Mahtavat vaahdot

  • 1 / 3
  • OIVA
  • 16.7.2005 12:43
Aivan mahtavat oli vaahtobileet eilen. Paljon vähäpukeisia ihmisiä ja musiikki oli niin loistavaa että sitä olis tanssinu kyllä ilman vaahtoakin. Lisää tällaista.
  • 2 / 3
  • Flora
  • 17.7.2005 6:45
voi etta mua kyllä nyt kaduttaa kunnen tullut, mut kun mä koko päivän mietin mitkä kengät laittaa kun mulla on vaan näitä laadukkaita kenkii mita ma oon Barseloonasta ostanut (vai oliks se Ibiza sitten, mä en oikein muista mut ne äijät oli kyllä aika karvsia ainakin) ja sitten mulla oli jo iltapäivällä ihan hirveee hedeikki kaikesta tästä stressiistä ja nyt on tosi huono olo kun en oo saanu tänään sitten ollenkaan munaa ees. Mut kiva jos muilla oli hauskaa...
  • 3 / 3
  • Pexu
  • 18.7.2005 11:32
Nyt vasta pääsin koneelle. Täytyy vielä tässä vaiheessa kiittaa GT:tä ehdottomasti tämän kesän parhaista bileistä! Kaikki soittajat olivat aivan mahtavia ja vaahtojuttu oli upea! Porukkaa olisi tietty voinut olla enemmän paikalla, MUTTA, sitä suuremmalla syyllä niitä jotka eivät olleet paikalla, toivottavasti harmittaa aivan kauhiasti!!! Syyttäkää itseänne saamattomuudestanne... Toivottavasti poppoota oli kuitenkin sen verran että saadaan vaahtobileet taas ensi kesänäkin. Vai mitä? :)
Vieläkin housut märkänä.... hih...