IRC-Galleria

ei ole, eikä tule. työstäni johtuen törmään liikaa ongelmiin, joita nämä galleriat ovat nuorille tuoneet. suosittelen harkintaa, ainakin alaikäisten kohdalla.
Mahtaakohan muuten puoletkaan IRC-galleriaan kuvansa laittaneista irkata? :D
Irkku, yllättävän moni irc-gallerian käyttäjistä irkkaa ihan oikeasti. Mutta totta, nämä "galleriairkkaajat" ovat kyllä massa jonka kasvua ei niin vaan pysäytetäkkään.
Kyllä minä ainakin irkkaan oikeasti, jo ennen kuin galleriaa oli olemassakaan. Vaikken siltä näytä, että irkkaisin =) Saatikka että tekstiversiolla. Vanhanajan irkkaaja vielä.

Lisäpalvelut
Palvelu Päättymispäivä
Irkkaajaksi tunnistautunut käyttäjä Ikuinen

=)

Ikuinen... wuahahahhhh. Kuulostaa niin suureelliselta!
mitä on irkkaus?en taida olla ihan ajan tasalla,ihan pihalla sentään.
miten se eroaa chatista.Entä gamitus.
Tars päivittää tietonsa.
Olenhan minä Irc-galleriassa, samalla nimellä kuin täälläkin. :) Se oikeastaan minut innosti kokeilemaan irciä, johon sitten tykästyin... *naur*
  • 12 / 19
  • ammattilainen
  • 23.5.2005 19:25
Työni puolesta olen törmännyt sekä niihin etuihin että haittoihin, joita tuo galleria tuo. Ja uskokaa minua: hyodyt voittavat haitat mennen tullen. Kuvat sinne vaan ja saat ystäviä!!
Ai ystäviä? Eipä itselleni ole tullut Gallerian kautta edes uusia tuttavuuksia :D
Tosin Gallerian tarkoitushan on kertoa, minkä näköisen ihmisen kanssa siellä IRC:ssä ollaan tekemisissä.
Itse oikeastaan irkaan lähinnä sellaisten ihmisten kanssa, jotka tunnen "oikeassakin elämässä" :)
Jep, samalla nikillä. En irkkaa mutta on kuitenkin kiinnostavaa nähdä millainen naama on nimen takana ;)
Oho, tuosta pääsee sun kotisivuille joilta puolestaan näkee nimen ja osoitteenkin. Oleko ihan varma, että haluat olla niin avoin?
(Off Topic, pahoittelen, mutta katsoin tarpeelliseksi kommentoida)

Lähimmäiselle:

Asetan vastakysymyksen - mitä minulla olisi sellaista salattavaa, että en voisi yhteystietojani kotisivujen kautta laittaa katsottavaksi kun ne saa kuka tahansa mm. numeropalveluista?

Lisäksi;

Ranneliike.net:n ylläpidossa 'työskennellessäni' en todellakaan pelaa hämäräpeliä ja pyrin olemaan aina avoin taustojen suhteen - hämäriä www-putiikkeja ja mitä oudoimpia järjestöjä on ihan riittävästi jo muutenkin.

Lopuksi;

Sivuni ovat myös CV:ni, joten hyviin tapoihin kuuluu tarjota kunnolliset yhteystiedot, mikäli haluaa yhteistyökumppaneilta yhteydenottoja. Jos haluaisin kadota massaan en myöskään tietojani esittelisi - teko on siis harkittu.