siis mitä tehdä?

  • 1 / 9
  • just17
  • 22.7.2005 0:16
Olen 17v poika ja tällä hetkellä olen yhteyksissä erään 19v kundin kanssa. Molemmat pidämme toisistamme, mutta emme ole koskaan tavanneet kasvotusten. Minulla ei ole koskaan ennen ollut suhdetta pojan kanssa ellei sitten lasketa jotain vammaisia nettijuttua :p
Eli olen aivan ulkona mitä tehdään, kun tavataan irl? Mistä yleensä puhuttaan? Siis ihan tämmöistä peruskamaa. Olisi kivaa, kun asiasta enemmän tietävät voisivat hieman valaista, kun e haluaisi loistaa tietämättömyydelläni :p
Asumme eri paikkakunnilla ja ongelmana on myös tämä välimatka. Molemmat opiskeliijoita joten ei ole oiken varaa paljon matkustella ja toisekseen en oikeen pääsisikään, kun en ole vielä kertonut vanhemmilleni olevani homo joten voi olla aika vaikeeta lähtee esim. lomilla käymään hänen luonaan tai hänen tulla tänne, kun ei voi olla yötä kanssani :(
  • 2 / 9
  • sunshine
  • 22.7.2005 11:59
Näistä nettijutuista on keskusteltu täälläkin toisaalla. Siispä, on ehkä liioiteltua sanoa pitävänsä ihmisestä ennen kuin on tätä tavannut. Voi olla, että todellisuus ei vastaa odotuksia kun tapaatte.

Kysymykseesi mistä keskustella on oikeastaan vain yksi oikea vastaus. Mikäli jutussa on toivoa sen tunnistaa tietynlaisesta helposta tunteesta, joka sinulle välittömästi tulee hänen seurassaan. Ilma on tavallaan helppo hengittää vaikka ujostuttaisi ja jännittäisikin. Silloin sitä voi puhua mistä tahansa.

Mikäli tunne on vaivaantunut ja ilmapiiri kireä, on parempi unohtaa suuret odotukset. Yksi elämän perusasioita on, että kaikki ihmiset eivät tule toimeen keskenään läheisillä tasoilla. Muutenhan se parin löytäminen olisi helppoa.

Ja sitten "kaikkihan" sitä tekee, mutta oikeasti ei ole viisasta harrastaa seksiä ensi tapaamisella. Jos tapaa ensin pari kertaa tietää selkeämmin mitä siltä toiselta ihmiseltä haluaa, vai haluaako mitään. Paitsi jos vain haluaa pelkästään sitä seksiä niin silloinhan pyrky pöksyihin on kova heti.

Mikään hyvä asia ei lopu siihen, että sitä seksiä ei heti ole. Mutta jos itsekin haluat vain sitä, niin go for it. Ei se mikään häpeä tai synti ole.

Ja sitä paitsi sinähän olet nuori. Et voi tietää kaikkea. Älä ota siitä paineita. Ei me vanhemmatkaan kaikkea tiedetä. Koko elämä on oppimista.
  • 3 / 9
  • miesmies
  • 22.7.2005 17:01
Tavatkaa jossakin ja menkää vaikkapa elokuviin. Voit nähdä pojan ja sitten kun menee elokuviin, voi olla lähekkäin eikä tarvitse jutella mitään. Olet nähnyt pojan ja sitten jos olet pettynyt, sitä ei tarvitse osoittaa ja voi pimeässä istua ja katsoa ainakin elokuvan. Elokuvan jälkeen onkin yksi yhteinen asia, mistä voi keskustella.

Jos olet pettynyt häneen, älä kerro sitä ainakaan heti, vaan pidä yhteyttä jonkin aikaa ja siten pehmennät koko juttua. Kannattaa heti sopia, ennenkuin tapaa, että seksi on ekalla tapaamisella out kuvioista, koska siten ainakin testaa kundin kärsivällisyyttä.

Muista silti ottaa kumit (+ liukaste)mukaan(enemmän kuin 1 kpl) joka kerta äläkä harjaa hampaita ekalle tapaamiselle, ettet vahingoita ikeniä. Muista aina takoa umpiluuhusi, että:" muista turvaseksi, älä unohda sitä!" Sisäistä se kanssa...
Toiseen kaupunkiinhan matkustaa halvalla opiskelija-alennuksella ja voihan sen tapaamisen yhdistää johonkin muuhun syyhyn matkustaa. Alussa riittää ihan lyhyt tapaaminen, eikä mikään yövierailu.

Elokuviin menoa en kuitenkaan suosittele. Elokuvissa istuessa ei tule vuorovaikutettua toisen kanssa eikä siitä elokuvastakaan loputtomiin riitä juttua. Fiksuinta on mennä kahville. Puheenaiheista ei kannata stressata, onhan teitä sitten kaksi niitä keksimässä. Hyvässä lykyssä se toinen on yhtä paha hölisijä kuin mä. Jos kerran olet vieraassa kaupungissa, voit pyytää vaiks kiertokävelyä ;)
  • 5 / 9
  • arkadas
  • 22.7.2005 21:30
miesmies kirjoitti:"Muista silti ottaa kumit (+ liukaste)mukaan(enemmän kuin 1 kpl) joka kerta äläkä harjaa hampaita ekalle tapaamiselle, ettet vahingoita ikeniä. Muista aina takoa umpiluuhusi, että:" muista turvaseksi, älä unohda sitä!" Sisäistä se kanssa..."

