eksynyt...

Löysin tän keskustelumestan ja päätin kirjoittaa.. hieman hämmentyneenä..

Oon 24v. likka ja oon seurustellut miesten kaa. En voi kuitenkaan kieltää, ettenkö haluaisi olla, suoraan sanoen, intiimisti naisen kaa. Jonkin aikaa ollu mielessä ajatus olla naisen kanssa.. Joskus oon suudellu naisen kaa ja eipä siinä valittamista ollu.. enkä voi kieltää, ettenkö olisi syttynyt joistain naisista, tyyliin muutamista. Ehkä jotkut saattavat ajatellakin musta, ett oon lesbo, bi. Välillä oon kuullu parilta tutulta ihmiseltä, ett ”sähän oot lesbo”, mikä toisaalt saa mut huonolle tuulelle, kun en oikein itsekään tiedä, mitä loppujen lopuksi haluan.

Toisaalta jos joskus sellainen tilanne tulisi naisen kanssa, mikä saattaisi johtaa suuteluastetta pidemmälle, sittenhän sen näkisi, haluaisiko vai ei, mennä pidemmälle. Ketään en halua loukata kokeilullani.. vaan heti selväks, etten oo ollu aiemmin naisen kaa ym. Välillä vaan sitä hämmentyy ajatuksistaan, mutta ehkä sitä joskus saa selvyyden. Ehkä.. toivottavasti joku sai selvää, mitä yritän sanoa..
  • 2 / 12
  • Sebastian
  • 19.7.2005 23:41
Ei mielestäni yksi kerta sinusta lesboa tee. Kannattaa kokeilla, jos siltä tuntuu ja miettiä sitten uudelleen.
Teet, miltä tuntuu. Itse olet ainoa, joka voi tietää, mikä seksuaalisuutesi on. Älä ota paineita!
  • 4 / 12
  • marianna
  • 20.7.2005 16:16
Ihmisen seksuaalinen identiteetti on se, mikä hän itse kokee olevansa, ei sitä voi kukaan toinen ulkoapäin määritellä. Esim. minulla on ystävä, jolla on seksikokemuksia naistenkin kanssa, mutta hän määrittelee silti itsensä heteroksi, koska miehet ovat kuitenkin herättäneet hänessä ne suurimmat tunteet ja hän etsii seurustelukumppaniksi nimenomaan miestä. Sitten on myös ihmisiä, jotka kokevat, etteivät voi määritellä itseään yksiselitteisesti mihinkään tiettyyn kategoriaan kuuluvaksi. Oma seksuaalisuus on heille niin monimuotoinen asia, ettei sitä voi rajata ahtaisiin raameihin.

On olemassa teoria, jossa toisessa ääripäässä on 100% lesbo/homo ja toisessa ääripäässä 100% hetero, ja käytännössä suurin osa ihmisistä sijoittuu näiden ääripäiden välille. Vaikka itse koenkin olevani lesbo, en voi kieltää, ettenkö tuntisi minkäänlaista vetoa myös miehiä kohtaan. Kyllä minä tykkään katsella komeita miehiä siinä missä kauniita naisiakin. Seksiä haluan kuitenkin vain naisen kanssa, siksi määrittelen olevani lesbo enkä bi.

