoa auringon noustessa ja pään selvetessä...
  • 3 / 9
  • Bilquis
  • 20.7.2005 15:05
Jos vaikka onkin menossa jatkoille, se ei välttämättä tarkoita että olisi
totaalisen tuubassa... Tosin sen naisen humaluusasteesta en tiedä. Eipä tuon väliä toisaalta. Tuskinpa häntä kauheasti tulen näkemään. Väsyneenä aamulla vaan hämmästelin moista käytöstä. :)
  • 4 / 9
  • miesmies
  • 20.7.2005 21:11
Monet naiset vihaavat homoja. Se voi vaan johtua siitä, että kovin moni "hetero"mies onkin enemmän bi.
  • 5 / 9
  • miesmies
  • 20.7.2005 21:16
Monissa naisissa paljastuu pikku domina, joka leikkiii lapsuutensa nukkekoti-elämää ja haluaa kontrolloida kaikkea. Ihmiset ovat heille kuin nukkeja tietyissä asetelmissa, jotka he ovat luoneet. Loppujen lopuksi paljastuu omistamisenhalu ja miesten halveksunta.

Naimattomat heteronaiset ovat kauheita, koska he ovat yleensä sääntöjen noudattajia ja moraalinvartioita omine vainoharhoineen, joiden takana piilee halu saada yhteys mieheen ja saada seksiä.

Se akka oli vaan vainoharhainen eikä yhtään terve!

Luulen, että miehet olisivat paljon suvaitsevaisempia, jos ei takana olisi nainen ja kristinusko yllyttämässä homoja vastaan.
  • 6 / 9
  • etko
  • 20.7.2005 21:26
Mitä helvettiä sä e... ukko muille keuhkoot siitä jos exänexä sattuu olemaan kusipää?

Sitä makaa niinkuin petaa ja edestään löytää minkä taakseen jättää.

Joka känniläislaumaan aina mahtuu joku jolla jonkinlaiset skitsot menossa ties mistäkin syystä, viimeistään niillä pakkojatkoilla. Ei niitä känisijöitä kannata ottaa vakavasti, fiksu ei alennu niiden kanssa nokittelemaan niinkuin sä teit. Siitä ei seuraa kuin... pilluuntumista jota nyt sitten purat tänne.

Ole ensi kerralla etkona kaukaa viisas ja jätä jonkun slashin muijan humalaiset sönkkökaakatukset omaan arvoonsa. Haasta debatiin jos haluut potea tällästä myöhemmin.
  • 7 / 9
  • miesmies
  • 20.7.2005 23:02
Yksi esimerkki:

Asuntoni imlanvaihto on huono ja siksi laitoin paparitollon sanomalehdestä postilaatikkooni, jotta saisin läpivetoa. Huomasin, että joku oli sen aina tyrkännyt takaisin.
Kuulin sattumalta, kun yksinäinen naisnaapuri, joka on taloyhtiömme hallituksessa valitti siitä talonmiehelleni, joka on nainen." Täytyy puhua siitä isännöitsijälle". Tajusin heti.

Tätä naista häiritsi miesnaapuri, joka "rikkoi sääntöjä". Hän rikkoi sääntöjä, koska hän ei miehenä tajunnut velvollisuuttaan miehenä( yksinäisen naisen naapurina ). Tämä nainen oli sen takia raivon partaalla(sääntöjen noudattamisen takia), koska mies ei ymmärtänyt hänen tarpeitaan yksinäisenä naisena(ollessaan tämän naisen naapuri ja naimaton). Siksi hän aikoo valittaa miehestä, joka ei noudata sääntöjä ( ja velvollisuuttaan heteromiehenä yksinäistä puutteessa olevaa naista kohtaan). Tämän naisen vainoharha on itseasiassa halu saada itselleen mies ja siksi hän yrittäessään saada yhteyttä mieheen : tyrkkää tolloa sisään postilaatikosta ja valittaa isännöitsijälle ( eli yrittää pakottaa miestä noudattamaan /heteronormitettuja/ sääntöjä. Hän haluaa dominoida kurittomia miehiä, jotka eivät täytä hänen tarpeitaan eli joita hän ei saa hallintaansa. Siksi järjestysäännöt tulevat hänen avukseen. Joku toinen olisi jättänyt asian huomioimatta!
  • 8 / 9
  • Miia
  • 21.7.2005 12:38
Ohos! Nyt pantiin heteronaisia kunnolla halvalla :). Ja myönnän, en heitä aina itsekään ymmärrä, vaikka sellainen kai olenkin...

Mutta alkup. viestiin. Kyllä luulen, että kyseessä oli kuitenkin mustasukkaisuusreaktio ja sen kohteen sukupuolella ei ole niin suurta merkitystä. Samanlaisen ryöpytyksen olisit saanut, jos olisit ollut nainen. Se nyt vaan taitaa olla niin, että aamuyön jatkoilla usein kärjistyvät kaikenlaiset tunnereaktiot ja tämä nyt purkautui näin. Älä ota sitä hirveän henkilökohtaisesti äläkä ainakaan hyökkäyksenä homouttasi vastaan...

Ja mistä ihmeestä täälä tulevat nämä yleiset luulot, että naiset olisivat nimenoomaan se homoutta karsastava ja moralisoiva sukupuoli? Taidan liikkua sitten väärien ihmisten seurassa, kun en ole tuollaista huomannut omassa tuttavapiirissäni.
  • 9 / 9
  • Bilquis
  • 21.7.2005 14:03
Miia, en minäkään kyllä yleensä ole niitä naisia mitenkään homovastaisiksi huomannut. Kyllä niistä homofobeista suurin osa miehiä on ollut. Viestin alkuperäinen tarkoitus nyt olikin se että ihmettelin vain kun joku saa päähänsä tuntematonta ihmistä syyttää suuhteensa kariutumisesta, itselleni kun ei moinen tulisi ikinä mieleen. Ja jotenkin taas kuvittelin että kaikki varmaan ajattelisivat samoin. Ei siinä tilanteessa seksuaalisuutta mitenkään arvotettu. Eli kuten Miia sanoit, taisi olla vain aiheetonta mustasukkaisuutta. Ja etkolle, kyseessä ei tosiaan ollut exäni, exäneksäni tai mikään minuun romanttisesti liitettävä tapaus. Ja anteeksi jos avautumiseni jotenkin loukkasi.