Kumeja (ja liukkaria) lienee jokaisella sinkulla mukana (peruskamaa), mutta ihmettelin tuota "älä harjaa hampaita, ettet vahingoita ikeniä.." kommenttia - anteeksi vain miesmies - hygieniasta huolehtiminen kuuluu asiaan. Tuolla terveys & hyvinvointi osiossa on tuo hampaat ja suihkut keskustelu, jossa monet ovat todenneet suuhygienian tarpeellisuuden, miesmies itsekin kehoittaa käyttämään hammaslankaa...

Jos miesmies tarkoitti ikenien vahingoittamisella sitä, ettei tule haavaumia suuhun ja sitä kautta mahdollisuutta suuseksin yhteydessä mahdollisiin bakteeri/virustartuntoihin, suositeltavampaa mielestäni on suorittaa suuseksi (maku)kumin kanssa - tosin se ei tunnu samalta kuin ilman kumia, mutta...
Härregyyd. Ei kai ketjun aloittaja ole menossa naimaan vaan tutustumaan. Arvelen, että seksi on parempi jättää myöhempään ajankohtaan. Älkää nyt pelotelko ensitreffejä pilalle!

Mutta ne hampaat kannattaa pestä hyvänyönsuukon varalta.
  • 7 / 9
  • vilhelmi
  • 22.7.2005 22:21
"Molemmat pidämme toisistamme, mutta emme ole koskaan tavanneet kasvotusten. ... Eli olen aivan ulkona mitä tehdään, kun tavataan irl? Mistä yleensä puhuttaan?"

Tosta voi päätellä että ootte jutskailleet netissä jo jonkin verran ku pystyt sanoon että tykkäätte toisistanne. Eli en usko, että puheenaiheista tulee ongelmaa. Tietenkin tapaaminen irl jännittää -- se on ihan luonnollista. Kannattaa mennä tapaamiseen avoimin mielin ilman ennakkomielikuvia tai -asenteita. Molempia teitä jännittää, mutta kyllä se menee ohi.

Seksiä vai ei? Riippuu niin monesta asiasta ja ihmisestä että siihen en osaa antaa neuvoa. Oma mielipiteeni on, että seksi on ok silloin kun molemmista siltä tuntuu. Oli kyseessä sit ensi tapaaminen tai 100:s tapaaminen. Ei ole oikeata määritelmää.

Ja ei musta yöpyminen ongelma oo. Voithan sanoo porukoilles, et sun joku koulu tms. tuttu haluis tulla käymään ja tarttis yösijaa. Tuskin ne teitä samaan sänkyyn nukkumaan laittaa, joten ei tuu yöllisiä ongelmiakaan ;)
  • 8 / 9
  • Dragon-85
  • 27.7.2005 0:06
Itsekin suosittelisin vaikka kahville menemistä. Ei kannata huolestua, vaikka alussa jännittäisi paljonkin. Itse olen ollut muutaman kerran sellaisessa tilanteessa, mutta kyllä aina on jotain juttua saanut irti. Huumorilla ainakin pääsee jo melko pitkälle :)
  • 9 / 9
  • dateboy
  • 27.7.2005 0:28
Mua jännitti ekoilla kerroilla hirveästii aina tollanen tapaaminen. Missään tapauksessa ei kuitenkaan kannata jänistää, tosin en mä usko, että niin tekisit. Tapaaminen on fiksua tietysti sijoittaa jonnekin julkiselle paikalle, kun koskaan ei voi olla 100% varma toisen henkilöllisyydestä, vaikka ei mulle koskaan ole huijareita treffeille ilmestynyt. Niistä jutunaiheista ei kannata stressata, kyl se siitä sitten alkaa sujua, jos miellytätte toisianne, koska ajatustenvaihto kuitenkin sujuu in not-so-real life. Eikä sillä ole väliä, jos eka kerta olisi loppuun asti vähän vaimeeta. Jos molemmat haluaa nähdä uudestaan, jutussa on lupausta, jännitys usein tekee ihmisistä vähän outoja...

Sulla on tietty hirveät odotukset tosta jutusta ihan varmasti, mutta yritä vähentää niitä jos mahdollista... Valitettavasti mä itse olen kokenut sen kuinka helppoa on ihastua netissä (ja vielä kerta toisensa jälkeen), mutta hyvin harvoin se kantaa hedelmää luonnossa. Suomeksi toisen tyyli tai ulkonäkö ei vaan miellytä. Kuvien vaihto on tietty yks juttu, mut ei sekään usein auta. Mut siis tietty kannattaa tavata, vähintäänkin siitä saat rohkeutta ja kokemuksia tai jopa kaverin jos ei poikakaveria. Yks hyvä tapa saada toisesta asteen aidompaa kuvaa on jutella puhelimessa netin lisäksi. Siinä jotenkin saa toisen tyylistä jonkinlaista käsitystä, mitä netissä ei saa, ja se vähentää vähän sitä vierastamista tavatessa.

Ja sit viel oma mielipide siihen missä näkis. Leffa on ihan ok, jos molemmat tykkää jostain leffasta mikä menee, mutta joku kahvin ääreen istuminen on kans ihan jees. Parasta musta on ehkä ollut aurinkoisella kesäpäivällä vaan ulkona kävely ja oleilu. Mut sitä kantsii tehdä, mikä itsestä tuntuu kivalta. Silläkin tavalla näytät toiselle sitä millanen ihminen oot. :)