Terveiset Köln:in Paraatista

  • 1 / 8
  • Hmmmmmm
  • 4.7.2005 20:21
Hienot ja onnistuneet juhlat, eikä sade pilannut kuten edellis viikonloppuna Berliinissä.
Kiitos myös sinulle tuntemattomaksi jäänelle suomalistytölle pususta.
It´s great and fabulous being gay.
Ainoa mikä sapetti oli että RuPaul peruutti tulonsa juhliin.
  • 2 / 8
  • peter
  • 5.7.2005 10:38
Hyvät bileet, joskin menneet hieman kaupalliseksi. Minun piti nielaista pari kertaa kun West:in vaunu (tupakkamerkki, en tiedä myydäänkö sitä Suomessa) lipui paraatissa ohi. Mutta hauskaa oli.

CSD:n teema "Lebenslang liebens:würdig" ei minusta tullut kovinkaan monessa yhteydessä esiin.
  • 3 / 8
  • Hmmmmmm
  • 5.7.2005 10:53
peter kirjoitti:Minun piti nielaista pari kertaa kun West:in vaunu (tupakkamerkki, en tiedä myydäänkö sitä Suomessa) lipui paraatissa ohi.

Puhumattakaan kun kyseisen West:in vaunun kohdalla jaettiin reilusti monen ihmisen voimin ilmaisia savukkeita, ei mennyt ihan minullakaan jakoon.
Jos tämä tulee olemaan uusi suuntaus niin ei muuta kuin ensi kerralla Absolute tai Stoli vaunu sitten vaan kehiin....ainakin itse tiedän minkä vaunun perään lähden kävelemään :)
  • 5 / 8
  • jesse .
  • 6.7.2005 15:41
Joo kyllä minäkin Finlandiavotkavaunun perässä kulkisin mielummin , kun tupakkavaunujen perässä .
  • 6 / 8
  • Hmmmmmmm
  • 6.7.2005 16:57
Valitettavasti täytyy jättää nyt München väliin ja tilalla löytyy Suomen Turku....
Mutta vaan hetkeksi.
Ensi vuonna ehkä enemmän sitten paraateja taas.
  • 7 / 8
  • bilettäjä
  • 7.7.2005 11:02
Varmaan mestat oli täynnä bileitä? paljon makso liput?
Väkee täynnä? ja miestä ei tarvinnut kauan hakee? Ens vuonna vaikka lähtis mukaan, vaikka isommalla porukalla?
  • 8 / 8
  • peter
  • 7.7.2005 13:26
Lippujen hinnat vaihteli 7 ja 15 euron välillä, sunnuntai-iltapäivänä olin paraatin jälkeen ulkoilmabileissä joissa soi dance/techno useamman dj:n soittamana. Sinne maksoi sisäänpääsy yhden euron. Kaupunki oli tupaten täynnä väkeä, moni oli varmaan myös seuraa hakemassa.