Luuserin päiväkirja.

  • 1 / 9
  • idiootti
  • 11.7.2005 2:27
Tää on ihan idioottijuttu, mut vaivaa mua tosi paljon. Siispä. Oon 21v ihan julkilesbo ja sitä ollut 15-vuotiaasta asti ja sen siis tietää kaikki. Ja oon nyt tavannu sellasen jumalaisen ihanan naisen, johon voisin melkein rakastua. Ongelma on se etten oo ikinä harrastanut seksiä ja se pelottaa mua tosi paljon. Mitä jos en osaakaan tehdä yhtään mitään ja tää nainen ei haluakaan mua enää?! Sit tähän liittyy vielä sellanen juttu, et mulla on aika paha naisten naurattajan maine ja porukka luulee et oon ollu suurin piirtein kaikkien suomen lesbojen kans ja en oo viittiny korjata luuloja ettei ihmiset pitäis mua ihan luuserina. Joo naurettavaa, tiedän. Mut en voi itelleni mitään ja pelkään et menetän tän ihmisen. En voi loputtomiinkaan kai vedota menkkoihin tai kiireisiin? Mulla on viel sellanen käsitys, että kaikki mun ikäset ja nuoremmatkin on harrastanu sitä saakelin seksiä. Oonks vääräs? Ei tosiaan oo kyse siitä ettenkö haluis, päin vastoin, mutta mua pelottaa vaan järjettömästi..
  • 3 / 9
  • tyttö
  • 11.7.2005 12:01
Jos se daamis on yhtään fiksu, niin se tuskin on hänelle ongelma! Go girl go!
  • 4 / 9
  • sambooo
  • 11.7.2005 12:40
Rakastelu ei ole suoritus. aikaisemmista kokemuksista jonkun toisen kanssa ei ole hyötyä. jokainen kumppani on yksilö ja erilainen.

Kumppaniin tutustuminen ja kokemukset hänen kanssaan johtavat sellaiseen käytännönkin kokemukseen ja sitä myötä (toivonmukaan) yhteisiin nautintoihin joista siinä suhteessa voi nauttia.

Ja kun uusi suhde joskus tulee niin taas on aloitettava alusta.
  • 5 / 9
  • otso
  • 11.7.2005 15:19
Ahaa, voiko olla lesbo jos ei oo ollu silleen? Siitä vaan, jos on mieluinen kohde löytynyt ja molemmin puolin klikkaa niin kyllä hetki vie mennessään ja lakkaa ajattelemasta suorittamista. Hakemista se on ekoilla kerroilla jokatapauksessa, mutta kivaa
  • 6 / 9
  • ulpukka
  • 12.7.2005 1:05
ja jos muuten pelottaa, kerro se ettet ole aikaisemmin rakastellut, tytölle. jos tyttö on rakastamisen arvoinen, hän ymmärtää..
  • 7 / 9
  • milla
  • 12.7.2005 7:24
tuli tosta otso kysymyksestä mieleen et voiko olla hetero jos ei oo ollu silleen? ja miksei vois?
  • 8 / 9
  • Pora-liike
  • 12.7.2005 10:40
" Ongelma on se etten oo ikinä harrastanut seksiä ja se pelottaa mua tosi paljon. Mitä jos en osaakaan tehdä yhtään mitään ja tää nainen ei haluakaan mua enää?!"

Seksi tulee luonnollisesti kun se on tullakseen, älä kauheasti ota stressiä siitä. Kaikkein pahin moka seksissä on just että on liian hermostunut, kumppani vaistoaa sen herkästi.

Mä aikoinani vannoin että mitä tahansa mutta ei seksiä, mutta sitten kun rakkaani suuteli minua pitkään niin ajatukseni muuttuivat. Hassua, minä olen ylensä niin kovin jääräpäinen. Mitä sen jälkeen tapahtui oli täysin luonnollista ja tuotti mielihyvää meille molemmille vaikka oltiin aloittelijoita molemmat.
  • 9 / 9
  • otso
  • 12.7.2005 16:57
"tuli tosta otso kysymyksestä mieleen et voiko olla hetero jos ei oo ollu silleen? ja miksei vois?"
Ahaa-kommenttini johtui siitä että aikoinaan mietin tätä itse kovastikin. Ja syynä oli tietysti se etten ollut ollut ja vähän samantapaiset kysymykset liikkui päässä kuin ketjun aloittajalla. Jostain syystä olin silloin sitä mieltä etten ole lesbo jos en ole ollut naisen kanssa. Hyvähän se on jos on nuorena varma seksuaali-identiteeteistään ilman kokeiluja ja kommervenkkejä. Go girl go :)