Vaahtobileet!!!!

Jee, dtm lanseerannut pride viikkonsa ohjelman joka huipentuu vaahtobileisiin sunnuntaina 3.7.
Järjestävät ne muuten Kaapelilla, olisikohan aikaisemmista vaahtobileistä vanhan maman lattia kärsinyt? uudessahan ei ole vielä vaahtobileitä järjestettykään..
no loistojuttu et bileet on tulossa, toivotaan vielä että sattuu kuuma kesäpäivä... :)
Jippii, odotettavissa vapautunutta ilonpitoa jokaiselle ikään, jenkkakahvoihin tai muuhun löllyvään katsomatta. Nyt kaikki mukaan, annetaan laardin lätistä.
Hmm.. Kun en koskaan ole ollut vaahtobileissä niin kuinkahan paljon kastumista on tiedossa ? Entä miten pukeutua? Kuinka paljon sitä vaahtoa on ? yst.vas. ennen kuin vaahtoa tulee... Muuten, on toisetkin tiedossa Treella GT:n järjestämät eli vaahtoavaa kesää tiedossa...
Vanhan dtm:n vaahtobileissä kyllä kastu ihan kokonaan, jos tanssilattialle meni. :D Ja kengät ois kastunu ihan sillä chillaus-puolellakin. Joten ei ehkä ykkösiä päälle! Kivaa oli ;)
Annankadun DTM:n vaahtobileissä, joita järjestettiin useammin kuin kerran, kastui kyllä ihan totaalisesti. Mutta siellä meni parketit ja puulattiatosat. Parketti hajosi liitoksistaan ja irtosi alustastaan. Tarkkasilmäinen huomasi myöhemmin pienten vikkelähäntäisten juoksevan karkuun tanssivaa yleisöä korokkeen uumeniin ja risan parketin alle.
Onkohan se vaahto kovinkin ravitsevaa?
Vanhan Maman vaahtobileet olivat kyllä juhlat parhaasta päästä. Lavalla kastui, bailaajat riehaantui ja vaatteet vähenivät... Kaapelitehdas on mielenkiintoinen paikkavalinta. Hieno homma!
Ehdottomasti kesän ykkösbileet tulossa! Muutamissa bileissä olleena voin suositella, että tukevat jalkineet jalkaan, uikkarit alle ja kevyttä vaatettä päälle - kuivat vaatteet mukaan reppuun, sillä kosteaa tulee varmasti olemaan! Uimarengas ja rantapallo tuo kivasti tunnelmaa.. tai joku ihana UFF:n kokovartalouima-asu 30-luvulta.. ;)
Lisäisin asusuosituksiin, että sellaset kengät jalkaan jotka joutaa vaikka roskikseen näiden bileiden jälkeen. ja muovipussi rahoille ja röökeille. Toivottavasti sinne tulee kivoja mimmejäkin bilettämään :D
  • 9 / 26
  • Karvanoppa
  • 27.6.2005 20:58
Pöh.. Makunsa kullakin, mutta itse en ole koskaan ymmärtänyt noiden julkisten vaahtoläträysten päälle. Epämukavaa, epäkäytännöllistä ja epähygieenistä. Miksi ihmeessä pitää mennä yökerhoon vaahtoamaan kun saman voi tehdä kotona kylpyammeessa, mukavammin, käytännöllisemmin ja hygieenisemmin, ja sellaisten ihmisten kanssa joista oikeasti on kiinnostunut? Kertokaa joku joka saa tuollaisesta kicksinsä.
Vanhan maman naistenvessassakin oli joku 10 cm vettä lattialla.... kun oltiin poikien kanssa vesisotaa. Vaahtoa ja ja vettä muutenkin jokapuolella ja paljon. Eii sellaista mikään paikka voi kestää.
Jeps, meno oli villiä ihan samaan tapaan kuin aikaisemmissakin dtm Foam partyissä! Päivitetyt kuvat dtm:n galleriassa.
Kuvista päätellen bileisiin ei kyllä ole uskaltauduttu "ikään, jenkkakahvoihin tai muuhun löllyvään katsomatta". Enpä minäkään viitsinyt tulla löllyjäni esittelemään. Ei siinä mitään, kyllä minä ymmärrän, että tuollaisiin bileisiin, joissa on paljon paljasta pintaa esillä, ei ole tulemista jos ei jaksa pitää kroppaansa timmissä kunnossa. Ja nuorillehan tuollainen ilottelu on pääasiassa suunnattu. Vaikka minä en tosin koskaan noin timmiin kuntoon päässyt nuorempanakaan kovasta yrittämisestä huolimatta.

