MM-pronssi

  • 1 / 5
  • Katsoja
  • 15.8.2005 10:45
Oli helvetin hyvä että Tommi Evilä voitti sen MM-mitalin! Siinä tyypissä on yksinkertaisesti enemmän munaa kuin joka tädin lempipoju-Pitkämäessä. On sekin terveellistä, että väki saa totutella urheilijaan joka ei myöskään ulkoisesti näytä miltään kaurapuuromainokselta.
  • 2 / 5
  • Chiron
  • 15.8.2005 11:28
Kyllä! Olen samaa mieltä. On kiva nähdä, että kaikki eivät ole samasta muotista valettu, vaan persoonallisuuksia löytyy. Ja mitä Tommin tukkatyyliin tulee, mielestäni se sopii hänen persoonaansa. Mielenkiintoista oli huomata hänen kultaiset Playboy-korvakorunsa. Hyvä Tommi, sekä tyylistä että pronssimitalista! Jee jee!
  • 3 / 5
  • Schlager
  • 15.8.2005 11:33
Minua taas ärsytti Tommin käytös jokin aika sitten, kun hän pomppasi tuulilukeman 827.
  • 5 / 5
  • Miia
  • 15.8.2005 11:42
Makuasioita, sanoi koira, kun persettään nuoli.

Terveellä tavalla persoonallinen mies tämä hevi-Evilä kyllä on, ei siinä moittimista. Mutta yhtä lailla myös Pitkämäki "eloveenapoikalookillaan" vakuuttaa. Tervepäisiä kavereita tuntuvat olevan molemmat, hiukan vaan eri tyylisiä... Kuten sanottu, niin makuasioita, kuka kenestäkin tykkää. Erittäin iloinen olen kyllä Tommin pronssista ja sydäntä lämmittää myös selvä kotimaaylpeys, mikä loisti. Ei hävennyt olla suomalainen. Pitkämäelle taas parempi onni seuraavalla kerralla. Nuorella miehellä on aikaa kasvaa.

Kuitenkin mä oisin noista kisoista kotiini vienyt Jeremy Warinerin... :)