jotain hyvin kaunista

  • 1 / 6
  • miesmies
  • 16.7.2005 5:13
Minä, joka olen hyvin karismaattinen ja kaunis ja joka voisi estää omalla karismallaan jopa pommin räjäyttämisen vain kävelemällä keskelle tapahtumia ja se on totta: he eivät tekisi sitä.

Minä olen niin rohkea.

Olen aina nähnyt sen, että minulle ei yksikään sielu nosta kättään vastaan...paitsi se, johon olen rakastunut.

Tänään aamulla näin jotain hyvin kaunista: miehen!

Hessburgerissa! Voitteko kuvitella!

Menin hänen taakseen ja vain katsoin hänen hiuksiaan ...ja sitten hänen kättään ja sitten hänen selkäänsä...olin tyrmistynyt: hän oli niin sopusuhtainen ja kaunis sekä maskuliininen , ettei sellaista voisi olla yhdistynyt mihinkään muuhun rotuun....niin kapeat ranteet ja niin maskuliininen kroppa ja niin söpö. Sitten hän kääntyi ja näin: varmasti gay! Nuo silmät! Nuo makuuhuonesilmät! Ne kesyttäisivät kenet tahansa. En ole ikinä nähnyt vastaavaa ja minä olen nähnyt paljon!Ehkä Iranista?

Joka tapauksessa minua hän ei lyö laudalta!

Minä säteilen!
  • 2 / 6
  • Karvanoppa
  • 16.7.2005 21:42
Onko lääkkeet loppu vai mistä moinen megalomania ja sekavan tuntuinen hehkutus?
  • 3 / 6
  • arkadas
  • 16.7.2005 22:19
miesmies on vain niin nirso, että näkee kerran elämässä jotain kaunista - menee sanattomaksi ettei saa tehdyksi tilanteelle mitään ja seuraavat 6 kk itkee menetettyä mahdollisuutta...
  • 4 / 6
  • coscu
  • 16.7.2005 22:44
Miksi ihmeessä tähän pitää reagoida nuin negatiivisesti? Minusta kuvailu oli suloista ja uskon tietäväni, miltä tuntuu kun oikeasti kaunis ihminen tulee vastaan. Love at first sight!
  • 5 / 6
  • miesmies
  • 17.7.2005 11:54
Se oli vain tarina. Yritin tehdä siitä hauskan. Tosielämästä. Ei kannata ottaa niin kirjaimellisesti.
  • 6 / 6
  • komeamies
  • 17.7.2005 19:19
miesmies kirjoitti: "Minä, joka olen hyvin karismaattinen ja kaunis ja joka voisi estää omalla karismallaan jopa pommin räjäyttämisen vain kävelemällä keskelle tapahtumia ja se on totta: he eivät tekisi sitä.
Minä olen niin rohkea.
Joka tapauksessa minua hän ei lyö laudalta!"

Minä haluaisin nähdän miesmiehen jotta voisin saada samanlaisen elämyksen. Joka tapauksessa miesmies ei löy minua laudalta, olen kyllä komeampi ja rohkeampi (mallimies, res. upseeri, ollut rt jne!)