No, mukavaa kuitenkin että edes hyväkroppaisilla riittää hauskuutta. Olenhan minäkin saanut oman osani hauskuudesta joskus 90-luvulla. (Huokaa muistellessaan mennyttä nuoruuttaan, ja palaa keinutuoliinsa kiikkumaan...)
joo, kuvaajalla on ollut hieman valikoiva silmä... totuus on kuitenkin se, että kyllä siellä vaahdossa kylpi kaiken näköistä ja kokoista juhlijaa. tunnelma oli hyvä... vinkki: löllöt ei näy vaahdossa :) vinkki 2: ihmiset tykkää monenlaisesta, jokut langanlaihasta, jotkut lihaksista, jokut vähän rehevämmästä nalle tyypistä... sateenkaaressa on monta sävyä. Peace.
Paitsi kuvaajan valikoiva silmä, tulokseen taitaa vaikuttaa aika paljon myös se, kuka kameran eteen on innokas tunkemaan...

Vaahtobileolosuhteet eivät liene kovin kiitollinen kuvauspaikka, kun valaistus on sitä sun tätä ja optiikka ja elektroniikka ovat jatkuvassa kastumisvaarassa.
"vinkki 2: ihmiset tykkää monenlaisesta, jokut langanlaihasta, jotkut lihaksista, jokut vähän rehevämmästä nalle tyypistä"

Olen käynyt läpi sen verran paljon painonvaihteluita eri suuntiin, että voisin sanoa, että niitä, jotka pitävät langanlaihoista tai lihaksista on huomattavasti enemmän kuin niitä, jotka pitävät rehevistä. Ja sitten voit vielä jäädä tällaisen kaljamahan kanssa "väliinputoajaksi"; et kelpaa niille, jotka pitävät lihaksikkaista tai laihoista, mutta et ole myöskään tarpeeksi tukevaa tekoa niille, jotka pitävät "rehevistä".

Mutta tämä ei itse asiassa ole tärkeintä, tärkeintä on se, miltä itsestä tuntuu. Minä häpeilen läskejäni enkä halua niitä esitellä, ja minusta on suorastaan loukkaavaa, jos joku on kiinnostunut minusta sen takia, että olen läski, ihan yhtä lailla kuin jos saan negatiivista huomiota läskieni takia. Mieluummin toivon, ettei niihin kiinnitetä huomiota, ja paras tapa varmistaa tämä on pukeutua niin, etteivät ne juuri näy, ja silloin eivät vaahtobileet tule kyseeseen. Dieetit ja kuntoilut olen yrittänyt monta kertaa, ja sortunut aina lopulta, joten ei siitä sen enempää.
päivää jäljellä ulkoilmavaahtoiluun. Tampereen vaahtobileissä on taatusti hyvä meno, etenkin jos musalinja noudattelee yhtään Varjo klubilla kuultua.
Olin ystaväni kanssa juuri noissa Varjon bileissä tanssaamassa ja musiikki kyllä oli aivan mahtavaa. Lisää sellaisia hyvässä rytmikkäässä tunnelmassa kaipaisin.. Tosin ollaan jo päättetty uskaltautua sinne vaahtobileisiin. Toivottavasti paljon tyttöjä bikineissä!
menee aavistuksen off-topiciksi, mutta tuo Hmmm:n kommentti jäi mitityttämään:

