naisia birdieen?

  • 1 / 7
  • silver
  • 29.6.2005 8:38
Mietin tässä ensi perjantaita eli 1.7...

Kuinka moni on sinne kutsun saanut? Mä olen ja olen homokaverini kanssa menossa, mutta kun sen seuraan ei voi kovin pitkään luottaa....eli kiinnostaa tietää onko sinne naisia tulossa miten...yksin/parin kanssa/porukalla?

Uteliaisuuttani sinne kuitenkin menen ja pääseehän sieltä pois jos siellä ei naisia ole....mutta onhan :)
  • 2 / 7
  • Suttura
  • 30.6.2005 14:02
..ja minä olen odottanut kutsua kuin kuuta nousevaa. en ilmeisesti mahtunut siihen 300 joukkoon.
Eli kun ei ole kutsua, niin ilmeisesti ole sinne mitään asiaa vaikka tahtoiskin?
  • 3 / 7
  • silver
  • 30.6.2005 14:41
se kutsutilaisuus on klo 21-23 ja sit pääsee sisään kaikki jotka mahtuu....

Mulle se kutsu tuli postissa ennen juhannusta jo. Olin just sattumoisin lukemassa mun meilejä kun sain sen mainoksen meiliini ja vastasin siihen heti silloin, joten onnekas olin. Ehkä, sen näkee sitten la että olinko!
  • 4 / 7
  • Lena
  • 30.6.2005 16:00
Pitäähän se jossain vaiheessa tsekata, mutta mahtuukohan sitä edes avajaisyönä sisään kun monella alkaalomatkin, eli on varmaan jengiä liikkeellä.

Mutta pistäkää raporttia tulemaan paikan naismäärästä ja -tyypistä.
millaisia kokemuksia neideillä paikasta on?

Itse olin silloin pe 1.7 avajaisissa, mutta paikka oli niin pirun täynnä ettei siellä mitään edes kunnolla nähnytkään. Huono ilma ja niin kännisiä ihmisiä.

Mitään naisteniltaa ei näytä olevan ainakaan vielä missään tapahtumissa ilmoitettu :(
Sitä ennen ei ainakaan meikäläinen taida siellä vierailla...
  • 6 / 7
  • girley
  • 11.7.2005 17:15
kertolkaas ny paikalla kayneet et millasta oli??
kannattaako menna?
  • 7 / 7
  • silver
  • 12.7.2005 8:31
itse olin siellä kutsutilaisuudessa vain, muuten ei ole tullut käytyä. Väkeä oli tosi paljon, varmaan puolet liikaa mitä sinne olisi mahtunut. Joten sellaista normaalifiilistä ei paikasta saanut. Yläkerta oli kolkon oloinen ja alakerta aikamoinen kellari.....mutta jahka sinne toisen kerran ehtii, niin saa varmaan todellisemman kuvan.