Tee niin kuin sydämesi sanoo, niin etköhän ennen pitkää pääse selvyyteen ajatustesi kanssa. Ja jos tuntuu siltä, ettet voi tulevaisuudessakaan rajata itseäsi mihinkään tiettyyn kategoriaan, muista ettei sinun ole mikään pakko tehdä niin. Sinun seksuaalisuutesi on sinun seksuaalisuutesi ja omalla tavallaan se on ainutlaatuinen, niin kuin sinä ihmisenäkin olet.
joo, näin on, ei kerta lesboksikaan tee;) jos joskus tulee tilanne jonkun naisen kaa, sithän sen tietää, haluaako loppujen lopuks vai ei. tosiaan, eihän sitä itseään tarvii mihinkään kategoriaan laittaa. okei, ei liikaa paineita asiasta;) vaikka asiaa välillä mietinkin puolin ja toisin. hmm..
  • 6 / 12
  • miesmies
  • 20.7.2005 21:05
Nythän on ihan helppoa, kun ei ole mitään polarisointia homo-hetero. Voi olla ihan mitä vaan.
Hei Bird! En usko, että olet mikään lesbo, jos olet seurustellut ja harjoittanut seksiä tähän asti aina miesten kanssa, ja vieläpä olet tuntenut olosi hyväksi (siis sillä hetkellä: pettymyksen, kaunan, vihan yms. tuntemukset ovat luonnollisia suhteen loputtua, ne siis eivät tee sinusta lesboa).

Pelkäänpä pahoin, että pääsi on nyt vain vakavasti pyörällä tämän nykymaailman valtavan homo- ja lesbovyörytyksen ahdistuksessa. Asiaa tyrkytetään itsestäänselvyytenä, normina. Jokainen, jolla on edes pienikin kriittinen epäily homoilun ja lesboilun oikeellisuudesta tai sen pidemmän tähtäimen vaikutuksista yhteiskunnan sosiaalisiin perusteisiin, yhteisön olemassaolon moraalisiin välttämättömyyksiin, leimataan välittömästi "taantumukselliseksi". Kaikki objektiivisuus ja molemminpuolinen argumentointi on kaukana (lue tarkemmin tämän sivuston keskustelupalstoilta mm. Kian ja Jukan militanttia, vihamielistä ja kinaavaa kirjoittelua). Niinpä väestön enemmistö tyytyy vain hiljaa myötäilemään näitä mielipidejohtajia, sillä kun pääsee kaikkein helpoimmalla. Ja näin myös gay-anarkia syvenee, valitettavasti, ja johtaa lopulta täyteen hulinaan.

Älä, Bird, usko kaikenmaailman stailausguruihin tai vaihtoehtoelämäntapoihin hurahtaneisiin nuoriin naistoimittajiin. Pidä järkesi kasassa, ja jos et ole tähän saakka ollut lesbo, et varmasti sitä ole pohjimmiltasi nytkään. Otsikoit puheenvuorosi: "Eksynyt...". Voisiko tilaasi enää yhtään terävämmin kuvatakaan? Onnistuit yhdellä sanalla maalaamaan sieluntilastasi terävämmän kuvan, kuin mikään psykiatrin monisivuinen lausunto koskaan pystyisi. Olet määrätietoisen harhaanjohtamisen, homoseksuaalisiin (homoseksuaalisuus terminä käsittää yleensä myös naisten lesbouden) kokeiluihin yllyttämisen uhri. Tästä voi toki paljolti syyttää joukkoviestimiä, mutta omalla vastuullasi on silti se, mitä kaikkea uskot ja minkä mukaan toimit.

Oma neuvoni sinulle Bird on, että vähennä ihmeessä television hömppäsaastan katselua ja tapaile miehiä, kuten ikäisesi nuore(hko)n naisen kuuluukin. "Se oikea" (yök, kuinka siirappinen ja kulunut klishee) ei välttämättä löydy heti ensi yrittämällä, jonka seikan olet varmaankin, pakostakin jo huomannutkin, mutta älä silti rupea etsimään mitään vaihtoehtoista elämäntapaa lesbojengeistä. Ne eivät ainakaan tarjoa sinulle koskaa mitään onnea, hyvyyttä tai kauneutta, vaan vastenmielistä ja rumaa rietastelua, joka tuhoaa ihmisen sisimmän. Sulje siis televisio (oma televisioni on muuten ollut pari kuukautta rikki, ja on todettava, etten juuri edes kaipaa sitä, siinä määrin turha ja tylsä toosa se on), unohda nämä kaikenlaiset marginaalielämäntavat sekä itsetuhoiset seksuaalikokeilut ja pidä silmäsi auki kaikkialla missä kuljet. Löydät kyllä ihan varmasti vielä mukavan miehen. Et tietenkään täydellistä, koska sellaista ei ole olemassa, mutta kylläkin sellaisen, joka rakastaa sinua ja ottaa sinut huomioon.

