Nymfo, pihtari, bi ja sitoutuminen

  • 1 / 11
  • Pora-liike
  • 12.8.2005 8:27
Rakkaani pitää minua nymfomaanina kun minä aina osoitan hellyyttäni häntä kohtaan ja ilmaisen haluni päästä vällyjen väliin hänen kanssaan. Minusta taas hän on pahimmillaan sellainen että hän ei lämpiäisi viidellä lämpöpuhaltimellakaan.

Ja hän on bi. Herää kysymys kuinka paljon hän on bi. Tiedän naisen joka antoi ymmärtää olevansa lesbo ja rakastunut mutta todellisuudessa oli tavallinen hetero ja käytti vain lesboja hyväkseen saadakseen pummittua kaljaa. Tiedän myös lesbon joka on neitsyt vaikka hänellä on kaksi naissuhdetta takana bi-naisten kanssa.

Minä en halua ystävyyssuhdetta, minulla on ystäviä joka sormelle ja kännykkä täynnä tekstareita. Minä kerta kaikkiaan vihaan platonisia suhteita.

Minulla on karmaiseva tunne että haavoittuneet naiset etsivät rakkaussuhdetta ilman intiimiä kanssakäymistä lesbon kanssa purkaakseen tälle yleensä hyvin lukuisat huolensa ja sitten se lesbo on siinä 100% mukana ja on lopulta ihan rikki kuivan suhteen jälkeen kun mitään todellista rakkautta ja yhteisiä nautinnon hetkiä ei tullutkaan.

Mutta kun mukana on seksuaalisuus niin tietää että tämä nainen on vakavissaan suhteen kanssa. Siksi koska yhteiskunta tuomitsee homoseksuaalisuuden ja kun kumppani on "rikoskumppani" niin tietää ettei hän ole lähtenyt köykäisin panoksin mukaan.
  • 2 / 11
  • suvi-missi
  • 12.8.2005 11:00
Vai nymfomaanina..? Sitä sitten tapahtuu liian usein, tuota lähentelyä rakkaasi mielestä? Harmin paikka tosiaan. Minullakaan ei ole mitään käyttöä platonisille rakkaussuhteille, kyllä vällyjen välissä saa ja pitää tapahtua... Mutta tuosta olen eri mieltä, että nainen silti olisi välttämättä vakavissaan suhteen kanssa, jos ja kun hän suostuu tulemaan vällyjen väliin. Sen olen kyllä huomannut, että ns. bi-naisten kanssa "seksi" jää usein vain pussailuun ja halailuun... Mutta, kivaa sekin on.
Pora-liike kirjoitti: "koska yhteiskunta tuomitsee homoseksuaalisuuden ja kun kumppani on "rikoskumppani" niin tietää ettei hän ole lähtenyt köykäisin panoksin mukaan."


Huhhuh.. Onpas kyyninen kuva seksuaalisuudesta. Itse ainakin koen, että jos joku haluaa harrastaa seksiä kanssani niin hän on kiinnostunut minusta ja kehostani. Hän siis kokee minut seksikkääksi ja haluaa päästä intiimikanssakäymiseen kanssani. Koskaan ei ole mieleeni juolahtanutkaan, että joku haluaisi tuolla tavoin olla "rikollinen" kanssani.

Kai tuokin on sitten yksi näkökulma..
Minulla on varmaan lapsena ollut hellyyskiintiö vajavainen kun suhteissa olen sitten sitä puolta hakenut niin paljon että olen joskus saanut kuulla olevani aina kimpussa. Paitsi että vällyjen... tai siis se on kivaa, haen fyysisyydestä vahvistusta ja varmaan oikeutustakin suhteelle. Ei varmaan mitenkään tavattoman poikkeuksellista käytöstä.

Epäilen onko sillä kauheasti eroa miten ihminen suhteessa käyttäytyy, oli bi tai ei.
  • 5 / 11
  • marianna
  • 12.8.2005 14:30
"Minulla on karmaiseva tunne että haavoittuneet naiset etsivät rakkaussuhdetta ilman intiimiä kanssakäymistä lesbon kanssa purkaakseen tälle yleensä hyvin lukuisat huolensa"

Minä tapailin hetken aikaa yhtä bi-naista, jossa oli juuri tuo asetelma. Tosin se juttu päättyi, ennen kuin mitään varsinaista suhdetta ehti alkaakaan, hän palasi yhteen ex-poikaystävänsä kanssa. Minulle jäi siitä jutusta aika hyväksikäytetty olo, mietin, että etsikö hän minusta pelkästään lohduttajaa ja jotain mahdollisimman erilaista kuin exänsä päästäkseen yli hänestä.

Ei se silti niin vaikuttanut, ettenkö voisi jatkossa ajatella seurustelevani bi-naisen kanssa. Oikeastaan mulle on ihan sama, onko lesbo vai bi, ihmisethän ovat yksilöitä. Ja jälkeenpäin ajatellen tämä nainen taisi olla henkisesti niin kiinni exässään, että luultavasti hän ei olisi pystynyt intiimiin rakkaussuhteeseen sen enempää miehen kuin naisenkaan kanssa.

