pariskunnat /sinkut

  • 1 / 5
  • sinkku
  • 9.7.2005 11:56
Olen omakohtaisesti kokenut monien homoparien pitävän sinkkuja monella tavalla huonompina ihmisinä.Se tuöee esille käytöksenä ja kesuteluissa.Itse olin parisuhteessa 8 vuotta.poikaystäväni kuoli syöpään 3 vuotta sitten.En ole senjälkeen kyennyt taikka halunnut uutta suhdetta alkaa.kuitenkin pariskunnat pitävät minua jollaintavoin epäonnistuneena taikka kykenemättömänä suhteeseen.Piikittielyä sanoin esiintyy.Onko muilla samanlaisia kokemulsia?
  • 2 / 5
  • Geschwitz
  • 11.7.2005 12:47
Noin se menee. Sitten vielä "hyvää tarkoittavat" törmäytysysritykset muihin sinkkuihin ikäänkuin ei itse osaisi seuraansa valita. Useimmille näyttää olevan täysin mahdotonta käsittää sitä, ettei joku seurustele...

G
  • 3 / 5
  • Janne
  • 12.7.2005 16:14
En ole koskaan huomannut että parilliset pitäisi mua huonompana kun olen sinkku. Mutta se ärsyttää kun aina kyselee onko poikaystävää, ja varsinkin baarireissullaja sen jälkeen ainoa oletus heillä on että menin sinne iskemään/etsimään poikaystävää tai vähintäänkin panoa. No en menny kun miehet on sikoja. Olen oikein tyytyväinen sinkkuna. Baareissa ja elämässä muuallakin on ihan kivaa kavereiden ja ystävien kanssa.
  • 4 / 5
  • Kaksi
  • 13.7.2005 0:42
Pah! Sinkkujen kateellista panettelua. Ei se meidän parillisten vika ole jos joku on niin onneton turvelo ettei saa syntymään suhdetta elämäänsä tai haluaa olla Musta Leski täynnä kyynisyyttä ja katkeruutta.