Sinulla on kuitenkin vielä monta vuosikymmentä elämää elettävänäsi, älä hukkaa niitä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkossa. Älä vaivu pimeyteen, vaan kiinnitä huomiosi elämän kauniisiin asioihin. Niitä on enemmän kuin synkimpinä hetkinäsi uskallat toivoakaan.
Se on jännä että naisille tuo kaverien suutelu on semmoista hauskaa tapaa osoittaa, että on "cool" ja pientä kivaa pelleilyä. Miehet sen sijaan suunnilleen ensin harkitsevat itsemurhaa tajutessaan että kiinnostaa väärä sukupuoli.

Ei todellakaan kannata kuunnella tuollaista paskaa. Mitä järkeä siinä on? Jos mies sanoisi, että "suutelin kaveriani ja se oli iha ok", niin häntä pidettäisiin mielenvikaisena idioottina.

Tuntuu että homoksi ryhdytään vain äärimmäisen pakon edessä, lesboksi tai biseksuaaliksi joistakin muista syistä. Eräskin aikuinen naistuttavani sanoi että "mä olen bi".... vuoden päästä sanoi, että "nykyään en olekaan enää niinkään bi, vaan hetero.. ihmisen seksuaalisuushan on liukuva käsite". En kehdannut sanoa, että mene kuule kotia kasvamaan, jos mun seksuaalisuus olisi liukuva käsite niin liukuisin aika HYVIN ÄKKIÄ sinne heteropäätyyn.
Mikki kirjoitti:
"mutta älä silti rupea etsimään mitään vaihtoehtoista elämäntapaa lesbojengeistä. Ne eivät ainakaan tarjoa sinulle koskaa mitään onnea, hyvyyttä tai kauneutta, vaan vastenmielistä ja rumaa rietastelua, joka tuhoaa ihmisen sisimmän."

Just noinhan se menee. Lesbojen väliset (seksi)suhteet ovat vain pelkkää himoa ja rietastelua, joista ei seuraa mitään hyvää. Eihän nyt niissä voi olla kyse rakkaudesta ja kiintymyksestä.

Siis uskomatonta, mitä tekstiä!!!

Puhisee nainen, joka on kokenut elämänsä suurimman rakkauden naisen kanssa.
bird, tiedät itse keneen rakastut. Sitä vastaan on turha rimpuilla, ja miksi niin tekisitkään. Jätä Mikin horinat omaan arvoonsa ja teet just niinkun tuntuu. Ihmisarvo löytyy ihan muista asioista kuin seksuaalisesta suuntautuneisuudesta
Mikillä oli pointtia sikäli, että jos sinulla ei ole yhtään heterokavereita ja eristäydyt lesbojengeihin / homojengeihin... niin on vaara, että elämästäsi tulee pettämisen ja irtosuhteiden kyllästämää.

Tämä on se homoseksuaalien alalaji, jotka eivät halua olla missään tekemisessä heteroiden kanssa vaan pakenevat "omiensa joukkoon", jolloin semmoiset normaalit käyttäytymissäännöt ja kohtuullisuusarvot unohtuvat ihan kokonaan ja elämästä tulee yhtä homoutta. Homous sitä ja tätä. Homous- ja seksikeskeistä. Rakkautta on, mutta kohde vaihtuu.

Homopiireissähän kukaan ei semmoista käytöstä tuomitse, joten siellä on helppo rypeä, jos sinne eristäytyy. Heterokavereitakin olisi hyvä olla, että säilyy joku todellisuudentaju. Tosin onhan heteroissakin irtoseksiä harrastavia, en sitä kiellä. Ehkä vähemmän kuitenkin.