IRINA @ dtm 11.8 klo 23

Jumalauta! Uskomatonta! Sateen kunniaksi Dtm:ssä City-lehden baarifestareilla

tänään klo 23 IRINA live

+ tietysti alkuperäisen ohjelman mukaan POLA IVANKA drag show klo 24

FREE ENTRY!
  • 5 / 8
  • TervaLeijona
  • 12.8.2005 9:42
niin tuntuivat rakastavan ne 145 kyhnäävään limaskoivaa heteroakin jotka olivat siellä tönimässä paikalla olleita 5 vinokasta...

Poistuimme ennen setin puoliväliä.

Todellakin, tähän kaupunkiin kaivataan heteroagressiivista ravintolaa!
  • 6 / 8
  • Vieras
  • 12.8.2005 13:14
Joo, heteroita oli paikka täynnä. En Irinaa tuntenut entuudestaan, joten seurasihan tuota esitystä puolille öin. Sitten kun esitys ei ottanut loppuakseen alkoivat negatiiviset tunteet nousta pintaan, kun on olin tullut seuraamaan drag-esitystä. Lähdin sitten puolikahden pintaan pois eli kesken shown ehtiäkseni vikalle bussille. Niin korkeatasoinen esitys ei ollut, että taksia olisin ottanut - tosin vaassa painoivat myös tuo tönivien ja muidenkin heteroiden paljous, ja ärsyyntyminen esityksen viivästymisestä.
  • 7 / 8
  • otso
  • 12.8.2005 13:24
Oli tosiaan heteroprosentti suuri mutta ei minua haitannut (paljoa). Irinan jälkeen piti lähteä kotia kohti, joidenkin kun pitää mennä aamuvarhaisella töihin kokoustelemaan..
  • 8 / 8
  • Juksteri
  • 12.8.2005 13:25
Itse erehdyin paikalle keskiviikkona Jukka Kurosen shown innoittamana. Jukan showssa voi aina jännittää, ehtiikö hän vaihtaa vaatteet dat-nauhan tahdissa. Paikka oli täynnä heteroita, koska dtm osallistui ke ja to baarifestareille. Eipä heistä meikäläiselle suurta haittaakaan ollut. Tuo baarifestivaali mainittiin dtm:n kotisivuilla, ja siitä olisi pitänyt ymmärtää tehdä omat johtopäätöksensä. Toivottavasti jättivät paljon rahaa baariin. Itse show oli silti hyvä, tosin tavallista leveämpi, kun Jukan korsetti oli rikki.