Tampereella

Kiva , että järjestätte hyviä juhlia. Ennen Tampereen Seta järjesti Leimareita, tosi hauskoja, nyt ne on muuttuneet tylsiksi parin viimeisen vuoden aikana.Ideat loppuneet ja samat mixeissä ja setas touhuavat.
Harmi kun kaupungissa paljon potentiaalia. Onneksi Gaytampere on ajan hermolla.
  • 3 / 17
  • Tyytyväinen
  • 13.6.2005 19:42
Minusta taas Leimareissa on ollut ihan mukavaa. Gay Tampereen jotkut jutut ovat olleet ihan ok. Repivä Tampereen "jakaminen" taas ei. Tällä menolla Tampere on ajettu kokonaisuudessaan alas gaykaupunkina.
  • 4 / 17
  • Marco Poloinen
  • 15.6.2005 0:09
Onks huhuissa perää, että nykyisestä Mixeistä luovutaan vähitellen ja paluuta ounastellaan entiseen paikkaan? Otavalankadun tyyssijaa ei ole saatu vuokrattua edelleenkään, remontoituneenakaan.
Kysyin asiaa eilen paikan päällä ja minulle vastattiin, että huhuissa ei ole mitään perää. Entisen Mixein paikalle Otavalankadulle on tulossa viiniravinteli eli paikka on siis vuokrattu ulkopuolisille.
Ajattelin osallistua toritapahtumaan ja páájuhlaan. Ulkopaikkakuktalainen ustáváni haluaisi menna gaysaunaan ja samalla on mahdollista poiketa varjoklubiin. Páájuhla on kuitenkin edelleen se mustjuttu.
Vaahtobileisiin Tampereelle on liput myynnissä, ostin jo omani : )
Loistavaa, VAAHTOBILEET TAMPEREELLA! Nähdään kaikki siellä! Saako olla ilman paitaa???? housuja??? Oon ollu pari kertaa vaahtiksissa ja ne on hitsin fantsuja.
Niin jäi innostuksessa kysymättä et mistä niitä lippuja saa ja missä se on??????
Sivistyneet ihmiset eivät (ainakaan täällä Euroopassa) esiinny julkisilla paikoilla kaupungin keskustassa ilman paitaa saati sitten housuja. Miten voi olla ihmisellä niin vajavainen kotiikasvatus, että tulee edes mieleen moista kysyä.
Lokista huolimatta, toki ilman paitaa saa olla, jotkut housut on kyllä syytä olla jalassa (vaikka sitten uima-)

=)
Nimimerkki Lokin mainitsema sivistys on kaavamaista ja farisealaista, missä tuijotetaan kirjainta eikä osata soveltaa sitä tilanteeseen. Jos tilanne, kuten vaahtobileet, antaa mahdollisuuden poiketa kaavamaisesta pukeutumiskoodista, on mitä sivistyneintä sallia itsensä elää sen tilanteen mukaan.

Kaikilla vanhoilla sivistyskansoilla on väärän kuninkaan päivä, jolloin kaikki saavat riisua tapojen ja sääntöjen pakkopaitansa ja vähän relata. Kannattaisi ehkä Lokinkin joskus kokeilla, vaikkapa juuri vaahtobileissä.
Näkyvimmällä osalla homopopulaatiota taitaa olla se "väärän kuninkaan päivä" vähän joka päivä... Oliisiko kyse narsismista tai jostain muusta lieväasteisesta persoonallisuushäiriöstä kun pitää alinomaan esitellä kroppaansa? Itse olen homomies, käytän vähän vapaa-aikani muuhun kuin kehonmuokkaamiseen joten minua ei yli 30-vuotiaana kukaan siellä kaipaakaan. Tämä on tietysti vaikea juttu ymmärtää kenellekään alle 25-www. blondibimbolle, mutta elämää on paita päälläkin...
se ole kropasta kiinni! Kaikki mukaan! Vai oletteko jo kokeneet ulkoilmavaahdot?