Mitä lävistyksiä teillä on?

Yksi korvis ja nänniläväri... Bf:llä toisessa 2 ja toises 3 korvista kummassakin korvassa + nänniläväri.
"Bf:llä toisessa 2 ja toises 3 korvista kummassakin korvassa + nänniläväri."
PO (piti olla):
Bf:llä toisessa 2 ja toises 3 korvista + nänniläväri.
  • 5 / 24
  • Tiimalasi
  • 30.7.2005 21:21
Mulla on selässä 2 x 6 renkainen ns. "Korsetti". Tänään siihen on pujotettu valkoinen nauha siskon häiden vuoksi, muutoin mitä milloinkin, mielialan ja pukeutumisen mukaan. Monesti suosin mustaa nahka nyöriä.
Ei mitään, eikä tule. Lävistykset on liian homoja. Ja muutenkin mauttomia.
  • 8 / 24
  • Schlager
  • 31.7.2005 17:18
Olen samaa mieltä kuin adf. Mielestäni ne ovat ihmisten yrityksiä "olla muka erilaisia kuin muut".
adf kirjoitti: "Ei mitään, eikä tule. Lävistykset on liian homoja. Ja muutenkin mauttomia."

Hmm...Maailmassa korvakoruja ovat käyttäneet ammattikunnan merkkinä mm teurastajat, joten tarkoittaneeko tuo, että teurastajat ovat olleet homoja;)

Mauttomuuteen otan sen verran kantaa, että yhtälailla tatuointeja voi pitää mauttomina. Makunsa kullakin siis.

Ja Shlager kirjoitti: " Mielestäni ne ovat ihmisten yrityksiä "olla muka erilaisia kuin muut".

Tuo pitänee paikkansa, samalla lailla noiden tatuointienkin kanssa on. Edelleen makunsa kullakin...
Mulla ei toistaiseksi mitään, mutta olen kyllä harkinnut nänniläväriä kun veljelläkin kerran on.
No tietty tosi pienet timantit (nappikorut) molemmissa korvalehdissä. Aina silloin tällöin vaihdan nuo timantit samanlaisiin pieniin, mutta erivärisiin korvakoruihin asusteesta riippuen. Nyt on punaiset kun on vaaleanpunainen paita päällä. :)
Itselläni ei yhtään lävistystä ole, mutta oikeassa korvassa oli 9mm venytys. Nyt olen antanut sen kutistua, äiti lupasi maksaa tatuoinnin jos otan sen pois. :)


Shlager kirjoitti: " Mielestäni ne ovat ihmisten yrityksiä "olla muka erilaisia kuin muut". "

Olen jokseenkin eri mieltä kuin sinä. Asia oli noin ehkä kaksikymmentä vuotta sitten, ei enää nykypäivänä. Melkein joka toisella vastaantulevalla nuorella on jokin lävistys naamassaan, yleisimpinä nenä-, kulma- ja huulikorut. Niillä kapinoidaan korkeintaan omia vanhempia/sukulaisia vastaan.
Toki on näitä, jotka rei'ittävät itseään oikein urakalla, ja muutenkin muokkaavat kehoaan. Voitko väittää vastaan, etteikö tällainen "ääritapaus" erottuisi esim teini-ikäisten tyttöjen joukosta, jossa on vain "minimaalisesti" reikiä tähän tapaukseen verrattuna?
Pointtini on, että tuskin kukaan enää nykypäivänä haluaa erottua massasta lävistyksillä, ellei se rei'itys ole yliampuvaa.
Tosin, usein ikäeroillakin on vaikutusta näihinkin mielipiteisiin.
Schlager: "Mielestäni ne ovat ihmisten yrityksiä "olla muka erilaisia kuin muut"."

Niin tietysti. Niinkuin ovat yksilölliset t-paidat, vyöt ja vaikka meikit. Olisi se tietysti hienoa, jos kukaan ei haluaisi erottua millään tavalla niin olisimme kaikki samaa harmaata massaa.
Mulla on kieliläväritanko poikittain. Siis kielen kärkiosan lävistää tanko ja kuulat sen päässä vaakasuunassa.
"Olen jokseenkin eri mieltä kuin sinä. Asia oli noin ehkä kaksikymmentä vuotta sitten, ei enää nykypäivänä. Melkein joka toisella vastaantulevalla nuorella on jokin lävistys naamassaan, yleisimpinä nenä-, kulma- ja huulikorut. Niillä kapinoidaan korkeintaan omia vanhempia/sukulaisia vastaan."

Niin, ehkäpä lävistyksiä ja tatuointeja sun muita idioottimaisuuksia otetaankin nykyään sen takia, että _ei_ vahingossakaan oltaisi erilaisia kuin muut... kun kavereillakin menee pultit poskesta läpi, niin pitäähän mullakin.
oikeassa silmäkulmassa, vasemmassa korvanipukassa sekä kaksi oikeassa korvalehdessä..
Kaikki ovat kolmivärisiä (kulta, lila, sininen) renkaita, joissa on pallo.
Hassua, että täällä pidetään lävistyksiä idioottimaisina ensin siksi, että niillä yritetään erottua ja siksi, että niiden avulla yritetään olla erottumatta. Päättäkää jo.
korjaus edelliseen: ensin siksi...ja SITTEn siksi

Turhauttavaa, kun ei täällä ole edit-toimintoa.
Kielessä ja leuassa, ja molemmat olen ottanut ihan "koruina", ei mitään periaatteita tai kapinoita, ajattelin vain että voisi olla kivan näköisiä. Sama asiahan nämä periaatteessa ovat kuin yleisesti ottaen hyväksytyt (niin miehillä kuin naisilla) normaalit korvakorut, eivät vain korvissa.
huulessa x 2. Juu, tuskinpa nykyään enää kauheesti pyritään poikkeamaan. Makuasia. Musta lävistykset on vaan yksinkertaisesti tosi hyvännäköisiä ja seksikkäitä. Ei muuta.
asd kirjoitti: "Niin, ehkäpä lävistyksiä ja tatuointeja sun muita idioottimaisuuksia otetaankin nykyään sen takia, että _ei_ vahingossakaan oltaisi erilaisia kuin muut... kun kavereillakin menee pultit poskesta läpi, niin pitäähän mullakin. "

Ei, en minä sitä tarkoittanut. Totta on, että lävistykset ovat viime aikoina olleet pinnalla ja muotiakin, mutta tarkoitin sitä, että nykyään ne ovat yleensä vain tapa koristaa itseään ilman mitään muista erottautumisen halua.