"Mutta tämä ei itse asiassa ole tärkeintä, tärkeintä on se, miltä itsestä tuntuu. Minä häpeilen läskejäni enkä halua niitä esitellä, ja minusta on suorastaan loukkaavaa, jos joku on kiinnostunut minusta sen takia, että olen läski, ihan yhtä lailla kuin jos saan negatiivista huomiota läskieni takia. Mieluummin toivon, ettei niihin kiinnitetä huomiota, ja paras tapa varmistaa tämä on pukeutua niin, etteivät ne juuri näy, ja silloin eivät vaahtobileet tule kyseeseen"

en itsekkään ole mitenkään pieni, ja muistuu mieleen nekin leimarit, kun työkaverin kanssa istuin pöydässä, ja about kaksvitonen ihan kivan näköinen kundi kiersi ympärillä, toi mulle jonkun nalle-ryhmän flaierin ja kävi kaverilta myöhemmin kyselemässä olenko vapaa vai en.. aika pitkään mietin pitäisikö munnyt olla imarreltu vai loukkaantunut.. mutta loppuviimeksi ei varmaan kumpaakaan - tuntui vain vähän oudolta että joku oli tässä(kin) vaiheessa kiinnostunut musta mun kropan takia :)

varsinkin kun itse en niin kauheasti isoista kropista välitä..

mut samaa mieltä olen Hmmm:n kanssa siitä, että tärkeintä on se, miltä itsestä tuntuu. jos keli on hyvä, olen varmasti vaahtobileissä - tosin paita päällä, ja enemmän katsojan roolissa, seurasta, siideristä ja musiikista nauttien. mutta jos siltä tuntuu, ehkä lavallakin :)

- aaaah
  • 21 / 26
  • TÄNÄÄN...
  • 15.7.2005 10:59
... vihdoin ne odottamani vaahtobileet ja ulkona paistaa aurinko! Ihanaa, luvassa varmasti hyvää musiikkia ja paljon paljasta pintaa.
...jo onkin. :) Pakko sukeltaa vaahtoon kuplivaan. Jotain niukkaa päälle ja bailaamaan. Kannattaa tietenkin ottaa jotain lämpimämpää päälle puettavaksi bileiden jälkeen. Harmi kun kestää vain 02 asti. Ilmeisesti eivät ole saaneet lupaa pitää pidempää. Mutta sitä aikaisemmin paikalle!!! Onkohan siellä narikkaa, epäilen kyllä että ei. :(
Siellä nähdään!!!
Tampere sykkii ja elää, illasta tulee älyttömän hauska!!! Paikalle menen jo ennen 21.00, sillä illan ensimmäinen Deejii on Dj Miik, joka soittaa 20-21.30.

Nähdään pojat (ja tytöt)
  • 25 / 26
  • TÄNÄÄN...
  • 15.7.2005 12:58
...puhutaan näistä vaahtobileistä.

Tammerfestien yhteydessä vaahtotykki räjähtää kun Gay Tampere järjestää homokansalle Suomen suurimmat GAY-vaahtobileet! Frenckellin sisäpihalla klo 20
Anniskelualueella A-oikeudet
Liput Lippupalvelusta ja portilta 10 €
K-18
Hyvin tuntuu vaahtobileet olevan suosittuja. Kommentteja löytyy koodi.netin sivuilta pilvin pimein. Kuten lainauskin:
"Kävin piruuttani maman kotisivuilla ja siellä galleriassa ja katoin kuvia maman vaahtopileistä ja ihmetellä pitää kun keski-ikäiset homot viittii olla puolialasti jossakin tanssilattialla vaahdon seassa...mua suorastaa hävettää joskus olla homo kun miettii miten homot käyttäytyy,ymmärtää että jotkuu teinit tekee noin mutta kun keski-ikäiset miehet viittii olla täysii lapsia,en oo koskaa kuullut että keski-ikäiset heteromiehet viittii alentua noin lapselliseen touhuun,ja sitte te vielä ihmettelette miks moni hetero ei arvosta homoja,kattokaa peilii ja miettikää mistä se arvostus ansaitaan. PS:OLEN OTTANUT TÄN PÄIVÄSET LÄÄKKEET."

Jos tuollainen meno potuttaa niin miksi pitää itse olla paikalla ja sen jälkeen itkeä netissä näkemäänsä... Vapaaehtoistahan tuo bailaaminen on - ei mikään pakko.