Mut voihan haluttomuuteen olla monia syitä. Jos tyttöystävälläsi on jotain huolia/stressiä tms, joista hän ei ole kertonut sulle? Kannattaisi varmaan puhua asiasta tyttöystävän kanssa, kun se vaivaa, monesti asioilla on tapana selvitä puhumalla.
  • 6 / 11
  • Pora-liike
  • 13.8.2005 10:40
Monella on ollut hyviä kommentteja tähän ketjuun. Otson ajatuksen allekirjoitan omalta osaltani. Ehkä taustalla on sellainen pelko kanssa että jos ei aina esitä rakkautta omalta puoleltaan koskemalla, halaamalla jne. niin toinen luulee ettei rakasta lainkaan ja lähtee kävelemään.

"marianna
12.08.2005, 14:30 Minulle jäi siitä jutusta aika hyväksikäytetty olo, mietin, että etsikö hän minusta pelkästään lohduttajaa ja jotain mahdollisimman erilaista kuin exänsä päästäkseen yli hänestä."

Just tuota minä pelkään yli kaiken. Näitä lohdutettavia kun on paljon. Aina joku haluaa minut murheittensa kuuntelijaksi ja saa kuulla olevansa sellainen hoivaajatyyppi. Ihan jees, mutta oikeilla hoivaajilla tulee palkka siitä ja ne pääsevät kotiin nukkumaan....
Jos toisella on ongelma akuutisti päällä niin minä en edes tiedä voidaanko siitä puhumalla päästä ulos, kysymys voi olla vaikka siitä että on kehossa liemet epäjärjestyksessä ja silloin tarvitaan lääketieteellisiä kokeita ja hoitoja.

"Mut voihan haluttomuuteen olla monia syitä. Jos tyttöystävälläsi on jotain huolia/stressiä tms, joista hän ei ole kertonut sulle?"

Hän kyllä puhuu paljon.

Kaiken lisäksi hänellä on mies. Mies tuntee ja hyväksyy minut (sanoipa mies rakkaalleni minut nähtyään: "Naismakusi on parantunut").
Minkäs tasoista sitoutumista haet ihmisen kanssa joka on perinteisessä mielessä varattu ja valmiiksi sitoutunut? Toiset kun tykkää pelata ja faniklubia on hauska pitää
  • 8 / 11
  • Pora-liike
  • 17.8.2005 7:43
"otso
16.08.2005, 16:44 Minkäs tasoista sitoutumista haet ihmisen kanssa joka on perinteisessä mielessä varattu ja valmiiksi sitoutunut? Toiset kun tykkää pelata ja faniklubia on hauska pitää"

Suhde on ryytynyt ja siitä puuttuu kaikki erotiikka, se on siis tavanomainen tuon ikäisen naisen heteroparisuhde.
Hän etsii jotain muuta, mutta ei kuitenkaan ole valmis jättämään vakituista parisuhdetta.

Hän ei oikein tiedä, mutta ei sano kenellekään ei.

Hänen exänsä (nainen) roikkuu vielä kuviossa vaikka me molemmat olemme sanoneet hänelle hyvästit kertaalleen ja tämä oma kultani pitää häntä hänet raiskanneena psykopaattina.
"otso
17.08.2005, 12:34 Jaahas jaahas. Tuosta jäi puuttumaan mitä itse haet"

Mun on pakko pitää se mies kuviossa koska se on tärkeä naiseni henkisen hyvinvoinnin kannalta ja kun hän on bi niin pelkkään naiseen hän ei tule tyytymään ja kaikista miehistä hänen nykyisensä on hänelle paras. Kaiken lisäksi minä ja hänen miehensä tulemme juttuun hyvin.

Mutta aina niin paljon ettei mies tunne että hänen vaimonsa on karannut suhteeseen toisen naisen kanssa haluan että tämä rakkaani on minun seurassani. Hän ei voi minun luonani asua, mutta olemme viettäneet pitkiä ja antoisia aikoja rakkaani mökillä.

Ajattelin pitää tätä jonkinlaisena kevyenä sivupuuhasteluna kunnes minä löydän sen oikean mutta nyt olen sitoutunut henkisesti rakkaaseeni. Rakastan häntä. Hän vain on kauhean rasittava ja koko tilanne on rasittava ja minusta tuntuu ettei riitä aina voimat eikä rakkaus.

Mun mielestä seksuaalinen kanssakäyminen kuuluu suhteeseen. Hän on kuitenkin kovin ujo. Ja kuitenkin hän on iässä joka on naisen kypsin, kaunein ja eroottisin. Tulee sääli sikälikin, että miten on nainen noin voinut kylmetä parhaassa iässään.

Sitten hänellä on raiskausfantasia jossa hän unelmoi antavansa vastuun mielihyvästään ulkopuoliselle. Häneltä on vaikea saada minkäänlaista suostumusta seksiin joskaan ei hän kielläkään sitä. Sitten vuoden päästä siitä kun hänellä oli seksuaalinen kanssakäyminen ex-naisensa kanssa hän keksiikin että hän tuntee olevansa raiskattu.

Jotenkin rupeaa ymmärtämään Nils Gustafssonin tunteita siinä teltan ulkopuolella....
Ihmeellisiin tilanteisiin jää helposti roikkumaan, taitaa venkulointi tehdä suhteesta vaan mielenkiintoisemman. On rakastuneen osa pallotella sen välillä mitä haluaa ja mitä saa. Ja mitä tekee.