- 1 / 1
- SYNKKÄ
- 14.7.2005 3:30
Nolo tilanne, kun uimarannalla ei ollutkaan pukukoppeja, missä riisua märät tamineet pois.
Pariskunnalle tuli kuitenkin nälkä, jonnekin v***n b-mössöpaikkaan suunnistivat.
NAIKKONEN: Suojeletko minua, kun vetäisen nämä märät bikinit pois vaatteiden alta?
MIEKKONEN: Ehdottomasti, jos vaihtoehto "baarikärpäsien" sun muiden "ötököiden" ilmestymiseen. Pistä tuo kaftaani päällesi, sen alla voit riisua.
NAIKKONEN: Onko mulla sijaa sulle?
MIEKKONEN: Ehkä, mutta saat varautua, että samoilen Lapissa seuraavat viikot yllättäen. Et sitten nalkuta, jos viivyn pitkään.
NAIKKONEN: Mikä niissä kavereissas niin vetää puoleensa, rakas!
Mitä harrastatte noina aikoina?
MIEKKONEN: Mikä nyt mättää? Älä levittele haarojas pukiessas, pidä kaftaani päälläs.
NAIKKONEN: Oot typerä, näin kun vilkuilit tota mantelinsilmäistä p*****nkeinuttelijaa.
MIEKKONEN: Kulti, eihän se ole nainen vaan ...Mitä v****a!?!?!
Tästä piti tulla jotain (tositilanteesta lähtöisin olevaa komiikkaa.)
Pyöräiltiin varmaan 50km(7 tunnin aikana), uitiin, helteessä paahduttiin!
Auringonpistoksessa tämä juttu sai alkunsa tositapahtumista. Jatkoa sille ei liene?
Pariskunnalle tuli kuitenkin nälkä, jonnekin v***n b-mössöpaikkaan suunnistivat.
NAIKKONEN: Suojeletko minua, kun vetäisen nämä märät bikinit pois vaatteiden alta?
MIEKKONEN: Ehdottomasti, jos vaihtoehto "baarikärpäsien" sun muiden "ötököiden" ilmestymiseen. Pistä tuo kaftaani päällesi, sen alla voit riisua.
NAIKKONEN: Onko mulla sijaa sulle?
MIEKKONEN: Ehkä, mutta saat varautua, että samoilen Lapissa seuraavat viikot yllättäen. Et sitten nalkuta, jos viivyn pitkään.
NAIKKONEN: Mikä niissä kavereissas niin vetää puoleensa, rakas!
Mitä harrastatte noina aikoina?
MIEKKONEN: Mikä nyt mättää? Älä levittele haarojas pukiessas, pidä kaftaani päälläs.
NAIKKONEN: Oot typerä, näin kun vilkuilit tota mantelinsilmäistä p*****nkeinuttelijaa.
MIEKKONEN: Kulti, eihän se ole nainen vaan ...Mitä v****a!?!?!
Tästä piti tulla jotain (tositilanteesta lähtöisin olevaa komiikkaa.)
Pyöräiltiin varmaan 50km(7 tunnin aikana), uitiin, helteessä paahduttiin!
Auringonpistoksessa tämä juttu sai alkunsa tositapahtumista. Jatkoa sille ei liene?